Gewoon een ordinaire dief dus.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef Falco het volgende:
Op een terras van een café zien ze flesjes bier staan die nog dicht zitten.
"We waren dorstig en pakten de flesjes. Een man riep dat het bier van hem was. De sfeer sloeg meteen om en we hebben het bier weer neergezet", vertelt James.
Kankerneger en vieze zwarte is niet racistisch?quote:
Dit, maar het was eerlijker geweest als het een één op één gevecht was geweest.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:12 schreef davako het volgende:
Je moet ook gewoon met je klauwen van bier afblijven.
Wel die echte VOC-mentaliteit inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:14 schreef myShizzle het volgende:
Oh, en dat hij 'ook psychische klachten' heeft is mij te snel geconcludeerd en geeft duidelijk aan dat hij voor een volle claim gaat. Echte Hollander dus.
Succes. Wordt lachen in de kamer.quote:
Mensen en alcohol blijft een ongelukkige combinatie.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
Het gaat niet over neger over racisme of iets anders. Het gaat om geweld. Iemand zijn hoofd in elkaar slaan om iets lulligs. Heb het zelf ondervonden. Tand kwijt en neus gebroken door iets onschuldigs in het uitgaansleven.
Je bent dan ook wel een enorme droplul als je bier gaat jatten op de kermis in een klein dorpje. Ik denk dat hij nog van geluk mag spreken dat ze hem niet harder aangepakt hebben.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
Het gaat niet over neger over racisme of iets anders. Het gaat om geweld. Iemand zijn hoofd in elkaar slaan om iets lulligs. Heb het zelf ondervonden. Tand kwijt en neus gebroken door iets onschuldigs in het uitgaansleven.
17 jaar hè dat is nou net een leeftijd waarop de meesten nou niet echt nadenken over de consequenties van wat ze uitvreten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:22 schreef Twiitch het volgende:
Waarom ga je zomaar drank pakken dan. Vragen om problemen.
Ach, lelijker is hij er niet op geworden.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:29 schreef Falco het volgende:
Alsof jullie niet allemaal baldadige streken hebben gehad
Even een flesje bier oppakken en weer neerzetten hoeft echt geen kapot gezicht tot gevolg te hebben.
Foto van jezelf posten graag. En wel nuquote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, lelijker is hij er niet op geworden.
Dan is dit een waardevolle les voor ze geweest.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
17 jaar hè dat is nou net een leeftijd waarop de meesten nou niet echt nadenken over de consequenties van wat ze uitvreten.
Nee,natuurlijk nietquote:Op maandag 6 juni 2016 19:29 schreef Falco het volgende:
Even een flesje bier oppakken en weer neerzetten hoeft echt geen kapot gezicht tot gevolg te hebben.
vind ik niet. Hij had net zo goed kankerhomo of kankerhond kunnen zeggen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kankerneger en vieze zwarte is niet racistisch?
Wat is dan wel racisme volgens jou?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
vind ik niet. Hij had net zo goed kankerhomo of kankerhond kunnen zeggen.
Zeker om 1 uur 's nachts als de eigenaar en zijn vrienden er al 15 op hebben.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:37 schreef tesssssssss het volgende:
Je moet ook altijd van iemand's bier afblijven.
Gouden regel.
Goedprater-alertquote:
Precies. "Better safe than sorry."quote:Op maandag 6 juni 2016 19:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zeker om 1 uur 's nachts als de eigenaar en zijn vrienden er al 15 op hebben.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:29 schreef Falco het volgende:
quote:
Dat rechtvaardigt dit geweld welquote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gewoon een ordinaire dief dus.
En weer een perfecte genuanceerde analyse van Toefjes!quote:Op maandag 6 juni 2016 19:11 schreef Toefjes het volgende:
Hij had dorst, dus dan pak je maar iets van iemand anders af om dat probleem op te lossen. Met zaken als bier drinken moet je ook trouwens gewoon wachten tot je 18 bent. Desalniettemin buitenproportioneel hard aangepakt.
Gezien zijn vriend niet mishandeld is, heeft het daar wel de schijn van.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:48 schreef hugecooll het volgende:
Beetje rare TT wel. Nu komt het over alsof hij werd mishandeld omdat anderen racistische grapjes (tegen hem) maakten en hij daar iets van zei.
Precies dit.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:48 schreef hugecooll het volgende:
Beetje rare TT wel. Nu komt het over alsof hij werd mishandeld omdat anderen racistische grapjes (tegen hem) maakten en hij daar iets van zei.
Nee, dat niet maar, als je een beetje logisch nadenkt, dan kan je weten dat je met een paar beschonken lui geen redelijke discussie meer aan kan gaan, dus je kan die biertjes beter gewoon laten staat waar ze staan.quote:
...quote:
Ach, als het een blanke was met een grote hazenlip dan was hetzelfde gebeurd. Met verschil dat het niet door de media wordt opgepakt.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:56 schreef probeer het volgende:
[..]
...
Ja, wanneer mensen racistische opmerkingen maken, krijgt het incident inderdaad een racistische lading. Dat gebeurt niet pas wanneer het slachtoffer dat als zodanig benoemt.
Behalve als de daders een groepje Marokkanen waren natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ach, als het een blanke was met een grote hazenlip dan was hetzelfde gebeurd. Met verschil dat het niet door de media wordt opgepakt.
Goedpraten. Volgens mij is hij zich ervan bewust dat-ie iets deed dat niet helemaal okee was, waarom zou hij het er anders bij vermelden?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:06 schreef proxyservies het volgende:
Ik schrik va de goedpraters hier.Sterkte James.
Grappig, negatieve reacties vind ik makkelijker om op te reageren dan positieve. Bedanktquote:Op maandag 6 juni 2016 19:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
En weer een perfecte genuanceerde analyse van Toefjes!
Niet in de extreemlinkse of rechtse kramp schieten, maar de situatie precies beoordelen op zijn gewicht.
Was iedereen maar zo.
Of hij is gewoon te stom om te liegen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
Toch wel een apart verhaal. Ergens is hij heel eerlijk, want hij levert de verzachtende omstandigheden van zijn belagers erbij. Normaal gesproken kom je er later achter en ontkracht dit het verhaal.
Vandaar dat dit mijn mening omtrent hem ook verzacht en juist mijn mening omtrent zijn belagers dus idd niet verzacht.
Dus verzint RTL dat of heeft het slachtoffer z'n verhaal niet helemaal op orde?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Op rtlnieuws staat dat het om flesjes water ging en ze dachten dat die weggegooid waren
Hoe dan ook: de jongen zegt er wel bij dat-ie iets deed waarvan de meeste mensen zullen zeggen dat dat niet echt een strak plan is, vanwege meerdere redenen niet. Op zich apart verhaal dus.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Of hij is gewoon te stom om te liegen.
Dat hij het toegeeft verandert wat mij betreft helemaal niks aan het hele verhaal.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe dan ook: de jongen zegt er wel bij dat-ie iets deed waarvan de meeste mensen zullen zeggen dat dat niet echt een strak plan is, vanwege meerdere redenen niet. Op zich apart verhaal dus.
Mwaoh, dan krijg je wat mij het verhaal van of de reactie proportioneel was, denk ik. En dan ben ik toch wel geneigd om dit te zien als disproportioneel.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat hij het toegeeft verandert wat mij betreft helemaal niks aan het hele verhaal.
Ik zou iemand die mijn bier jatte ook wel klappen als ik 'm aan kon.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, dan krijg je wat mij het verhaal van of de reactie proportioneel was, denk ik. En dan ben ik toch wel geneigd om dit te zien als disproportioneel.
Mwoah, ik ben sws niet zo van het geweld gebruiken. Nooit gedaan ook.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou iemand die mijn bier jatte ook wel klappen als ik 'm aan kon.
Ik ook niet, maar ik ben ook niet van het bier stelen van andere mensen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwoah, ik ben sws niet zo van het geweld gebruiken. Nooit gedaan ook.
Eerlijk gezegd zoiets nog nooit meegemaakt, wrs de meeste mensen niet en wrs sta je ook wel even gek te kijken natuurlijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben ook niet van het bier stelen van andere mensen.
Maar toch niet als diegene de flesjes weer teruggezet heeft?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou iemand die mijn bier jatte ook wel klappen als ik 'm aan kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |