Wat jammer , maar we kunnen toch via DM links aan elkaar geven ?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:01 schreef Danny het volgende:
Hoezeer het mij ook spijt, omdat ik weet hoeveel jullie gehecht zijn aan jullie Utopia en je absoluut geen kwaad in de zin hebt; er mogen géén video's meer geplaatst worden (dat geldt ook voor links naar inbreukmakend materiaal). Talpa heeft dit via hun juridische afdeling laten weten. Ook moeten alle reeds geplaatst video's verwijderd worden. Kort gezegd houdt dit in dat de kans groot is dat dit forum zal moeten verdwijnen, omdat het ondoenlijk is om álle topics en álle posts erbij te halen en aan te passen.
Mogelijk kan ik nog zorgen dat videolinks in UTO niet langer worden weergegeven, maar dat gaat me waarschijnlijk niet lukken voor het door Talpa gestelde ultimatum.
Sorry
Verwijderen is zonde, het is internetgeschiedenis. Gewoon verbergen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je niet alle oude topics verwijderen dan en opnieuw beginnen?
Ja zoals KPD is een beter idee nogquote:Op maandag 6 juni 2016 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verwijderen is zonde, het is internetgeschiedenis. Gewoon verbergen.
Ja leuk man.quote:
Ja zoiets. Gesloten topics ontoegankelijk maken of zo.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan je niet alle oude topics verwijderen dan en opnieuw beginnen?
Daar kan ik vrij weinig aan veranderen. Maar met die houding denk ik niet dat er veel verloren gaatquote:
nou ik bedoel mezelf niet maar je abonneesquote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Daar kan ik vrij weinig aan veranderen. Maar met die houding denk ik niet dat er veel verloren gaat
Het gaat imo helemaal niet om de video's, maar om het forum an sich. De video's zijn gewoon de stok om mee te slaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja zoiets. Gesloten topics ontoegankelijk maken of zo.
Wat ik trouwens vreemd vind is dat hier wel video's geplaatst worden maar die worden elders ge-host. Pak dan die hosts aan.
Geldt het ook voor caps en gifjes?quote:
Dit was haast te verwachten , zo jammer dit Dannyquote:Op maandag 6 juni 2016 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
Het gaat imo helemaal niet om de video's, maar om het forum an sich. De video's zijn gewoon de stok om mee te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |