abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162779727
Met serieuze voortgang: een date en ingeleverde scriptie :)
pi_162779756
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:31 schreef syndroom het volgende:

[..]

Spreekt zij dan ook Nederlands of Engels? Wat doet zij eigenlijk in Nederland? Dat ze hint op een seksdate moet je er maar niet teveel van verwachten als relatiemateriaal, misschien gaat ze wel vreemd?
Ik kan mijn bericht niet meer bewerken, maar ik bedoelde meer of het geen argwaan werkt dat ze er erg knap uitziet en indirect hint op een seksdate? :P

Je zou bijna denken dat het een scam is. :P
  maandag 6 juni 2016 @ 01:35:50 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162779768
Nogmaals, veel plezier morgen *O*. En met een open mind en positieve instelling ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 6 juni 2016 @ 01:36:53 #4
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162779778
quote:
12s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:35 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan mijn bericht niet meer bewerken, maar ik bedoelde meer of het geen argwaan werkt dat ze erg knap uitziet en indirect hint op een seksdate? :P
Waarom moet dat argwaan wekken. Hij gaat gewoon gezellig met haar de stad in, en we horen morgen wel hoe het ging :D.
pi_162779855
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom moet dat argwaan wekken. Hij gaat gewoon gezellig met haar de stad in, en we horen morgen wel hoe het ging :D.
Ik heb ook zeker argwaan, maar als je ziet wat de 'jeugd' in het weekend allemaal uitspookt is het zo gek nog niet! Er schijnen mannen te zijn die dit wekelijks doen.. hoe exotischer des te beter en de dames staan er ook voor open..
  maandag 6 juni 2016 @ 06:48:41 #6
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_162780826
Deezer heeft weer een date? Komt er weer een live-topic? *O*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 6 juni 2016 @ 07:44:33 #7
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162780958
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 06:48 schreef KaBuf het volgende:
Deezer heeft weer een date? Komt er weer een live-topic? *O*
Nee. Stop het.
pi_162780980
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:32 schreef Deezertje het volgende:
Met serieuze voortgang: een date en ingeleverde scriptie :)
Vooruitgang! Veel plezier vanmiddag Deezer, laat ons maar weten hoe het was ;)
pi_162781310
Hoewel ik natuurlijk je date niet ken, is het wel handig te vermelden dat het meerendeel van de Franse vrouwen hoffelijkheid, ook in de vorm van het betalen van haar drankjes, verwachten. Doe er je voordeel mee. :+

Verder, veel plezier!
pi_162781664
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 08:37 schreef Bonkers. het volgende:
Hoewel ik natuurlijk je date niet ken, is het wel handig te vermelden dat het meerendeel van de Franse vrouwen hoffelijkheid, ook in de vorm van het betalen van haar drankjes, verwachten. Doe er je voordeel mee. :+

Verder, veel plezier!
Haha ze stelde zelf voor allebei wat mee te nemen ivm hitte ;) Maar ik neem mijn pinpas mee iig. Nog steeds een beetje 'te mooi om waar te zijn gevoel' zeker als je haar profieltekst er op na slaat, maar niks kunnen bekennen van fakeheid, en eerste 'date' is gewoon midden in de stad dus verwacht er ook niet veel van, mede omdat zij qua uiterlijk mijn type is maar ik weer bang ben teleur stel :') Beetje zoals vorige dates 'ik vond het heel gezellig, maar ik voel verder niks'. Al is hier heel duidelijk dat ze geen relatie beoogt ;)
pi_162781694
Ik weet niet hoor, maar volgens mij loopt dit topic ook nog:

R&P / Gevoel dat je achterloopt?
  maandag 6 juni 2016 @ 09:23:04 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162781713
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef viceversa het volgende:

Ja en als dat topic vol is, komt er geen nieuwe en wordt er hier verder gepost :). Dat er tussendoor ook hier gepost wordt is fine, daar is dit topic voor.
pi_162781715
quote:
11s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:22 schreef viceversa het volgende:

We moeten hier posten. Dat topic kan ik weer gebruiken als deze 'date' finaal ten onder ging en ik nooit een move durf te maken.
  maandag 6 juni 2016 @ 09:24:09 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162781728
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

We moeten hier posten. Dat topic kan ik weer gebruiken als deze 'date' finaal ten onder ging en ik nooit een move durf te maken.
Daar kun je dit topic ook voor gebruiken :).
  maandag 6 juni 2016 @ 09:25:08 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162781741
Oh, hier gaat het ook over je date?
Goeden OP weer. Wat denk je, Cc zeurt niet meer over een aantrekkelijke OP?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 09:25:26 #16
5428 crew  miss_sly
pi_162781745
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Haha ze stelde zelf voor allebei wat mee te nemen ivm hitte ;) Maar ik neem mijn pinpas mee iig. Nog steeds een beetje 'te mooi om waar te zijn gevoel' zeker als je haar profieltekst er op na slaat, maar niks kunnen bekennen van fakeheid, en eerste 'date' is gewoon midden in de stad dus verwacht er ook niet veel van, mede omdat zij qua uiterlijk mijn type is maar ik weer bang ben teleur stel :') Beetje zoals vorige dates 'ik vond het heel gezellig, maar ik voel verder niks'. Al is hier heel duidelijk dat ze geen relatie beoogt ;)
Wat heeft het feit dat je date midden in de stad is te maken met al dan niet veel verwachten?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_162781751
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:25 schreef Copycat het volgende:
Ik volg het ook niet meer. Waarom oude topics kicken als hij al een topic had?
pi_162781762
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:25 schreef Copycat het volgende:
Haha, net als de vernieuwde verpakkingen van Kips: nieuw jasje, zelfde liedje. Echte diehards weten wat ze kunnen verwachten.
pi_162781764
Dategod.
Mooi, heb ik ook weer wat te doen op mijn werk vandaag.
  maandag 6 juni 2016 @ 09:28:15 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162781785
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:26 schreef Deezertje het volgende:

Haha, net als de vernieuwde verpakkingen van Kips: nieuw jasje, zelfde liedje. Echte diehards weten wat ze kunnen verwachten.
Alleen jammer voor degenen die geen incrowd zijn en zo'n niks-OP lezen.
pi_162781787
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat heeft het feit dat je date midden in de stad is te maken met al dan niet veel verwachten?
Nou ja haar profieltekst zegt letterlijk heel flirterig op zoek te zijn naar gezellige tijd.. typische tinder taal voor ONS. Of ze moet van voyeurisme houden, maar ik zie het nog steeds als te mooi en er moet dan sowieso een tweede fase in de date zitten van richting haar huis of wat dan ook. Dus eerst gewoon gezellig wat drinken, en anders toch mooi met een Franse blondine wat afgesproken en is de stap om Nederlandse studentes (bijvoorbeeld die uit de UB/Sportschool) aan te spreken wel minder.
  maandag 6 juni 2016 @ 09:36:40 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162781885
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja haar profieltekst zegt letterlijk heel flirterig op zoek te zijn naar gezellige tijd.. typische tinder taal voor ONS. Of ze moet van voyeurisme houden, maar ik zie het nog steeds als te mooi en er moet dan sowieso een tweede fase in de date zitten van richting haar huis of wat dan ook. Dus eerst gewoon gezellig wat drinken, en anders toch mooi met een Franse blondine wat afgesproken en is de stap om Nederlandse studentes (bijvoorbeeld die uit de UB/Sportschool) aan te spreken wel minder.
Niet over-analyseren *O*. Gewoon wat drinken. Tinderteksten zeggen ook niet alles.
  Moderator maandag 6 juni 2016 @ 09:38:24 #23
5428 crew  miss_sly
pi_162781905
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, of ze is gewoon op zoek naar een gezellige tijd.

Maar eigenlijk komt het hierop neer dat als jij "iets verwacht" je met "iets" simpelweg seks bedoelt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 juni 2016 @ 09:40:07 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162781932
Ik zou niet van een ONS uitgaan. Denk dat dat echt iets te hoog gegrepen is voor iemand met jouw ervaring en charm-skills.
pi_162781954
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 09:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, of ze is gewoon op zoek naar een gezellige tijd.

Maar eigenlijk komt het hierop neer dat als jij "iets verwacht" je met "iets" simpelweg seks bedoelt?
Of iig meer dan alleen praten. Dus zoenen bijvoorbeeld al. De 'move' maken, hoe lang afwachten. Maar voor nu is het gewoon 1) kijken of ze er uberhaupt is en 2) gewoon wat leuk praten in de zon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')