Het is niet zo heel spectaculair neequote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb het er eigenlijk wel weer een beetje mee gehad voor vandaag
Ahquote:
Nog beide boxen gescoord?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is niet zo heel spectaculair nee
Neequote:
Bummerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel spotjes vannacht![]()
En die had ik nodig, want van mijn 3 spotjes lamp doet 1tje het nog maar
Jaaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bummer![]()
Heb je iig waar je naar op zoek was
Wel een hoop tassen enzo komen er voorbij hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh het was de 90L van laatsthopelijk komt de 50L versie
Nee precies. Mensen zijn veel te loom en/of buiten..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ze moeten die hunts ook niet in deze hitte houden
En om die reden komt er een derde dagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee precies. Mensen zijn veel te loom en/of buiten..
I doubt itquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En om die reden komt er een derde dag
Hoezo toen wel en nu niet? En waarom geldt die slogan niet meer?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
I doubt it
En ik weet dat soort dingen.
De allereerste keer dat ze een derde dag hielden voorspelde ik dat meteen al![]()
Mijn slogan was 3 is de nieuwe 2!
Dus ik ben wel een autoriteit op dat gebied
I just don't have THAT feelingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo toen wel en nu niet? En waarom geldt die slogan niet meer?
Mijn spotjes zijn ook naar voren geschoven alquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ben wel benieuwd naar mn box. Verwachten verzenddatum is pas 18 juni, maar die wordt volgens mij vrijwel altijd naar voren geschoven.
That's a mequote:
Is het soms zo'n publieksgeheim onder seriehakbijlmoordenaars ofzo?quote:
Dat kan hier niet neergezet worden dan he.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het soms zo'n publieksgeheim onder seriehakbijlmoordenaars ofzo?
Ja ik dacht, misschien sprak jij je mond voorbijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan hier niet neergezet worden dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |