de meeste agenten/brandweer/ambulance doen het omdat het een roeping is.quote:
Ja. Of we willen mensen die het werk goed doen of niet.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:11 schreef flibber het volgende:
[..]
de meeste agenten/brandweer/ambulance doen het omdat het een roeping is.
Ze krijgen alleen wel slecht betaald.
Als jij hoog opgeleiden wil die ipv naar het bedrijfsleven gaan de straat op gaan dan mag je het loon minimaal verdubbelen.
al mijn vrienden die wo afgestudeerd zijn verdienen na zeg 5 jaar al het dubbele van een agent
Ze krijgen voor wat ze doen dik en dubbel betaald, de meeste vullen de staatskas goed lijkt mij?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:09 schreef flibber het volgende:
[..]
ze krijgen niet goed betaald gezien hun taken en shit die ze over zich heen krijgen.
Dan heb je ook nog henk, ingrid en john die op verjaardagen elkaar overschreeuwen hoe die kut wout in de berm stond te flitsen
Als ik iets aanneem doe ik dat met overtuiging en ga voor 100 % dacht dat het ook in de overeenkomst staat bij mij?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Of we willen mensen die het werk goed doen of niet.
Raar verhaal. De helikopter klopt ook al niet? Kleding wassen is een probleem?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze krijgen voor wat ze doen dik en dubbel betaald, de meeste vullen de staatskas goed lijkt mij?
Reiniging van kleren doet de dienst dat, dat zijn ook inkomsten denk ik, tel dat eens van mijn inkomen af.
Auto van de zaak evt ook heli vlucht moet ik ook betalen, hebben sommige dat bij die dienst gratis?
Tel het eens allemaal bij mekaar op en dan zeg me dat ze te weinig hebben.
doen ze toch...quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Of we willen mensen die het werk goed doen of niet.
Zijn het kosten of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Raar verhaal. De helikopter klopt ook al niet? Kleding wassen is een probleem?
Je geeft aan dat het van jouw inkomen afgaat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zijn het kosten of niet?
Ik heb het niet over een probleem kosten die niet van mijn budget afgaan of wel?
In dit geval gaat het niet over de top.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:15 schreef flibber het volgende:
[..]
doen ze toch...
als er wat mis is met de politie dan is het de politietop.
daar klagen de gewone dienders zelf ook over.
tegen zoveel domheid en "politiehaat" valt niet te discussieren.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze krijgen voor wat ze doen dik en dubbel betaald, de meeste vullen de staatskas goed lijkt mij?
Reiniging van kleren doet de dienst dat, dat zijn ook inkomsten denk ik, tel dat eens van mijn inkomen af.
Auto van de zaak evt ook heli vlucht moet ik ook betalen, hebben sommige dat bij die dienst gratis?
Tel het eens allemaal bij mekaar op en dan zeg me dat ze te weinig hebben.
Ja klopt vroeg mij af of het bij hun ook ervanaf gaat als niet zijn dat inkomsten!quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je geeft aan dat het van jouw inkomen afgaat.
Men verdient al niet veel. Het zijn gewoon gemiddeld verdienende mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ja klopt vroeg mij af of het bij hun ook ervanaf gaat als niet zijn dat inkomsten!
Ik gaf een heel stuk hoger al aan dat er ook positieve zitten of rijden bij mij was het glas nog haffvol, of spring je maar even bij en denkt de wijsheid in pacht te hebben?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:17 schreef flibber het volgende:
[..]
tegen zoveel domheid en "politiehaat" valt niet te discussieren.
ik hoop altijd dat bij zulke mensen als ze worden bedreigd door een gewapend figuur handelen zoals hier word gezegd. Dus met een vuurwapen gevaarlijk persoon gaan "praten" en dat dan zo'n gek de vrouw of kind afknallen.
dan is het weer boehoe, de politie had eerder moeten schieten.
Er is in die dienst veel geroerd net zo als bij de burger, helaas, overuren is er geloof ik ook niet meer voor die mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men verdient al niet veel. Het zijn gewoon gemiddeld verdienende mensen.
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik gaf een heel stuk hoger al aan dat er ook positieve zitten of rijden bij mij was het glas nog haffvol, of spring je maar even bij en denkt de wijsheid in pacht te hebben?
We hadden het over de politie. Niet over de Eu.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er is in die dienst veel geroerd net zo als bij de burger, helaas, overuren is er geloof ik ook niet meer voor die mensen.
Als die meer dan ook de burger weer meer, maar wie ben ik, denk dat de EU te duur is trouwens.
Doe eens keer vier ongeveer koetjong!quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:22 schreef flibber het volgende:
[..]ook een paar positieve...
hoeveel ken je er?
Hoe oud ben je btw, 18?
althans op die leeftijd dacht ik ook zo.
dan is het helemaal treurig....quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe eens keer vier ongeveer koetjong!
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe eens keer vier ongeveer koetjong!
Niemand is onvolwassen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
http://www.meertens.knaw.nl/ewnd/boeken/woord/60637
quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:22 schreef flibber het volgende:
[..]ook een paar positieve...
hoeveel ken je er?
Hoe oud ben je btw, 18?
althans op die leeftijd dacht ik ook zo.
Tot die reactie wel ja!quote:
is topch een normale vraag.quote:
Je kan het anders brengen. Ook zonder bier.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef flibber het volgende:
[..]
is topch een normale vraag.
mensen die als een kip zonder kop zo over de politie praten zijn vaak recalcitrante pubers of jong volwassenen.
In mijn omgeving praat verder niemand zo ongenuanceert over agenten.
dus dan is het voor de hand liggen dat je of tegen een puber praat of een tokkie.
Er zitten helaas in ieder bedrijfstak rotte appels tussen lijkt me, als men die niet verwijderd steken ze de gezonde appels ook aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:32 schreef flibber het volgende:
[..]
is topch een normale vraag.
mensen die als een kip zonder kop zo over de politie praten zijn vaak recalcitrante pubers of jong volwassenen.
In mijn omgeving praat verder niemand zo ongenuanceert over agenten.
dus dan is het voor de hand liggen dat je of tegen een puber praat of een tokkie.
Je komt negatief over. Over mensen die een hele moeilijke taken hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Er zitten helaas in ieder bedrijfstak rotte appels tussen lijkt me, als men die niet verwijderd steken ze de gezonde appels ook aan.
Voor jou ook het glas is nog halfvol hoor, negatief of positief is de weegschaal nog in balans?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je komt negatief over. Over mensen die een hele moeilijke taken hebben.
Dat laatste doet de politie toch niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor jou ook het glas is nog halfvol hoor, negatief of positief is de weegschaal nog in balans?
Of begint deze over te hellen?
Gezwicht onder het beleid?
Is dat verkeerd dat ik mij dat begin af te vragen, kind begraven in je achter tuin, wat is er al niet langs geweest in de loop der jaren?
Ik word er mismoedig van.
Welk laatste bedoel je?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat laatste doet de politie toch niet?
Ik geloof nog wel ergens in. Ook dat het misschien meer geld moet kosten.
Ze zullen ooit een arbeidscontract getekend hebben waar de voorwaardes in stonden of niet?quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat er meer geld naar politie moet. Of je vraagt teveel van mensen.
Dat maakt het verhaal niet beter. Wie ondertekend wat......dingen die fout zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ze zullen ooit een arbeidscontract getekend hebben waar de voorwaardes in stonden of niet?
Kan jij je beroepen erop op het arbeidscontract van jouw?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:02 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat maakt het verhaal niet beter. Wie ondertekend wat......dingen die fout zijn.
Ik werk nu niet. Maar ik regel een contract wel goed.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan jij je beroepen erop op het arbeidscontract van jouw?
En als zal het een weg via de rechter toch worden of niet, denk echter wel dat de arbeidsrelatie dan al verstoord is of niet?
Je hand tekening daar geef je het akkoord mee, als dat heb je je maar voor 100% in te zetten niet meer en niet minder als dat, vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik werk nu niet. Maar ik regel een contract wel goed.
Ik weet wel waar ik voor teken.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je hand tekening daar geef je het akkoord mee, als dat heb je je maar voor 100% in te zetten niet meer en niet minder als dat, vind ik.
Men mag dat niet eens aan je vragen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:07 schreef john2406 het volgende:
Kan me de dag herinneren dat men mij eens vroeg om een ander contract te tekenen, ja helaas pindakaas dus dat ging niet door!
En kwaad dat die werd.
Vragen mag men mij alles, zo ben ik niet ben geen tokkie die komen verstand te kort of denken niet verder dan anderen te beledigen vind ik.quote:
Je hebt een contract. Dat kan men niet eenzijdig veranderen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Vragen mag men mij alles, zo ben ik niet ben geen tokkie die komen verstand te kort of denken niet verder dan anderen te beledigen vind ik.
Des al niet te min, dat arbeidscontract zal toch ook bij die mensen zijn of niet?
Dus politie mensen hebben ook zo een contract?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hebt een contract. Dat kan men niet eenzijdig veranderen.
Ja. Dat zegt verder toch niets over dit?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus politie mensen hebben ook zo een contract?
Weet ik niet zou me niet kunnen bedenken wat er bij hun instaat?quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:13 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dat zegt verder toch niets over dit?
Je staat er gewoon als mavo mens.quote:Op woensdag 8 juni 2016 13:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Weet ik niet zou me niet kunnen bedenken wat er bij hun instaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |