abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juni 2016 @ 01:09:55 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162779383
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En juist omdat het deze keer zo snel gaat ben ik bang dat er morgen een zwarte man staat ipv die mooie blondine, maar ik spreek iig centraal en midden op de dag af en er valt toch niet veel te jatten :')
Kan je met die zwarte man mooi vriendjes maken 8-).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162779391
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 00:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien kan je er lering uit trekken :).
Ik hoop het, hij weet online wel succesvol dates te regelen maar wat hij juist een spontane ontmoeting wil zonder beperkt te zijn aan die meisjes die zich aanbieden op internet?

Al is het natuurlijk allemaal maatwerk en zal de ene persoon sneller aansluiting vinden dan de ander. Vanzelfsprekend gaat dit bij de meeste mensen vanzelf. Al moet je wel realistisch zijn en beseffen dat je die gemiste jaren niet meer kunt inhalen. Vrouwen merken tijdens de eerste date toch wel of je ervaren of onervaren bent.

Met een beetje geluk haalt hij morgen meer binnen dan alleen een zoen op de wang. :P
  maandag 6 juni 2016 @ 01:13:04 #203
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162779428
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik hoop het, hij weet online wel succesvol dates te regelen maar wat hij juist een spontane ontmoeting wil zonder beperkt te zijn aan die meisjes die zich aanbieden op internet?

Al is het natuurlijk allemaal maatwerk en zal de ene persoon sneller aansluiting vinden dan de ander. Vanzelfsprekend gaat dit bij de meeste mensen vanzelf. Al moet je wel realistisch zijn en beseffen dat je die gemiste jaren niet meer kunt inhalen. Vrouwen merken tijdens de eerste date toch wel of je ervaren of onervaren bent.

Met een beetje geluk haalt hij morgen meer binnen dan alleen een zoen op de wang. :P
Precies :). Er is niks mis met online dating, het werkt gewoon. Dus waarom daar niet gebruik van maken.
  maandag 6 juni 2016 @ 01:16:51 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162779512
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En juist omdat het deze keer zo snel gaat ben ik bang dat er morgen een zwarte man staat ipv die mooie blondine, maar ik spreek iig centraal en midden op de dag af en er valt toch niet veel te jatten :')
Dit dacht ik ook met mijn date van de week, maar uiteindelijk bleek er toen wel echt een mooie blondine te staan ;)

Komt vast wel goed
Oh.
pi_162779554
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dit dacht ik ook met mijn date van de week, maar uiteindelijk bleek er toen wel echt een mooie blondine te staan ;)

Komt vast wel goed
Ik klik meestal wel beter met buitenlanders.. Nederlandse meisjes komen arrogant/verwend over
  maandag 6 juni 2016 @ 01:22:20 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162779590
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik klik meestal wel beter met buitenlanders.. Nederlandse meisjes komen arrogant/verwend over
Niet zo generaliseren :') niet elk Nederlands meisje is zo.
Oh.
pi_162779611
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niet zo generaliseren :') niet elk Nederlands meisje is zo.
Klopt, maar in mijn regio wel helaas.
  maandag 6 juni 2016 @ 01:24:46 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162779620
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je kent ze toch niet allemaal joh.

Geef elk persoon gewoon een eerlijke kans.
Oh.
pi_162779622
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 00:57 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik gun het hem ook van harte, daar ben ik serieus in.

Ik kijk op dit moment vanaf de zijlijn toe. Heb wel veel respect voor hetgeen wat hij al bereikt heeft, dat hij zonder enige vorm van angst die dates aangaat alsof het een ervaren dater is. Wat dat betreft kijk ik wel tegen hem op omdat hij in dat opzicht wel een stuk verder is.
Mag ik van die zijlijn een file maken? Jij staat in een stilstaande file. Deezertje rijdt stapvoets in langzaam rijdend en soms stilstaan verkeer. Alles op zijn tijd natuurlijk, maar verander van baan kerel. Als er eenmaal doorheen bent, kan het een paar versnellingen hoger ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162779628
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nederlanders zijn gewoon heel direct, bekend probleem in het buitenland.
  maandag 6 juni 2016 @ 01:26:15 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162779642
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je kent ze toch niet allemaal joh.

Geef elk persoon gewoon een eerlijke kans.
De beste tip.
pi_162779696
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Denk dat je eerdere opmerking over minder druk (en bijbehorende context) dichter bij de waarheid zit maar als je je hierdoor gemakkelijker voelt morgen, blijf dan maar ff een dagje zo denken ;)

PS. Als je morgen iemand in t zwart ziet hoef je je geen zorgen te maken, is vast een Fok! er die je af en toe helpt relativeren :)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162794023
Het leven is geen race, soms loop je voor soms loop je achter. Wie bepaalt trouwens op welke leeftijd je wat moet hebben gedaan?
pi_162795502
Je bent precies daar waar je wezen moet!
pi_162802092
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:29 schreef LionPopChoc het volgende:
Het leven is geen race, soms loop je voor soms loop je achter. Wie bepaalt trouwens op welke leeftijd je wat moet hebben gedaan?
So true, maar zijn er maar weinig die dat ook echt aanhouden.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 08:37:02 #216
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162807823
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat laatste is geen maatstaf voor succes in zijn geval, hoor. Net als dat het voor jou al mooi zou zijn om hoi te zeggen zonder te trillen, zweten en opgepakt worden door de politie.
1 + 1 = blauw
pi_163010734
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

So true, maar zijn er maar weinig die dat ook echt aanhouden.
Het is wel zo wanneer dit te asynchroon loopt vrouwen je wel uit de weg gaan. Ik denk wel dat je wat concurrentie als man het wel zwaarder hebt.
pi_163011331
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het is wel zo wanneer dit te asynchroon loopt vrouwen je wel uit de weg gaan. Ik denk wel dat je wat concurrentie als man het wel zwaarder hebt.
Alsof alle vrouwen hetzelfde zijn. Je bent dan niet een of andere melaatse die door de maatschappij uitgekotst wordt hoor. Ja er zullen vrouwen zijj die je niet interessant vinden, maar zo kan een man een vrouw ook niet interessant vinden.

En de vrouwen die daar veel waarden aanhechten zullen dan hoogstwaarschijnlijk types zijn die sowieso niet bij je passen, omdat die andere dingen belangrijk vinden in het leven dan jijzelf. Dus ook al waren ze wel geïnteresseerd in dan zou het waarschijnlijk als nog niet werken.

Vrouwen kan je nou niet zo simplificeren dat als een man een baan heeft met zo'n salaris en dat uiterlijk en zo'n woning ze dan automatisch op de pik van een vent springen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_163012219
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 18:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als je er geen punt van maakt, valt dat wel mee
pi_163012514
Eens dat je je van sommige mensen niet te veel aan moet trekken. Je kan natuurlijk wel zorgen dat je aantrekkelijker wordt voor anderen door aan jezelf te werken en je te ontwikkelen als persoon.
pi_163012884
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:09 schreef DoubleDip het volgende:
Eens dat je je van sommige mensen niet te veel aan moet trekken. Je kan natuurlijk wel zorgen dat je aantrekkelijker wordt voor anderen door aan jezelf te werken en je te ontwikkelen als persoon.
Dat is trouwens makkelijker gezegd dan gedaan
pi_163012914
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:20 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat is trouwens makkelijker gezegd dan gedaan
Dat is zeker waar, maar het geeft een hoop rust als je daar niet meer over na hoeft te denken.
pi_163012983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:20 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar het geeft een hoop rust als je daar niet meer over na hoeft te denken.
Dat klopt. Daarom ben ik er zelf nu ook zo mee bezig om dat voor elkaar te krijgen. Het wilt eigenlijk nog niet heel goed lukken. Ik heb iig niet meer die pijn in mijn maag als iemand iets over mij roept. Die pijn was er een paar maanden terug nog wel
pi_163013051
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:23 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Dat klopt. Daarom ben ik er zelf nu ook zo mee bezig om dat voor elkaar te krijgen. Het wilt eigenlijk nog niet heel goed lukken. Ik heb iig niet meer die pijn in mijn maag als iemand iets over mij roept. Die pijn was er een paar maanden terug nog wel
Dat is beter. Kritiek is heel vaak niet persoonlijk bedoeld. Als het dat wel is en het is niet opbouwend dan ga je gewoon in de negeermodus. Werkt uitstekend kan ik zeggen.
pi_163013127
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 19:25 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Dat is beter. Kritiek is heel vaak niet persoonlijk bedoeld. Als het dat wel is en het is niet opbouwend dan ga je gewoon in de negeermodus. Werkt uitstekend kan ik zeggen.
Ik denk dat ik er gewoon ook niet op moet letten. Ik zie mensen mij weleens uitlachen (geen idee waarom, uiterlijk wellicht?) maar ik probeer dat eigenlijk zoveel mogelijk te negeren. Ik merk dat ik er wel aggressief van word eigenlijk en dat is een fout teken. Ik denk dat ik het gewoon wat meer moet gaan negeren en niet over na moet denken. Mensen zijn m.i. op voorhand niet altijd aardig voor elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')