Moet ik nu een cursus geheime videolinks maken volgen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:47 schreef HiDiHo het volgende:
Dus nu niet allemaal naar DM gaan en de titel bij "zoeken" invullen
of de code x4eygut achter www dailymotion[.]com/video/ zetten
Nee hoor gewoon op titel zoeken bij google of dailymotionquote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet ik nu een cursus geheime videolinks maken volgen?
Maar beter helemaal geen links plaatsen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, alleen bij live-updates werkt het nog niet. Na een reload is het weer verdwenen.
na een reload is het meteen weer weg. het is het equivalent van een moderator, maar dan sneller. Zo hoef je als mod alleen nog maar aan te pakken wat over blijft. En gezien de meeste users hier wel weten wat wel en niet kan en mag en ze geen van allen dit forum in gevaar willen brengen denk ik dat het gewoon helemaal goed gaat komenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar beter helemaal geen links plaatsen dan?.
Een controleur van Talpa zal niet even reloaden lijkt me
Is dat wel handig? Ik heb het redelijk lang uitgehouden op YT en DM door juist niets Utopia-achtigs in de titel te zetten , het ging mis toen ik dat wel ging doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon op titel zoeken bij google of dailymotion
Duidelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Danny het volgende:
[..]
na een reload is het meteen weer weg. het is het equivalent van een moderator, maar dan sneller. Zo hoef je als mod alleen nog maar aan te pakken wat over blijft. En gezien de meeste users hier wel weten wat wel en niet kan en mag en ze geen van allen dit forum in gevaar willen brengen denk ik dat het gewoon helemaal goed gaat komen
Je hoeft ook geen utopia in de titel te zetten gewoon bij zoeken bijvoorbeeld "Rowena vermoord een kuikentje" tikkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
Krijg net een pop-upje van Gyazo opdate naar 3.2.2 voltooit.. upload error bug fixed
Lekker hé?
[..]
Is dat wel handig? Ik heb het redelijk lang uitgehouden op YT en DM door juist niets Utopia-achtigs in de titel te zetten , het ging mis toen ik dat wel ging doen
Aha.. die teringkraai..Eehh.. maar dan moet je wel weten dat die actie ook daadwerkelijk gebeurd is, en dat er een filmpje van is.. een hoop omweg zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen utopia in de titel te zetten gewoon bij zoeken bijvoorbeeld "Rowena vermoord een kuikentje" tikken
Dan jezelf even abonneren op het kanaal en je krijgt updates via emailquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. die teringkraai..Eehh.. maar dan moet je wel weten dat die actie ook daadwerkelijk gebeurd is, en dat er een filmpje van is.. een hoop omweg zo
Dat lijkt me beterquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan jezelf even abonneren op het kanaal en je krijgt updates via email
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hoeft ook geen utopia in de titel te zetten gewoon bij zoeken bijvoorbeeld "Rowena vermoord een kuikentje" tikken
graag. kan per dm. Ik beloof niet dat ik iedereen van een persoonlijke reactie voorziequote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:06 schreef Charmian het volgende:
Moeten we het melden als we nog ergens linkjes tegenkomen? Ik zie er nog namelijk.
ja doe maar via DMquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:06 schreef Charmian het volgende:
Moeten we het melden als we nog ergens linkjes tegenkomen? Ik zie er nog namelijk.
Ik weet heus wel dat Danny dm bedoelt en niet DMquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef Danny het volgende:
[..]
graag. kan per dm. Ik beloof niet dat ik iedereen van een persoonlijke reactie voorzie
Maar er is een nu een mooie oplossing gemaakt door Dannyquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef Bolasie het volgende:
Gewoon heel UTO verwijderen, het zou er toch maar tijdelijk zijn. Probleem opgelost.
Gewoon degene die een link plaatsen een BAN geven van een maand dan is het probleem snel opgelost.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:02 schreef Danny het volgende:
[..]
na een reload is het meteen weer weg. het is het equivalent van een moderator, maar dan sneller. Zo hoef je als mod alleen nog maar aan te pakken wat over blijft. En gezien de meeste users hier wel weten wat wel en niet kan en mag en ze geen van allen dit forum in gevaar willen brengen denk ik dat het gewoon helemaal goed gaat komen
Misschien de post rapporteren waar het linkje staat, komt het wel bij een mod uit.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef Danny het volgende:
[..]
graag. kan per dm. Ik beloof niet dat ik iedereen van een persoonlijke reactie voorzie
waarom?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:54 schreef mikehunt het volgende:
Bij Talpa daar in tegen zou ik zeggen ,de streams in de nacht uit als ze liggen te wippen
ja dat doet iemand gewoon vd lol en danny checkt het ook niet bij talpa.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:57 schreef mijntjexx het volgende:
Iedereen kan zo'n mail versturen. Ik kan niet geloven dat het op deze manier gaat dan. In naam van Talpa, onzin gewoon
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:57 schreef mijntjexx het volgende:
Iedereen kan zo'n mail versturen. Ik kan niet geloven dat het op deze manier gaat dan. In naam van Talpa, onzin gewoon
Ja, Danny heeft het vast ook niet gechekt voor hij allemaal veranderingen ging aanbrengen. De domoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:57 schreef mijntjexx het volgende:
Dat zou wat zijn... Vind het wel raar dat ze niet op Danny zijn mail reageren. Je wilt er toch samen uit kunnen komen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:57 schreef mijntjexx het volgende:
Keek op nowlive. Daar is ook geen filmpjestopic meer. Ook verwijderd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, Danny heeft het vast ook niet gechekt voor hij allemaal veranderingen ging aanbrengen. De domoor.
Dat dat soort dingen via mail gaan is wel raar.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 18:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, Danny heeft het vast ook niet gechekt voor hij allemaal veranderingen ging aanbrengen. De domoor.
Nee hoor, gaat al jaren zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dat soort dingen via mail gaan is wel raar.
bedankt voor je inputquote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:57 schreef mijntjexx het volgende:
Dus het is wel bekend dat het een "echte" mail is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, gaat al jaren zo.
[..]
bedankt voor je input
waarom in vredesnaam geld steken in zoeits triviaals als het behoud van filmpjes links van een pulpshow die ten einde loopt?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom niet gewoon naar de rechter? Die bijt niet en in civiele zaak kun je prima eigen verdediging voeren.
Talpa loopt te zeiken, moeten ze het maar hardmaken ook bij de rechter.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom in vredesnaam geld steken in zoeits triviaals als het behoud van filmpjes links van een pulpshow die ten einde loopt?
Geld maar ook veel tijd en moeite en gezeik. Ik snap dat wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom in vredesnaam geld steken in zoeits triviaals als het behoud van filmpjes links van een pulpshow die ten einde loopt?
wat raar dat ze zo'n claim doen aangaande hun uit eigen uit commerciël belang gemaakte beeld materiaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Talpa loopt te zeiken, moeten ze het maar hardmaken ook bij de rechter.
Overleg prima maar dit is een ultimatum.
Het zou maar zo kunnen dat ze er de stekker willen uittrekken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat raar dat ze zo'n claim doen aangaande hun uit eigen uit commerciël belang gemaakte beeld materiaal.
En waarom doen ze dat dan bij Fok terwijl die die content niet hosten, edoch slechts verwijzingen ernaar plaatsen .........quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat raar dat ze zo'n claim doen aangaande hun uit eigen uit commerciël belang gemaakte beeld materiaal.
uiterlijk oktober las ik ergens.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen dat ze er de stekker willen uittrekken.
Makkelijk aan te pakken misschien?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
En waarom doen ze dat dan bij Fok terwijl die die content niet hosten, edoch slechts verwijzingen ernaar plaatsen .........
Makkelijker dan sommige sites die de content hosten in elk geval......quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Makkelijk aan te pakken misschien?
omdat er bronnen zijn die niet meewerken? omdat de links op dok veel bekijks trekken?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:27 schreef Jian het volgende:
[..]
En waarom doen ze dat dan bij Fok terwijl die die content niet hosten, edoch slechts verwijzingen ernaar plaatsen .........
Dat zijn redenen neem ik aan, niet dat ze daarmee een zaak hebben, maar het zijn wel redenen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat er bronnen zijn die niet meewerken? omdat de links op dok veel bekijks trekken?
any mens guess, but no care of mine
Nieuw huisquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:40 schreef Joezi het volgende:
Hoeveel geld zou HiDiHo gepakt hebben van onze clicks op illegaal gecapte vids
Kan je de linken niet via FB door geven ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon op titel zoeken bij google of dailymotion
Laat ik dat maar niet doen...het is goed zoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Kan je de linken niet via FB door geven ?
via hidihobookquote:Op dinsdag 7 juni 2016 19:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Kan je de linken niet via FB door geven ?
Oh heeft Row een kuikentje vermoord?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
Meer test
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Het werkt![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ff F5-en, verversen, vernieuwen en het is wegquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:06 schreef wwwever het volgende:
[..]
Oh heeft Row een kuikentje vermoord?
Ofwel gaat nog niet helemaal goed met 't filter. Als je bericht quotet kan je de link gewoon zien.
[..]
Maar ik heb de filmpjes wel kunnen bekijken. Weliswaar niet via een Direct Link...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
ff F5-en, verversen, vernieuwen en het is weg
ah ik snap m, in de bewerkbare tekst in het quote vensterquote:Op dinsdag 7 juni 2016 20:15 schreef wwwever het volgende:
[..]
Maar ik heb de filmpjes wel kunnen bekijken. Weliswaar niet via een Direct Link...
Welnee, niets van waar. Eind december op zijn vroegst, en wie weet gaan ze er gewoon mee door. Zoals de marktaandelen nu zijn, zie ik geen reden dat ze zouden stoppen...quote:
heel simpel inkomsten rondom utopia dalen,kost veel geld, doei labbekakken met je flutshowquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, niets van waar. Eind december op zijn vroegst, en wie weet gaan ze er gewoon mee door. Zoals de marktaandelen nu zijn, zie ik geen reden dat ze zouden stoppen...
Talpa undercover gespot.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, niets van waar. Eind december op zijn vroegst, en wie weet gaan ze er gewoon mee door. Zoals de marktaandelen nu zijn, zie ik geen reden dat ze zouden stoppen...
Je bent goed op de hoogtequote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel simpel inkomsten rondom utopia dalen,kost veel geld, doei labbekakken met je flutshow
Niets heel simpel, marktaandeel is leidend. Fact.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel simpel inkomsten rondom utopia dalen,kost veel geld, doei labbekakken met je flutshow
nee geld is leidend,zo werkt de wereld, geld geld en geld.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets heel simpel, marktaandeel is leidend. Fact.
Ik denk niet dat de mail verzonden is vanaf deechtetalpa1998@hotmail.com.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 17:57 schreef mijntjexx het volgende:
Het is wachten is op berichtgeving van Talpa of ze tevreden zijn met al het werk wat hier verricht isquote:
en al nieuws ?quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is wachten is op berichtgeving van Talpa of ze tevreden zijn met al het werk wat hier verricht is
Ik zal zo weer even een mailtje sturenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal zo weer even een mailtje sturen
Die Danny trapt er toch maar mooi in hé......
Je loopt nu wel de mooie meneer uit te hangen, maar je snapt met het openlijk lullen over alternatieve plekken om je filmpjes te dumpen en/of het hier openen van 'alternatieve' topics je een deel van het 'probleem' bent hé?quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zal zo weer even een mailtje sturen
Die Danny trapt er toch maar mooi in hé......
Grapje natuurlijk...kijk niet zo serieusquote:
En waar bespreek ik ook alweer alternatievenquote:Op woensdag 8 juni 2016 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je loopt nu wel de mooie meneer uit te hangen, maar je snapt met het openlijk lullen over alternatieve plekken om je filmpjes te dumpen en/of het hier openen van 'alternatieve' topics je een deel van het 'probleem' bent hé?
Het gaat hier niet over het stoppen van het programma Utopia.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:25 schreef floske het volgende:
Ik heb in januari voor een jaar vooruit betaald voor de streams. Hoe gaan ze dat doen dan als ze eerder gaan stoppen? Al die mensen terugbetalen?
Vandaag is het ultimatum, ik ben wel heel benieuwd of Danny's maatregelen hun goedkeuring kunnen wegdragen.quote:
Tot die tijd zitten we peentjes te zweten. Kunnen alleen maar duimen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaag is het ultimatum, ik ben wel heel benieuwd of Danny's maatregelen hun goedkeuring kunnen wegdragen.
Ik knijp hem ook wel een beetje.quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tot die tijd zitten we peentjes te zweten. Kunnen alleen maar duimen.
dat riepen saddam en hitler ook.quote:
deadline 18.00 uur..........quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:23 schreef Odaiba het volgende:
Heeft Danny al eens reactie gehad van die advocaten dan, want het is nu wel heel stil.
geen bericht is goed bericht denk ik dan maarquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:23 schreef Odaiba het volgende:
Heeft Danny al eens reactie gehad van die advocaten dan, want het is nu wel heel stil.
Ja hahaha, totdat het floep op zwart is!quote:Op woensdag 8 juni 2016 17:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geen bericht is goed bericht denk ik dan maar
Zo werkt dat idd bij die lui......als ze meer klachten hebben hoor je het welquote:Op woensdag 8 juni 2016 17:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
geen bericht is goed bericht denk ik dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |