Ik heb gevraagd of ze geen extra fiets hadquote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Wachten is verspilling (van tijd). Als ze je zoeken, weten ze je wel te vinden. Ga leven!![]()
Als ik zo'n leuke dag had gehad, zou ik al mijn zorgen opzij zetten en zorgen dat ik haar vanavond Duitsland laat zien. Volgens mij heb je een redelijke hint gemist, maar goed, ik zie ook niet altijd alles even scherp.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ze echt zo leuk is, dan is het nog de moeite om het hele stuk te kruipen....quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ze geen extra fiets had(ze heeft zo'n racebike), had ze niet anders mocht ik 'm wel lenen zei ze. En vanuit mijn plaats nu nog gaan fietsen en dan die kant op is de moeite niet.. Mocht ze nog niet zijn gegaan kan ik de volgende keer alsnog een fiets huren op 't station ofzo.
Dat is Djeezquote:Op maandag 6 juni 2016 19:22 schreef bamibij het volgende:
Wacht, je bent toch niet die van de frontpage met paarsgepunte lansen en geile juffen he?
Intentie doet een hoop met de lezer.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:24 schreef Copycat het volgende:
Die foto zou ik sowieso aan haar vragen. Is toch een leuke herinnering aan een leuke middag.
Das waar, maar omdat er geen goede klik was met die andere meiden, was er nooit een goede bevestiging. Nu is het zeker, van je spontaniteit moet je het hebben. Zolang je dat enthousiasme ook hebt.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker geroepen dat dates geen probleem voor mij zijn (meeste duren ook 2-3 uur) maar als dit een Nederlands meisje zou zijn en we het allebei leuk hadden, zou ik nu al een volgende date willen plannen. Wat dat betreft: contact warm houden zolang 't kan
Vooral ditquote:Op maandag 6 juni 2016 19:14 schreef Deezertje het volgende:
Daar geniet ik ook van! Weer een ervaring rijker die niemand van me kan afpakken.
Comingquote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Is goed! Ga je mee? Lekker terrasweer.
Nooitquote:Op maandag 6 juni 2016 19:36 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Das snel!Je wordt zeker niet vaak mee uitgevraagd.
Ja, hallo. Ik zat in een goed gesprek, toen jij ineens voorbij kwam met je coachingsessie en nu ben ik offtopic.quote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:40 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, hallo. Ik zat in een goed gesprek, toen jij ineens voorbij kwam met je coachingsessie en nu ben ik offtopic.![]()
Wie het laatste bij de strandtent is betaald..![]()
Jij.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:44 schreef Copycat het volgende:
Degene die het hardst loopT, betaalT dus niet. Maar wacht naderhand wel tot de langzame heeft betaalD. Net zo netjes.
Reeds gevraagd! En nu ga ik een (nog relevant voor mijn eindgesprek ook) boek lezen in t zonnetje!quote:Op maandag 6 juni 2016 19:24 schreef Copycat het volgende:
Die foto zou ik sowieso aan haar vragen. Is toch een leuke herinnering aan een leuke middag.
Geniet ervan!quote:Op maandag 6 juni 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
Reeds gevraagd! En nu ga ik een (nog relevant voor mijn eindgesprek ook) boek lezen in t zonnetje!
Uhm, ja. Gemeend. Dat kun je ook aan de PI zien.quote:
Oh, zijn die dingen daarvoor? Zeg eens eerlijk: in de zoveel jaar FOK! ben ik je favo-user?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm, ja. Gemeend. Dat kun je ook aan de PI zien.
Bescheiden vooral.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh, zijn die dingen daarvoor? Zeg eens eerlijk: in de zoveel jaar FOK! ben ik je favo-user?
Je kan ook aan die Duitsers vragen waar je fiets is gebleven.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of ze geen extra fiets had(ze heeft zo'n racebike), had ze niet anders mocht ik 'm wel lenen zei ze. En vanuit mijn plaats nu nog gaan fietsen en dan die kant op is de moeite niet.. Mocht ze nog niet zijn gegaan kan ik de volgende keer alsnog een fiets huren op 't station ofzo.
Waarom niet? Maar dan wel met dezelfde instelling als vandaagquote:Op maandag 6 juni 2016 21:25 schreef Deezertje het volgende:
Morgenavond waarschijnlijk ook weer sporten. Mochten (een van) die meiden er weer zijn die ik al vaker zie: gewoon aanspreken?Nu zit ik nog in de lekkere flow.
Omdat mensen in de sportschool komen om te sporten, niet om aangesproken te worden. Ik vind het irritant als ik aan het sporten ben dat mensen die ik niet ken tegen me beginnen te praten en ik weet dat ik daarin niet de enige ben.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Maar dan wel met dezelfde instelling als vandaag.
Ze laat haar ouders Amsterdam zien, denk niet dat ze mij mee wil hebbenquote:Op maandag 6 juni 2016 18:27 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dit! Een tour in Amsterdam is gewoon leuk!
En super voor je Deezer!
Hmm daarom ben ik ook altijd terughoudend. Alleen deze dames zie ik ook in de UB en die hebben mij zovaak gezien en komen ook altijd alleen... nou ja die keuze maak ik morgen wel mocht ik ze daadwerkelijk zien (en als ik zo positief blijf als nu spreek ik ze aan)quote:Op maandag 6 juni 2016 21:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat mensen in de sportschool komen om te sporten, niet om aangesproken te worden. Ik vind het irritant als ik aan het sporten ben dat mensen die ik niet ken tegen me beginnen te praten en ik weet dat ik daarin niet de enige ben.
Dus een keertje een gesprekje kan er niet afquote:Op maandag 6 juni 2016 21:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Omdat mensen in de sportschool komen om te sporten, niet om aangesproken te worden. Ik vind het irritant als ik aan het sporten ben dat mensen die ik niet ken tegen me beginnen te praten en ik weet dat ik daarin niet de enige ben.
Ligt eraan als je in de zaal met apparaten sport of de 'matjeszaal'. Daar is de interactiviteit sowieso groter omdat je in een klein zaaltje met zijn allen bent. Als ik op een apparaat sta, de middelste is leeg en daarnaast staat de dame lult het ook niet lekker.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus een keertje een gesprekje kan er niet af? Net voor he begint, of na het sporten?
Wow.
Samzz reageerde niet op jou he?quote:Op maandag 6 juni 2016 22:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt eraan als je in de zaal met apparaten sport of de 'matjeszaal'. Daar is de interactiviteit sowieso groter omdat je in een klein zaaltje met zijn allen bent. Als ik op een apparaat sta, de middelste is leeg en daarnaast staat de dame lult het ook niet lekker.
Ja, die signalen vang ik wel op en met die afwijzing kan ik ook makkelijker omgaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:11 schreef Bananenpap het volgende:
Je kunt het proberen. Denk je dat je de signalen opvangt als ze er niet op zit te wachten?
Leuk!quote:Op maandag 6 juni 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
Zo ook in stap 3:
Ja, het was awesome!Really nice girl, petite
Wel heel heel heel extravert, maar dat was wel goed voor mij, we hebben ruim 2,5 uur gelachen en Nederlandse woorden geleerd, in de zon gelegen, bij het water, door de stad gewandeld en foto's gemaakt (ze stuurde een snapchat naar haar contacten rond van ons samen met de Nederlandse tekst 'ik ben heel gelukkig!'. Ook nog bij de HEMA geweest en dat daar ook alles in het Frans op staat vond ze erg cool haha. Ze is heel impulsief, toen ik vertelde dat het slechts 20 minuten fietsen is naar Duitsland zei ze: daar ga ik vanavond meteen heen (en ik zie d'r nog wel voor aan ook). Ontmoeting eindigde voor haar voordeur (mooie locatie) en ik mocht appen als ik zin had om nog af te spreken. Oh, en ze kwam aan met een ijsje, daarna bij het water gezeten heb ik mijn water uitgeleend en verder nergens op een terrasje gezeten. Ik mocht niks betalen bij de winkels lol.
Geen idee wat ik er van moet verwachten. Ze is op een soort roadtrip, gaat nog naar Amsterdam en de Veluwe en is volgens mij nog 10 dagen hier, al heeft ze elke dag wel iets gepland op de Veluwe na. Die tekst in haar profiel moet je gewoon letterlijk nemen en het overmatig gebruik van smileys past wel bij haar impulsiviteit.
Ohja die lookalike van hierboven zag ik ook nog in de stad en die keek een beetje jaloers, sowieso had ik nu ineens veel meer bekijks van de damesWas ook gewoon echt een leuke meid, helemaal mijn type. Als ze Nederlands was geweest wist ik het wel. Ze leeft erg in het moment, voelt zich totaal vrij in deze wereld.
Morgen weer de hele dag mijn bek houden in de UB tussen dampende studenten, verschil moet er zijnquote:Op maandag 6 juni 2016 22:15 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Leuk!Lekker een dagje tussenuit geweest, en dat heb je heel goed gedaan. Nu op naar de volgende dag.
Het is heel goed dat je dit allemaal meemaakt, maar dikgedrukte moet je wel echt afleren. Leer dat je plezier wat mag kosten, en dat je beide probleemloos delen kan met een ander. Onvoorwaardelijk.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:23 schreef Deezertje het volgende:
Zo ook in stap 3:
Ja, het was awesome!Really nice girl, petite
Wel heel heel heel extravert, maar dat was wel goed voor mij, we hebben ruim 2,5 uur gelachen en Nederlandse woorden geleerd, in de zon gelegen, bij het water, door de stad gewandeld en foto's gemaakt (ze stuurde een snapchat naar haar contacten rond van ons samen met de Nederlandse tekst 'ik ben heel gelukkig!'. Ook nog bij de HEMA geweest en dat daar ook alles in het Frans op staat vond ze erg cool haha. Ze is heel impulsief, toen ik vertelde dat het slechts 20 minuten fietsen is naar Duitsland zei ze: daar ga ik vanavond meteen heen (en ik zie d'r nog wel voor aan ook). Ontmoeting eindigde voor haar voordeur (mooie locatie) en ik mocht appen als ik zin had om nog af te spreken. Oh, en ze kwam aan met een ijsje, daarna bij het water gezeten heb ik mijn water uitgeleend en verder nergens op een terrasje gezeten. Ik mocht niks betalen bij de winkels lol.
Geen idee wat ik er van moet verwachten. Ze is op een soort roadtrip, gaat nog naar Amsterdam en de Veluwe en is volgens mij nog 10 dagen hier, al heeft ze elke dag wel iets gepland op de Veluwe na. Die tekst in haar profiel moet je gewoon letterlijk nemen en het overmatig gebruik van smileys past wel bij haar impulsiviteit.
Ohja die lookalike van hierboven zag ik ook nog in de stad en die keek een beetje jaloers, sowieso had ik nu ineens veel meer bekijks van de damesWas ook gewoon echt een leuke meid, helemaal mijn type. Als ze Nederlands was geweest wist ik het wel. Ze leeft erg in het moment, voelt zich totaal vrij in deze wereld.
Het is okay.quote:
Gewoon beginnen met een vriendelijke glimlach en dan zie je zelf wel waar je verder komt.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, die signalen vang ik wel op en met die afwijzing kan ik ook makkelijker omgaan.
Wat zegt dat over mij?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Jezus christus als deezer het zelfs kan he
Voor of na het sporten is dat natuurlijk geen probleem, maar tijdens mijn workout zit ik niet te wachten op small talk van vreemden.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus een keertje een gesprekje kan er niet af? Net voor he begint, of na het sporten?
Wow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |