Je kunt toch die zeilcursus volgen voor ¤20. Volgens mij beperk je jezelf onnodig, door jezelf onnodige regeltjes op te leggen.quote:Op maandag 16 mei 2016 20:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar dan moet je pogingen ondernemen. Ik heb geaccepteerd dat ik niks meer heb te zoeken bij studenten. Niks meer bij de UB. Niks meer bij de sportschool. Maar om gelijkgestemden te vinden moet ik dus aan het werk, letterlijk en figuurlijk. Iemand van 25/26 brengt zijn tijd op de werkvloer door neem ik aan.
Die site ben ik zelf ook al tegengekomen laatst en het lijkt me niets.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:02 schreef gebakken-koekje het volgende:
Collega's zijn collega's. Meestal vul je daar je vrije tijd niet mee op en waarom reageer je niet op die link die ik je gaf?
Waarom lijkt het je niets?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die site ben ik zelf ook al tegengekomen laatst en het lijkt me niets.
Ik heb geen interesse in zeilen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:02 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
Je kunt toch die zeilcursus volgen voor ¤20. Volgens mij beperk je jezelf onnodig, door jezelf onnodige regeltjes op te leggen.
En welke smoes heb je daar nu weer op verzonnen?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je bent zwaar vermoeiendquote:
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 16 mei 2016 21:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeilen is tof! Niks beters dan dat.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga geen dingen doen waar ik geen heil in zie of letterlijk alle zeilen moeten bijzetten.
http://loefbijter.nl/open-zeilcursus/quote:Op maandag 16 mei 2016 21:06 schreef DTP-SKS-47-WALRUS het volgende:
[..]
Zeilen is tof! Niks beters dan dat.
Je hebt ook nog van die single vakanties samen met zijn allen op een zeiljacht of platbodem is leuk op zich. Ook niet echt mijn ding omdat het dan niet enkel op zeilen gericht is maar zo voor iemand om wat maatjes te maken kan het tof zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:15 schreef Berk-24 het volgende:
[..]
http://loefbijter.nl/open-zeilcursus/
Nog een linkje voor meneer
Een taal interesseert je blijkbaar wel, heb je al besloten of je daadwerkelijk een taalcursus gaat doen?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ga geen dingen doen waar ik geen heil in zie of letterlijk alle zeilen moeten bijzetten.
Yayquote:Op maandag 6 juni 2016 00:52 schreef Deezertje het volgende:
Morgen (vandaag) een date met een Franse dame! Lekker in de zon wat drinken. Ze is nieuw hier en in slechts een half uur geregeld, zo kan het dus ook! Hopen dat er morgen geen knokploegje klaarstaat #horrordatesverhalen
Door haar duidelijke profieltekst, dus maar voorgesteld te meetenquote:Op maandag 6 juni 2016 01:11 schreef Scuidward het volgende:
In een half uur? Damn. Kwam dat o.a. door je eigen zelfvertrouwen of was ze bijv. zelf erg meegaand?
Ik spreek uh... NederlandsEngelsquote:Op maandag 6 juni 2016 01:13 schreef syndroom het volgende:
Spreken jullie beide Engels of kan Deezer zo goed Frans?
Nou, superleukquote:Op maandag 6 juni 2016 01:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Door haar duidelijke profieltekst, dus maar voorgesteld te meetenEn dat kon morgen al. Moet nog zien of we morgen nog steeds een match zijn, maar tijd en plek staan al vast.
Dat word dus vooral lichaamstaal gebruikenquote:Op maandag 6 juni 2016 01:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik spreek uh... NederlandsEngelsOoit een Franse Engels horen praten?
Spreekt zij dan ook Nederlands of Engels? Wat doet zij eigenlijk in Nederland? Dat ze hint op een seksdate moet je er maar niet teveel van verwachten als relatiemateriaal, misschien gaat ze wel vreemd?quote:Op maandag 6 juni 2016 01:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik spreek uh... NederlandsEngelsOoit een Franse Engels horen praten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |