Die reeks weggooien en klaar dusquote:Op maandag 6 juni 2016 23:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was de enige url die gespecificeerd was
Nee...ik heb geen eigen site...ze pakken alleen eigenaren van sites...die zijn verantwoordelijk, niet de gebruikersquote:
dus datquote:Op maandag 6 juni 2016 23:00 schreef Prospera het volgende:
Beroerd ook voor Gert, hij zal er goed ziek van zijn na ruim 10 jaar modden.
Stel dat dat de oplossing is (wat kan, ik weet niet hoe dat precies werkt) en ze vinden daarna weer een filmpje, een nieuwere of een oudere (niet dat die bestaan natuurlijkquote:
Je krijgt altijd een bepaalde periode om specifieke content te verwijderen voordat het een zaak wordt.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel dat dat de oplossing is (wat kan, ik weet niet hoe dat precies werkt) en ze vinden daarna weer een filmpje, een nieuwere of een oudere (niet dat die bestaan natuurlijk) dan kan er vanuit gegaan worden dat FOK! op de hoogte is van de regels en hebben ze een zaak?
Aan de andere kant, er is altijd een andere kant, was de Cos een jaar of wat geleden een stuk prikkelender en leuker te volgen. Toen hadden we nog Doordevil, APK, Cynix, Leandra, BSOL, Manu en nog heel veel meer vaste volgers. Those were the timesquote:
Utopia gezien hebbenquote:Op maandag 6 juni 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat programma is nergens goed voor. 1x gezien in het begin. Walgelijk. Stop ermee!
Ik weet het allemaal ook niet Hidi, nooit in verdiept. Maar ik begrijp wel dat Danny geen risico wil lopen.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je krijgt altijd een bepaalde periode om specifieke content te verwijderen voordat het een zaak wordt.
Ze moeten dan precies aangeven wat verwijderd moet worden...en dat per filmpje/url
Mwoah, dit programma is redelijk goed voor FOK hoor.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat programma is nergens goed voor. 1x gezien in het begin. Walgelijk. Stop ermee!
Dat weten we allemaal nog niet Mario, even afwachten.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:44 schreef mario390 het volgende:
wat gebeurd er met de bewoner en exbewoner topics?
oke bedanktquote:Op maandag 6 juni 2016 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal ook niet Hidi, nooit in verdiept. Maar ik begrijp wel dat Danny geen risico wil lopen.
[..]
Mwoah, dit programma is redelijk goed voor FOK hoor.
[..]
Dat weten we allemaal nog niet Mario, even afwachten.
Maar er kunnen ook opeens dingen foetsie zijn straks, geen idee. Dus als je nog dingen op wilt slaan...quote:
Dan vertrekt Robquote:
Die Romy tokkies natuurlijk weer.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:24 schreef snetje het volgende:
Ik snap sowieso het hele gedoe om filmpjes niet .. het wordt uitgezonden via streams ..dan weet je inmiddels na tig jaren BB's, DGK etc dat er filmpjes op het internet komen.. ik blijf erbij dat familie weer heeft lopen klagen dat er teveel van bepaalde personen in beeld is geweest ..
Ze zijn vergeten met de tijd mee te gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:24 schreef snetje het volgende:
Ik snap sowieso het hele gedoe om filmpjes niet .. het wordt uitgezonden via streams ..dan weet je inmiddels na tig jaren BB's, DGK etc dat er filmpjes op het internet komen.. ik blijf erbij dat familie weer heeft lopen klagen dat er teveel van bepaalde personen in beeld is geweest ..
linkje ? of was het via mailquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:37 schreef Aggie46 het volgende:
Ik heb, helemaal per ongeluk, Geenstijl ingelicht.Geen namen genoemd hoor
.
Wie niet waagt, die niet wint.
En verdikkeme, staat er ook een filmpje van molletje erbij.
Geen idee hoe dat nou kwam.
Ok, niet slaan, niet trappen, niet meppen.Ging zomaar ineens.
quote:Op maandag 6 juni 2016 23:00 schreef Prospera het volgende:
Beroerd ook voor Gert, hij zal er goed ziek van zijn na ruim 10 jaar modden.
http://www.geenstijl.nl/quote:
En wat denk je daarmee te bereiken?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:37 schreef Aggie46 het volgende:
Ik heb, helemaal per ongeluk, Geenstijl ingelicht.Geen namen genoemd hoor
.
Wie niet waagt, die niet wint.
En verdikkeme, staat er ook een filmpje van molletje erbij.
Geen idee hoe dat nou kwam.
Ok, niet slaan, niet trappen, niet meppen.Ging zomaar ineens.
Zeg jij het maar.quote:
Ik vraag het me serieus af want de relatie tussen GeenStijl en FOK is nou niet echt goed te noemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zeg jij het maar.
Als je niets doet, weet of bereik je ook niets.
Dat zien we dan wel weer.Of nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vraag het me serieus af want de relatie tussen GeenStijl en FOK is nou niet echt goed te noemen.
Een trieste actie.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:45 schreef MPC60 het volgende:
Maar
Talpa![]()
Ik kijk het nooit maar wat voor actie is dit man.
Je vult nu wel lekker in.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Een trieste actie.
Men(JdM) is niet met zijn tijd meegegaan.
Hij weet niet dat internet wereldwijd is.Of zoiets.
Tis ook al een ouwe man he met een boel eurootjes.
Ik ben dan wel ouder,maar das een ander verhaal.
Ik kijk 1 gratis live stream en als die verlopen is ( Je sessie is verlopen)( geeneens UW sessie is verlopen, ik heb niet met ze geknikkerd), dan gewoon even f5 en je bent er weer.
Daarvan kan ook ik filmpjes opnemen en plaatsen , ergens.
Ik doe het niet, maar er zijn er een paar die dat wel doen/deden
Talpa doorzoekt het internet en verwijdert de filmpjes.
En dat is inderdaad een vreemde actie...je download die filmpjes voordat ze verwijderd worden en
plaatst ze ergen anders en daar vinden ze ze ook weer.
Tis net China.
Nu, op straffe van ????? , mogen er geen korte realistische filmpjes geplaatst worden.
Want wat je op TV ziet (als je al kijkt, ikke een paar keer) is het allemaal zo anders en zo oneerlijk en dan blijf ik hèèl netjes.
Streams geven de waarheid weer en dat mag niet vertoond worden.
Je keek geen eensquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga vanaf nu alles van Talpa boycotten.
Maar wie post daar na middernachtquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:17 schreef Odaiba het volgende:
Hahaha wat een dikke bullshit weer dit. Talpa begint echt rare sprongen te maken.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:00 schreef snetje het volgende:
Ik zou die mail wel eens willen zien .. of mag daar ook geen cap van gemaakt worden??..
Denk het ook.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:56 schreef mootie het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het door de uurfilmpjes komt. Er staan hier volledige streamdagen gelinkt.
Hoi Gert ,jij ,liesje en Ebinas ook succes gewenst .Ik hoop echt dat we door kunnen gaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben meer verbaasd dan boos.
Als het nou om zware commerciële belangen ging. Maar het zijn peanuts.
Bij het tonen van goede wil kan het wellicht met een sisser aflopen..![]()
dat dusquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Bij het tonen van goede wil kan het wellicht met een sisser aflopen..![]()
Ik vind het niet zo gek, je weet nooit wat het oplevert. GS heeft eerder met een "vergelijkbaar" geval te maken gehad (Playboy, Britt Dekker) en heeft haar poot niet ingetrokken en tot op heden met succes. GS toont aan, als het op "Advocaten-bullies" aankomt, over grote harige cojones te beschikken .... dus wie weetquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:44 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vraag het me serieus af want de relatie tussen GeenStijl en FOK is nou niet echt goed te noemen.
Heb dat hierboven al aangehaald Jian maar kennelijk heeft dat de revue al gepasseerd....quote:Op dinsdag 7 juni 2016 07:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek, je weet nooit wat het oplevert. GS heeft eerder met een "vergelijkbaar" geval te maken gehad (Playboy, Britt Dekker) en heeft haar poot niet ingetrokken en tot op heden met succes. GS toont aan, als het op "Advocaten-bullies" aankomt, over grote harige cojones te beschikken .... dus wie weet
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Goedemiddag,
Wil me er niet mee bemoeien maar wel graag wijzen op een, in mijn ogen, vergelijkbare situatie van een andere website (GS) (?)
Dit betreft vooral het doorlinken naar een andere site. Er is eerder dit jaar uitspraak gedaan door het Europese hof hierover http://curia.europa.eu/jc(...)16-04/cp160037nl.pdf .
Ik ben geen jurist... verdere duiding kan ik niet geven. De conclusie was iig dat doorlinken mag.
(verdere info terug te vinden via google "sanoma" "geenstijl))
quote:Op maandag 6 juni 2016 17:47 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat was een zeer specifiek geval en de rechter heeft daar ook duidelijk gesteld dat zijn uitspraak alleen op die situatie van toepassing was. Maar dan nog heb ik niet de financiële middelen om dit uit te vechten en mogelijk miljoenenclaims van talpa te krijgen. Dat soort bedrijven is er heer en meester in mensen compleet in de financiële vernieling te helpen natuurlijk.
Ik denk dat een officiële brief toch wel met de post is gekomen toch ?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 02:00 schreef snetje het volgende:
Ik zou die mail wel eens willen zien .. of mag daar ook geen cap van gemaakt worden??..
Ik neem aan dat Danny niet achterlijk isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:29 schreef Rica het volgende:
Danny ze willen weten of je niet in een garp ben getrapt.
Najah volgens mij (...) niet, maar ik ben geen jurist. Ik denk dat dit gewoon duidelijk een 'we sturen wat blogjes en sites een hoge brief op poten, en dan dikt 90% wel in' is.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stel dat dat de oplossing is (wat kan, ik weet niet hoe dat precies werkt) en ze vinden daarna weer een filmpje, een nieuwere of een oudere (niet dat die bestaan natuurlijk) dan kan er vanuit gegaan worden dat FOK! op de hoogte is van de regels en hebben ze een zaak?
Hier ga je toch geen grapjes over makenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:29 schreef Rica het volgende:
Danny ze willen weten of je niet in een garp ben getrapt.
Goed bezig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:52 schreef Danny het volgende:
Ik heb inmiddels iets gebouwd dat linkjes naar bepaalde videosites vervangt door de tekst * videolink verwijderd op last van talpa (oid). Daarmee wordt vrijwel alles afgevangen, maar het is wel een héél groot sleepnet. Ik heb nog geen nieuwe reactie van die advocate, dus moet even afwachten of het minder rigoureus mag. Het kan zomaar zijn dat ze het al prima vinden als we de volledige streamcaps (zoals hidiho ze plaatste bv) verwijderen. Heb ook gevraagd hoe het zit met screencaps en animated gifs.
Voor nu wil ik dus even kijken hoe dit werkt.
Terwijl ze daar zelf niet over begonnen zijn........?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:52 schreef Danny het volgende:
Heb ook gevraagd hoe het zit met screencaps en animated gifs.
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:52 schreef Danny het volgende:
Ik heb inmiddels iets gebouwd dat linkjes naar bepaalde videosites vervangt door de tekst * videolink verwijderd op last van talpa (oid). Daarmee wordt vrijwel alles afgevangen, maar het is wel een héél groot sleepnet. Ik heb nog geen nieuwe reactie van die advocate, dus moet even afwachten of het minder rigoureus mag. Het kan zomaar zijn dat ze het al prima vinden als we de volledige streamcaps (zoals hidiho ze plaatste bv) verwijderen. Heb ook gevraagd hoe het zit met screencaps en animated gifs.
Dat is nu even minder belangrijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:19 schreef chufi het volgende:
Wel jammer dat nu de OP van de COS vernaggeld is .
I knowquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is nu even minder belangrijk.
Komt vast weer in orde, als we eerst maar zorgen dat we kunnen blijven
Volgens mij kan het forum dan ook zo goed als opgedoekt worden qua postaantallenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef Bolasie het volgende:
Gewoon heel UTO verwijderen, het zou er toch maar tijdelijk zijn. Probleem opgelost.
Ik zie dat het script ook gifs en jpgs verwijdert die niets met Talpa te maken hebben. Zie SC.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:52 schreef Danny het volgende:
bedankt voor je medelevenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef Bolasie het volgende:
Gewoon heel UTO verwijderen, het zou er toch maar tijdelijk zijn. Probleem opgelost.
Ik heb even wat gefinetuned. zou nu wat beter moeten zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie dat het script ook gifs en jpgs verwijdert die niets met Talpa te maken hebben. Zie SC.
Maar snap dat dit even de manier is.
Rap werk van gemaakt met dat scriptjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:42 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb even wat gefinetuned. zou nu wat beter moeten zijn
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie dat het script ook gifs en jpgs verwijdert die niets met Talpa te maken hebben. Zie SC.
Maar snap dat dit even de manier is.
Deze twee posts waren/zijn leeg bij mij. Zelfs als de pagina al klaar is met laden. Die van Nostaligst verscheen alsnog na +30 seconden ofzo, die van Voxs niet:quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:42 schreef Nostalgist het volgende:
Mooi, hoop dat de advocate inziet dat er goed meegewerkt wordt..
Het is gewoon een laag bij de grondse, achterbakse, teringstreek. Ze zouden Fok geld moeten geven voor alles wat het voor Talpa heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rap werk van gemaakt met dat scriptjeWat een ellende hmm
Bedankt voor het snelle en harde werk, Danny. Vind 't reuze tof dat je zo je best doet ons te behouden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:52 schreef Danny het volgende:
Vooral laag bij de grond is de manier waarop. Dat ze niet uren streammateriaal hier willen zien snap ik wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon een laag bij de grondse, achterbakse, teringstreek. Ze zouden Fok geld moeten geven voor alles wat het voor Talpa heeft gedaan.
Hier sluit ik me bij aan. Heel fijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor het snelle en harde werk, Danny. Vind 't reuze tof dat je zo je best doet ons te behouden.
Ik snap dat zurige eromheen ook nooit zo, maar goed, Talpa kan natuurlijk het ook iets minder dreigend aankaarten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:16 schreef PeZu het volgende:
huilen dat de rechthebbende hun recht claimen huilen
en om wat een stel filmpjes van een hoop bagger en ellendequote:Op dinsdag 7 juni 2016 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik snap dat zurige eromheen ook nooit zo, maar goed, Talpa kan natuurlijk het ook iets minder dreigend aankaarten.
Dacht al dat het aan mij lagquote:
code om wat om searchbots naar videos te omzeilen gok ikquote:
Doe maar rustig aan hoor, ben allang opgelucht dat je de moeite doet om naar oplossingen te zoeken.quote:
En het andere topic dat helemaal FOK!KED op was lijkt het ook weer te doen. So far so good.quote:
* Video(link) verwijderd op last van Talpaquote:
ah, alleen bij live-updates werkt het nog niet. Na een reload is het weer verdwenen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:40 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, alleen bij live-updates werkt het nog niet. Na een reload is het weer verdwenen.
Ja, maar alleen binnen UTO.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar verwijder je nu niet alles van dailymotion? niet alleen van talpa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |