abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162811310
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:42 schreef Copycat het volgende:
Wat is raak?
Je ziet mensen die ook de ub gebruiken om te studeren. Dat is toch normaal?
Ja maar dat er dus niks veranderd in die wereld. Al maandenlang dezelfde mensen, geen move maken.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:45:50 #212
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162811311
Kun je niet die andere meiden aanspreken als deze steeds bezet is?
No 04
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:48:00 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162811343
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:45 schreef Deezertje het volgende:

Ja maar dat er dus niks veranderd in die wereld. Al maandenlang dezelfde mensen, geen move maken.
Verandert.
Het is een bibliotheek, geen discotheek waar je moves maakt. Je bent het slachtoffer van je eigen irreële verwachtingspatroon.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162811352
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:45 schreef SekwafYug het volgende:
Kun je niet die andere meiden aanspreken als deze steeds bezet is?
Nou ja moreel kom je er om te studeren en moet stilzijn en in de praktijk is er meer non-verbale communicatie dan waar ook.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:50:22 #215
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162811372
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:48 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja moreel kom je er om te studeren en moet stilzijn en in de praktijk is er meer non-verbale communicatie dan waar ook.
Je klonk blij dus vroeg ik me af of je nog wat van plan was.
No 04
pi_162811409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:50 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Je klonk blij dus vroeg ik me af of je nog wat van plan was.
Hmm ik zou wel willen natuurlijk. Maar je moet het vooral niet te akward maken. Als je dus al lawaai maakt moet je dat enigszins goed doen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:57:42 #217
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162811526
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hmm ik zou wel willen natuurlijk. Maar je moet het vooral niet te akward maken. Als je dus al lawaai maakt moet je dat enigszins goed doen.
Heb je al iig je glimlach met iemand gedeeld? Of hebben ze nog niet jouw kant op gekeken?

In geval van het laatste lijkt het mij persoonlijk beter je dan op je werk te concentreren. Ben je iig productief bezig.
No 04
pi_162811662
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Verandert.
Het is een bibliotheek, geen discotheek waar je moves maakt. Je bent het slachtoffer van je eigen irreële verwachtingspatroon.
Er gebeuren wel meer in de UB dan studeren. Ja, er worden ook weleens mensen het hof gemaakt :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162811700
Ik zie hier een meid die ik vorige week in de sportschool zag en zou zo willen toelopen en vragen of ik haar vanavond weer zie, maar is dat niet te creepy? :p
pi_162811825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:04 schreef Deezertje het volgende:
Ik zie hier een meid die ik vorige week in de sportschool zag en zou zo willen toelopen en vragen of ik haar vanavond weer zie, maar is dat niet te creepy? :p
Het is goed dat je zelfvertrouwen hebt en meisjes wil aanspreken, maar doe dit op gepaste momenten. Denk je dat zij het op dit moment zou waarderen om aangesproken te worden? Zo ja, dan kun je altijd een poging wagen ;)
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:20:43 #221
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162812055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:10 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Het is goed dat je zelfvertrouwen hebt en meisjes wil aanspreken, maar doe dit op gepaste momenten. Denk je dat zij het op dit moment zou waarderen om aangesproken te worden? Zo ja, dan kun je altijd een poging wagen ;)
Als nee, dan kan deezer altijd vanavond nog vragen of ie haar in de bieb heeft gezien en iets over dat ze heel actief is oid
No 04
pi_162812249
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je hoeft toch ook niet in elke situatie daarmee bezig te zijn.
pi_162812688
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef viceversa het volgende:

[..]

Je hoeft toch ook niet in elke situatie daarmee bezig te zijn.
Nee maar gisteren was heel spontaan binnen 30 minuten geregeld. sommige meiden zie ik hier al een jaar. Dat schept toch verwachtingen als je elkaar dan eens aanspreekt.
pi_162812850
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee maar gisteren was heel spontaan binnen 30 minuten geregeld. sommige meiden zie ik hier al een jaar. Dat schept toch verwachtingen als je elkaar dan eens aanspreekt.
Het verschil is precies die verwachting?!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162812859
quote:
Dat schept toch verwachtingen als je elkaar dan eens aanspreekt.
Waarom zou dit verwachtingen moeten scheppen? Ga gewoon eens onbevangen een gesprek aan, die verwachtingen blokkeren je alleen maar (je hebt gisteren toch gezien dat zonder verwachtingen een afspraak hebben hartstikke leuk is?)
pi_162812923
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:59 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Waarom zou dit verwachtingen moeten scheppen? Ga gewoon eens onbevangen een gesprek aan, die verwachtingen blokkeren je alleen maar (je hebt gisteren toch gezien dat zonder verwachtingen een afspraak hebben hartstikke leuk is?)
Helaas voelen mensen dat ook aan.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162813023
Hmm, als ik al bijna een jaar dezelfde persoon zie op de fitness en hij/zij na een jaar stilte opeens met mij begint te praten zou ik zo iets hebben van 'what's the deal?'

quote:

[..]

Omschrijf die verwachtingen eens, ik snap niet zo goed wat je bedoelt.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:53:21 #228
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162814438
quote:

[..]

Dus dan heb je ze al eens eerder aangesproken? Of bedoel je als je ze straks gaat aanspreken?
No 04
pi_162814750
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:53 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Dus dan heb je ze al eens eerder aangesproken? Of bedoel je als je ze straks gaat aanspreken?
Als ik ze straks ga aanspreken. Oude riedeltje van niet weten of ze vrijgezel zijn blabla terwijl dat natuurlijk nooit je uitgangspositie mag zijn bij het aangaan van een gesprek. Zit langs een meid die mij volgens mij steeds aankijkt of dat gevoel krijg ik iig en ondertussen zit ze wel steeds te appen met andere mensen.

Aaaargh ik wil weer lekker onverwachtevol en spontaan tijddoorbrengen
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:12:14 #230
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162815038
Wat maakt het nou uit of iemand vrijgezel is? Dat vind ik echt een beetje raar aan jou. Ja je bent op zoek naar een relatie, dat weten we. Maar niet iedereen waar je leuk sociaal contact mee op kan bouwen hoeft een toekomstige geliefde te worden.
Al is ze bezet, wat dan nog? Wie weet hebben jullie wel een gezamelijke hobby/vinden jullie dezelfde film of serie leuk/hebben jullie dezelfde humor en kunnen jullie onwijs goed met elkaar opschieten. Toch jammer om dat te laten lopen alleen maar omdat er geen relatie in zit
pi_162815227
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:12 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wat maakt het nou uit of iemand vrijgezel is? Dat vind ik echt een beetje raar aan jou. Ja je bent op zoek naar een relatie, dat weten we. Maar niet iedereen waar je leuk sociaal contact mee op kan bouwen hoeft een toekomstige geliefde te worden.
Al is ze bezet, wat dan nog? Wie weet hebben jullie wel een gezamelijke hobby/vinden jullie dezelfde film of serie leuk/hebben jullie dezelfde humor en kunnen jullie onwijs goed met elkaar opschieten. Toch jammer om dat te laten lopen alleen maar omdat er geen relatie in zit
Ik denk dat hij niet het risico wil lopen dat hij met dames aanpapt die al bezet zijn, bang voor hun vriendjes of dat hij afgewezen wordt?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:22:02 #232
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162815280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:19 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet het risico wil lopen dat hij met dames aanpapt die al bezet zijn, bang voor hun vriendjes of dat hij afgewezen wordt?
in een gewone vriendschap is dat geen probleem.
pi_162815340
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:19 schreef syndroom het volgende:

[..]

Maar zoals iedereen al zegt, je hoeft niet aan te pappen. Je kan ook gewoon vrienden worden met iemand, ze hebben al iets gemeen als ze beide op de UB zijn en fitnessen. Begin daar over en misschien komt hij achter een gemeenschappelijk iets, waar ze een vriendschap op kunnen bouwen, zoals:
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:12 schreef gebakken-koekje het volgende:
Wie weet hebben jullie wel een gezamelijke hobby/vinden jullie dezelfde film of serie leuk/hebben jullie dezelfde humor en kunnen jullie onwijs goed met elkaar opschieten. Toch jammer om dat te laten lopen alleen maar omdat er geen relatie in zit
EDIT: wat gebakken koekje zegt
AIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11
pi_162815457
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik ze straks ga aanspreken. Oude riedeltje van niet weten of ze vrijgezel zijn blabla terwijl dat natuurlijk nooit je uitgangspositie mag zijn bij het aangaan van een gesprek. Zit langs een meid die mij volgens mij steeds aankijkt of dat gevoel krijg ik iig en ondertussen zit ze wel steeds te appen met andere mensen.

Je moet van die obsessie af dat je telkens de afweging maakt of ze een potentiële vriendin is of niet. Dat is een van de grootste redenen dat jij geen aansluiting/vriendschappen hebt; je laat elke mogelijke vriendschap aan je voorbij schieten omdat je er geen liefdesrelatie in ziet. Heel erg zonde.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:30:59 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162815517
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:28 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je moet van die obsessie af dat je telkens de afweging maakt of ze een potentiële vriendin is of niet. Dat is een van de grootste redenen dat jij geen aansluiting/vriendschappen hebt; je laat elke mogelijke vriendschap aan je voorbij schieten omdat je er geen liefdesrelatie in ziet. Heel erg zonde.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162815547
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:28 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Daar zit ook de clue ja. Afwijzing is nooit leuk dus dat willen voorkomen is al een stap op de goede weg om geen blauwtje te lopen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:33:20 #237
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162815581
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die verwachtingen komen wel van jouw kant. Terwijl je juist spontaan wil doen en zonder verwachtingen tijd doorbrengen. Weg met die verwachtingen, spreek mensen aan en dan heb je binnenkort weer een leuk middagje.
Bovendien, hoe vaak ga je deze meiden nog zien als je klaar bent met je opleiding? Beter nu dan nooit.
No 04
pi_162815598
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:32 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daar zit ook de clue ja. Afwijzing is nooit leuk dus dat willen voorkomen is al een stap op de goede weg om geen blauwtje te lopen.
Je bent verdomd slecht in begrijpend lezen. Mijn hemel.
Ja doei.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:35:41 #239
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_162815631
quote:

[..]

Ook een stap op de goede weg om niks gedaan te krijgen. Waar gehakt wordt vallen spaanders.
pi_162815639
quote:

[..]

Nee de clue ontgaat je echt volledig. Ik heb het niet over afwijzingen en blauwtjes lopen, ik heb het over VRIENDSCHAPPEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')