is topch een normale vraag.quote:
Je kan het anders brengen. Ook zonder bier.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef flibber het volgende:
[..]
is topch een normale vraag.
mensen die als een kip zonder kop zo over de politie praten zijn vaak recalcitrante pubers of jong volwassenen.
In mijn omgeving praat verder niemand zo ongenuanceert over agenten.
dus dan is het voor de hand liggen dat je of tegen een puber praat of een tokkie.
Er zitten helaas in ieder bedrijfstak rotte appels tussen lijkt me, als men die niet verwijderd steken ze de gezonde appels ook aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef flibber het volgende:
[..]
is topch een normale vraag.
mensen die als een kip zonder kop zo over de politie praten zijn vaak recalcitrante pubers of jong volwassenen.
In mijn omgeving praat verder niemand zo ongenuanceert over agenten.
dus dan is het voor de hand liggen dat je of tegen een puber praat of een tokkie.
Je komt negatief over. Over mensen die een hele moeilijke taken hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er zitten helaas in ieder bedrijfstak rotte appels tussen lijkt me, als men die niet verwijderd steken ze de gezonde appels ook aan.
Voor jou ook het glas is nog halfvol hoor, negatief of positief is de weegschaal nog in balans?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je komt negatief over. Over mensen die een hele moeilijke taken hebben.
Dat laatste doet de politie toch niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor jou ook het glas is nog halfvol hoor, negatief of positief is de weegschaal nog in balans?
Of begint deze over te hellen?
Gezwicht onder het beleid?
Is dat verkeerd dat ik mij dat begin af te vragen, kind begraven in je achter tuin, wat is er al niet langs geweest in de loop der jaren?
Ik word er mismoedig van.
Welk laatste bedoel je?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat laatste doet de politie toch niet?
Ik geloof nog wel ergens in. Ook dat het misschien meer geld moet kosten.
Ze zullen ooit een arbeidscontract getekend hebben waar de voorwaardes in stonden of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat er meer geld naar politie moet. Of je vraagt teveel van mensen.
Dat maakt het verhaal niet beter. Wie ondertekend wat......dingen die fout zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze zullen ooit een arbeidscontract getekend hebben waar de voorwaardes in stonden of niet?
Kan jij je beroepen erop op het arbeidscontract van jouw?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal niet beter. Wie ondertekend wat......dingen die fout zijn.
Ik werk nu niet. Maar ik regel een contract wel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan jij je beroepen erop op het arbeidscontract van jouw?
En als zal het een weg via de rechter toch worden of niet, denk echter wel dat de arbeidsrelatie dan al verstoord is of niet?
Je hand tekening daar geef je het akkoord mee, als dat heb je je maar voor 100% in te zetten niet meer en niet minder als dat, vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik werk nu niet. Maar ik regel een contract wel goed.
Ik weet wel waar ik voor teken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je hand tekening daar geef je het akkoord mee, als dat heb je je maar voor 100% in te zetten niet meer en niet minder als dat, vind ik.
Men mag dat niet eens aan je vragen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:07 schreef john2406 het volgende:
Kan me de dag herinneren dat men mij eens vroeg om een ander contract te tekenen, ja helaas pindakaas dus dat ging niet door!
En kwaad dat die werd.
Vragen mag men mij alles, zo ben ik niet ben geen tokkie die komen verstand te kort of denken niet verder dan anderen te beledigen vind ik.quote:
Je hebt een contract. Dat kan men niet eenzijdig veranderen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vragen mag men mij alles, zo ben ik niet ben geen tokkie die komen verstand te kort of denken niet verder dan anderen te beledigen vind ik.
Des al niet te min, dat arbeidscontract zal toch ook bij die mensen zijn of niet?
Dus politie mensen hebben ook zo een contract?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hebt een contract. Dat kan men niet eenzijdig veranderen.
Ja. Dat zegt verder toch niets over dit?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus politie mensen hebben ook zo een contract?
Weet ik niet zou me niet kunnen bedenken wat er bij hun instaat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dat zegt verder toch niets over dit?
Je staat er gewoon als mavo mens.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet ik niet zou me niet kunnen bedenken wat er bij hun instaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |