Zal wel een achtergesteld volkje in essos geweest zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar hebben ze die maanvis vandaan gehaald joh?
Wat heb je met haar tieten gedaanquote:
2e hands Unsulliedquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar hebben ze die maanvis vandaan gehaald joh?
Or Moon Boy for all I knowquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zal wel een achtergesteld volkje in essos geweest zijn
Gendry is stiekem naar een onbekend continent geroeid en komt zo met een leger aan kannibalen naar Westeros om de Throne te claimen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:27 schreef RobertVH het volgende:
[..]
2e hands Unsullied![]()
Weet niet hoever ze willen gaan dit seizoen maar met nog maar 3 afleveringen zal er niet heel veel kunnen gebeuren, de echte vraag is, Dany nog dit seizoen naar Westeros of volgend seizoen ? Van mij mag het wel, de verhaallijn in slavers bay is ook maar so-so... De momenten met Tyrion & Varys zijn de moeite waard maar voor de rest wordt er ook niks meer gedaan..
Yara & Theon varen even de halve wereld rond in 1 aflevering. Jon & Sansa doen een cruise naar Bear Island en weer terug binnen no-time. Maar Gendry zit nog steeds ergens in z'n bootje..
Good old mIRC!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja goh ik weet ook wel dat een forel een trout is, ik weet alles van vissen en ben nog uit de tijd dat je elkaar op een chat kon slaan met een forel. daarom is het ook zo verwarrend.
Gendry is een soort Aragorn in ROTK met z'n groene CGI cheatcode ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gendry is stiekem naar een onbekend continent geroeid en komt zo met een leger aan kannibalen naar Westeros om de Throne te claimen.
Ja, hij eindigt met Arya op de troon.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:35 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Gendry is een soort Aragorn in ROTK met z'n groene CGI cheatcode ?
Wel een leuke naam.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zal wel een achtergesteld volkje in essos geweest zijn
quote:
Hier heeft ze wel boobies:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
[..]
Hier heeft ze wel boobies:Jammer dat ze haar geen paarse contactlenzen hebben gegeven in de serie trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Aerys, Robert, Joffrey en Tommen wisten ook niet wat ze ermee aan moesten. Dus dat zegt niet zoveel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:56 schreef xFriendx het volgende:
Gendry zou niet weten wat te doen met de IJzeren Troon ook al dienen ze het hem aan op een dienblaadje. Is vooralsnog vooral een speelbal van iedereen. Zulke mensen houden het meestal niet lang vol op een hoge positie. Teveel aasgieren die hem zo kaal plukken.
/trout tochquote:
Ik blijf het vaak nog jammer vinden dat Aerys het zo heeft verkloot. Ik vond de Targaryans geweldig. Ik vraag me vaker af hoe Rhaegar het gedaan zou hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aerys, Robert, Joffrey en Tommen wisten ook niet wat ze ermee aan moesten. Dus dat zegt niet zoveel.
De andere twee kinderen van Aerys hadden/hebben zijn gekheid geërfd, dus zou me niks verbazen als Rhaegar daar op termijn ook in zou groeien.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:59 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik blijf het vaak nog jammer vinden dat Aerys het zo heeft verkloot. Ik vond de Targaryans geweldig. Ik vraag me vaker af hoe Rhaegar het gedaan zou hebben.
Het verschil is dat Aerys, Robert en zoons een adellijke opleiding gehad hebben terwijl Gendry opgeleid is om hoefijzers te smeden. Gendry heeft gewoonweg geen benul van wat de functie inhoudt; dan kan je net zo goed een van de paarden waarvan hij de ijzers slaat op de troon plaatsen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aerys, Robert, Joffrey en Tommen wisten ook niet wat ze ermee aan moesten. Dus dat zegt niet zoveel.
Je bent nooit te oud om te leren, die andere hielden zich ook nauwelijks bezig met regeren.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het verschil is dat Aerys, Robert en zoons een adellijke opleiding gehad hebben terwijl Gendry opgeleid is om hoefijzers te smeden. Gendry heeft gewoonweg geen benul van wat de functie inhoudt; dan kan je net zo goed een van de paarden waarvan hij de ijzers slaat op de troon plaatsen.
Begin Sansa echt een kutwijf te vinden. Telkens maar iets achter Jon z'n rug,quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:31 schreef L3gend het volgende:
Als er nog twijfel was, aan wie Sansa de brief scheef. Er hebben wat mensen geprobeerd de brief te ontcijferen
[ afbeelding ]
^Ditquote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om te leren, die andere hielden zich ook nauwelijks bezig met regeren.
Gewoon Tyrion als Hand kiezen en je zit gebakken
Dat heb ik ook met Ayra, het konden verdomd wel eens zusjes zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:24 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Begin Sansa echt een kutwijf te vinden. Telkens maar iets achter Jon z'n rug,
Vergezochtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:22 schreef Jivis het volgende:
Er wordt btw gespeculeerd dat die waif ook gewoon Arya is. Zij is dan de 'girl with no name', die de innerlijke Arya nu figuurlijk heeft vermoord.
Zou wel tof zijn.
Haha, dit is wel heel erg waar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:53 schreef MakkieR het volgende:
Wat is die Ayra een onnozele gans zeg, ik had zo langzamerhand wel iets meer van haar verwacht nu ze wat ouder is. Dat kind kan werkelijk helemaal niks, ze laat zich constant pakken, afslachten en smeekt dan om hulp. Die hulp verraad ze dan weer en vervolgens laat ze zich weer afslachten.
Waarom zou een ongeschoolde boer begrijpen waarom Tyrion een goede of een slechte hand is? Tyrion heeft namelijk een belabberde reputatie, getuige het toneelstuk, waarom zou Gendry daar doorheen kunnen kijken? Het is al erg genoeg dat de adel in Westeros niet onderwezen wordt in financiën waardoor Littlefinger kon flikken wat hij deed.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon Tyrion als Hand kiezen en je zit gebakken
Omdat hij de juiste adviseurs om zich heen zal krijgen die Tyrion zullen aanstellen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 00:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom zou een ongeschoolde boer begrijpen waarom Tyrion een goede of een slechte hand is? Tyrion heeft namelijk een belabberde reputatie, getuige het toneelstuk, waarom zou Gendry daar doorheen kunnen kijken? Het is al erg genoeg dat de adel in Westeros niet onderwezen wordt in financiën waardoor Littlefinger kon flikken wat hij deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |