Als president mag worden verwacht dat hij zich als leider van het gehele volk inzet, maar het feit blijft dat hij gekozen is door een deel van de bevolking en zeker niet met unanimiteit.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erdogan is leider van het Turkse volk
Dat is gewoon een excuus om je met de interne aangelegenheden van een ander land te bemoeien.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:36 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Zolang veel Turken in Nederland twee paspoorten hebben en met de blik naar Turkije gericht zijn, is dit helaas ook een zaak die voor Nederland gevolgen kan hebben en daarmee relevant is. Een groot deel van de Nederlandse bevolking ziet deze man als hun politiek leider,
Ik denk dat het een zwijgende minderheid is. Zwijgen is goud in Turkije.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat elke Turk het eens is met Erdo hoor, geef ze wat krediet. Zijn veel Turken die er niets van moeten hebben en ook geen Grijze Wolven zijn.
Dat snap ik.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:38 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Als een vrouw na een bevalling niet sport dan wordt het een Snorlax en daar heb ik geen zin in.
Jullie bewapenen Al-Qaeda and schenden de soevereniteit van Syrie en destabiliseren Syrie zelf. Ze zouden voor het tribunaal moeten komenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja want de veiligheid van Turkije is dan het geding.
Turkije > Syrië.
Ik weet niet, valt wrs wel mee. Ik denk dat een grote minderheid het er niet mee eens is.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het een zwijgende minderheid is. Zwijgen is goud in Turkije.
Wat heeft gekozen worden een deel van bevolking (lees: Meerderheid) te maken met het inzetten voor het gehele volk? Als je niet gekozen bent door het gehele volk kan je je niet inzetten voor het hele volk?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Als president mag worden verwacht dat hij zich als leider van het gehele volk inzet, maar het feit blijft dat hij gekozen is door een deel van de bevolking en zeker niet met unanimiteit.
Kan gebeuren, als Al-Qaeda goed is voor de veiligheid van Turkije dan moet dat maar gebeuren. Moest Essed maar de boel bijelkaar houden.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:40 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Jullie bewapenen Al-Qaeda and schenden de soevereniteit van Syrie en destabiliseren Syrie zelf. Ze zouden voor het tribunaal moeten komen
Lastig oordelen, de enige Turk die ik wel eens spreek vraagt alleen maar of ik knoflooksaus en sambal erbij wil. Verder geen idee wat er allemaal speelt daar onder de bevolking.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet, valt wrs wel mee. Ik denk dat een grote minderheid het er niet mee eens is.
Kom niet wenen Als Al-Qaeda een aanslag pleegt in Turkije hé, van mij ga je geen steunbetuigingen verwachten. Hier komen wenen dat dit een Turkse aangelegenheid is maar wel Syrie destabliseren en Al-Qaeda bewapenen, hypocriet dat je bent.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kan gebeuren, als Al-Qaeda goed is voor de veiligheid van Turkije dan moet dat maar gebeuren. Moest Essed maar de boel bijelkaar houden.
Is het niet Erdogan die de hele tijd provoceert met bijvoorbeeld stemmen in Ahoy, partijbijeenkomsten in Antwerpen. Hij is degene die Turkse politiek naar West-Europa haalt en roept dat Europese Turken voor altijd Turken blijven, dan kun je vervolgens niet roepen dat het interne aangelegenheden zijn.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:39 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is gewoon een excuus om je met de interne aangelegenheden van een ander land te bemoeien.
Hij is Mark Rutte wel. Hij heeft net zo goed felle tegenstanders in Turkije onder grote delen van de bevolking.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat heeft gekozen worden een deel van bevolking (lees: Meerderheid) te maken met het inzetten voor het gehele volk? Als je niet gekozen bent door het gehele volk kan je je niet inzetten voor het hele volk?
Hij is Mark Rutte niet hoor.
Massamoordenaar Assad gaat eraan jongequote:Op zondag 5 juni 2016 23:40 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Jullie bewapenen Al-Qaeda and schenden de soevereniteit van Syrie en destabiliseren Syrie zelf. Ze zouden voor het tribunaal moeten komen
De dreiging van Al-Qaeda is vele malen kleiner dan het gespuis wat in Syrië rondloopt. Iets met afwegingen maken.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:45 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Kom niet wenen Als Al-Qaeda een aanslag pleegt in Turkije hé, van mij ga je geen steunbetuigingen verwachten. Hier komen wenen dat dit een Turkse aangelegenheid is maar wel Syrie destabliseren en Al-Qaeda bewapenen, hypocriet dat je bent.
Hij gooit journalisten in de cel, laat voor zichzelf een groot paleis bouwen, bombardeert Koerden, en roept islamitische vrouwen op zich te gedragen als broedkippen.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mark Rutte is de politieke leider van rechts Nederland.
Erdogan is leider van het Turkse volk
Dat zeggen ze al vijf jaarquote:
Als Iran en Rusland zich niet mee bemoeit hadden dan was het probleem in Syrië al lang verholpen.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:45 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Kom niet wenen Als Al-Qaeda een aanslag pleegt in Turkije hé, van mij ga je geen steunbetuigingen verwachten. Hier komen wenen dat dit een Turkse aangelegenheid is maar wel Syrie destabliseren en Al-Qaeda bewapenen, hypocriet dat je bent.
Ja zoals?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:45 schreef Childofthe90s het volgende:
Hij is Mark Rutte wel. Hij heeft net zo goed felle tegenstanders in Turkije onder grote delen van de bevolking.
Alsof Al-Qaeda geen aanslagen heeft gepleegd, hypocriet.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De dreiging van Al-Qaeda is vele malen kleiner dan het gespuis wat in Syrië rondloopt. Iets met afwegingen maken.
Haha is goed, knulquote:Op zondag 5 juni 2016 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij gooit journalisten in de cel, laat voor zichzelf een groot paleis bouwen, bombardeert Koerden, en roept islamitische vrouwen op zich te gedragen als broedkippen.
Erdolf
Zijn er wereldwijd niet meer dan genoeg mensen? Zou wat minder mensen juist niet goed voor de wereld zijn? Veel van de 'major issues' zijn een direct gevolg van het grote aantal mensen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is Nederland niet al druk genoegOf bedoelde je Turkije?
En Assad steunde ook de PKK. En nu?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:46 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Alsof Al-Qaeda geen aanslagen heeft gepleegd, hypocriet.
Als Turkije, Saudie Barbaria en Qatar zich niet hadden bemoeid dan was het probleem al lang opgelost. Iran en Rusland zitten met de TOESTEMMING van de regering in Syrie.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Als Iran en Rusland zich niet mee bemoeit hadden dan was het probleem in Syrië allang verholpen.
Dat is gewoon democratie. Als hij dat binnen de kaders van de Europese wet doet dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Is het niet Erdogan die de hele tijd provoceert met bijvoorbeeld stemmen in Ahoy, partijbijeenkomsten in Antwerpen. Hij is degene die Turkse politiek naar West-Europa haalt en roept dat Europese Turken voor altijd Turken blijven, dan kun je vervolgens niet roepen dat het interne aangelegenheden zijn.
[..]
Hij is Mark Rutte wel. Hij heeft net zo goed felle tegenstanders in Turkije onder grote delen van de bevolking.
Alsof de Syrische "regering" ook maar iets te vertellen heeft in Syrië.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:47 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Als Turkije, Saudie Barbaria en Qatar zich niet hadden bemoeid dan was het probleem al lang opgelost. Iran en Rusland zitten met de TOESTEMMING van de regering in Syrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |