Ik heb gevraagd of ze geen extra fiets hadquote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wachten is verspilling (van tijd). Als ze je zoeken, weten ze je wel te vinden. Ga leven!![]()
Als ik zo'n leuke dag had gehad, zou ik al mijn zorgen opzij zetten en zorgen dat ik haar vanavond Duitsland laat zien. Volgens mij heb je een redelijke hint gemist, maar goed, ik zie ook niet altijd alles even scherp.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze echt zo leuk is, dan is het nog de moeite om het hele stuk te kruipen....quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ze geen extra fiets had(ze heeft zo'n racebike), had ze niet anders mocht ik 'm wel lenen zei ze. En vanuit mijn plaats nu nog gaan fietsen en dan die kant op is de moeite niet.. Mocht ze nog niet zijn gegaan kan ik de volgende keer alsnog een fiets huren op 't station ofzo.
Dat is Djeezquote:Op maandag 6 juni 2016 19:22 schreef bamibij het volgende:
Wacht, je bent toch niet die van de frontpage met paarsgepunte lansen en geile juffen he?
Intentie doet een hoop met de lezer.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:24 schreef Copycat het volgende:
Die foto zou ik sowieso aan haar vragen. Is toch een leuke herinnering aan een leuke middag.
Das waar, maar omdat er geen goede klik was met die andere meiden, was er nooit een goede bevestiging. Nu is het zeker, van je spontaniteit moet je het hebben. Zolang je dat enthousiasme ook hebt.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker geroepen dat dates geen probleem voor mij zijn (meeste duren ook 2-3 uur) maar als dit een Nederlands meisje zou zijn en we het allebei leuk hadden, zou ik nu al een volgende date willen plannen. Wat dat betreft: contact warm houden zolang 't kan
Vooral ditquote:Op maandag 6 juni 2016 19:14 schreef Deezertje het volgende:
Daar geniet ik ook van! Weer een ervaring rijker die niemand van me kan afpakken.
Comingquote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is goed! Ga je mee? Lekker terrasweer.
Nooitquote:Op maandag 6 juni 2016 19:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das snel!Je wordt zeker niet vaak mee uitgevraagd.
Ja, hallo. Ik zat in een goed gesprek, toen jij ineens voorbij kwam met je coachingsessie en nu ben ik offtopic.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik zat in een goed gesprek, toen jij ineens voorbij kwam met je coachingsessie en nu ben ik offtopic.![]()
Wie het laatste bij de strandtent is betaald..![]()
Jij.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:44 schreef Copycat het volgende:
Degene die het hardst loopT, betaalT dus niet. Maar wacht naderhand wel tot de langzame heeft betaalD. Net zo netjes.
Reeds gevraagd! En nu ga ik een (nog relevant voor mijn eindgesprek ook) boek lezen in t zonnetje!quote:Op maandag 6 juni 2016 19:24 schreef Copycat het volgende:
Die foto zou ik sowieso aan haar vragen. Is toch een leuke herinnering aan een leuke middag.
Geniet ervan!quote:Op maandag 6 juni 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Reeds gevraagd! En nu ga ik een (nog relevant voor mijn eindgesprek ook) boek lezen in t zonnetje!
Uhm, ja. Gemeend. Dat kun je ook aan de PI zien.quote:
Oh, zijn die dingen daarvoor? Zeg eens eerlijk: in de zoveel jaar FOK! ben ik je favo-user?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm, ja. Gemeend. Dat kun je ook aan de PI zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |