Oh nicequote:Op maandag 6 juni 2016 22:55 schreef LTVDK het volgende:
He die koptelefoon zat in mijn boxWas alleen kapot
Nou, ik begin het een beetje koud te krijgen andersquote:Op maandag 6 juni 2016 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij hebben ze de verkeerde weersvoorspellingen binnengekregen daar
Inb4dag3quote:Op maandag 6 juni 2016 23:06 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij hebben ze de verkeerde weersvoorspellingen binnengekregen daar
Naah zal toch niet?quote:
Met tabletvaquote:
Wordt wel proppen danquote:
Ja, vrij kleine openingen voor va'enquote:
Ik las tabletvlaquote:Op maandag 6 juni 2016 23:13 schreef essnhills het volgende:
Ja, v
[..]
Ja, vrij kleine openingen voor va'en
Lijkt me niet een erg smakelijke vlaquote:
Gewoon doenquote:
Ahjaquote:Op maandag 6 juni 2016 23:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nah, het weinige werkgeheugen houdt me tegen
Dat kan ik allemaal alquote:
Uhhhhquote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... alvast één tentamen niet gehaald
Gelukkig de ene waar ik het meest voor heb gedaan, kan ik mezelf niet op m'n kop slaan wegens te slecht voorbereiden.
quote:
die had je willen hebben?quote:
Waarschijnlijk?quote:
Saaiquote:
Travelbag dan?quote:
Te grootquote:
Dat is altijd zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Te groot
Ik zat de hele dag te wachten of die tas opnieuw kwam. Ga ik naar het station, komt ie dan
Jepquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:06 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ben weer thuis, maar was echt super vet
Maar serieus 2 boxen?
*kijkt in historie
Nee, 50L helly hansonquote:
Het is niet zo heel spectaculair neequote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:08 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb het er eigenlijk wel weer een beetje mee gehad voor vandaag
Ahquote:
Nog beide boxen gescoord?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is niet zo heel spectaculair nee
Neequote:
Bummerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel spotjes vannacht![]()
En die had ik nodig, want van mijn 3 spotjes lamp doet 1tje het nog maar
Jaaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Bummer![]()
Heb je iig waar je naar op zoek was
Wel een hoop tassen enzo komen er voorbij hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh het was de 90L van laatsthopelijk komt de 50L versie
Nee precies. Mensen zijn veel te loom en/of buiten..quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:12 schreef Nattekat het volgende:
Ze moeten die hunts ook niet in deze hitte houden
En om die reden komt er een derde dagquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee precies. Mensen zijn veel te loom en/of buiten..
I doubt itquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En om die reden komt er een derde dag
Hoezo toen wel en nu niet? En waarom geldt die slogan niet meer?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
I doubt it
En ik weet dat soort dingen.
De allereerste keer dat ze een derde dag hielden voorspelde ik dat meteen al![]()
Mijn slogan was 3 is de nieuwe 2!
Dus ik ben wel een autoriteit op dat gebied
I just don't have THAT feelingquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo toen wel en nu niet? En waarom geldt die slogan niet meer?
Mijn spotjes zijn ook naar voren geschoven alquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ben wel benieuwd naar mn box. Verwachten verzenddatum is pas 18 juni, maar die wordt volgens mij vrijwel altijd naar voren geschoven.
That's a mequote:
Is het soms zo'n publieksgeheim onder seriehakbijlmoordenaars ofzo?quote:
Dat kan hier niet neergezet worden dan he.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het soms zo'n publieksgeheim onder seriehakbijlmoordenaars ofzo?
Ja ik dacht, misschien sprak jij je mond voorbijquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan hier niet neergezet worden dan he.
Zou niet durven, straks krijg ik een stel indianen achter me aanquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik dacht, misschien sprak jij je mond voorbij
Heb je er 1?quote:
quote:Bestel en betaal! Het is erg druk. Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan. Een moment geduld a.u.b.
Als het goed is wel dan jaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Email van paypal is binnen dus mag er vanuitgaan dat het dan wel goed zit
Whehehequote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:57 schreef Nattekat het volgende:
Ja, kut. Ik heb letterlijk vijf minuten geleden mijn computer uit gedaan
Dit is gewoon een zekere box zo op dit tijdstipquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Whehehe![]()
het zit je niet mee met de boxen vandaag
Ik zat er iig dichtbij.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is gewoon een zekere box zo op dit tijdstip
Ja dat had ik ook, 2 keer F5-en en toen kwam die er wel doorheen, naar paypal dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:57 schreef essnhills het volgende:
Ik was eerder ook al in de wachtrij, maar toen gooide hij me er toch nog uit![]()
maar nu staat hij nog steeds met de melding
[..]
Dat soort dingen heb ik meestal ook, of je bent even wat drinken pakkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:57 schreef Nattekat het volgende:
Ja, kut. Ik heb letterlijk vijf minuten geleden mijn computer uit gedaan
Had er vanmiddag nog een gedaan
Weet niet precies hoe dat systeem van die boxen nu zit, of ze hem reserveren als je in die wachtrij zit of echt op het moment dat je naar betaalscherm wordt doorgestuurd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:00 schreef essnhills het volgende:
Ik wacht nog een paar minuten en dan ga ik de pagina verversen
ervan uitgaande dat ik hem toch niet heb
Dat weet ik dus ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe dat systeem van die boxen nu zit, of ze hem reserveren als je in die wachtrij zit of echt op het moment dat je naar betaalscherm wordt doorgestuurd.
In 2014 en eerder was dat wel zo en kon je hem gewoon laten staan en als de drukte weg was op je gemak betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |