Natuurlijk wel, tegen wie anders?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom reageer je nu? Ik denk niet dat Erdo dit verhaal afsteekt tegen echtparen die geen kinderen hebben namelijk.
Rare vergelijking maak je.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:18 schreef PalmRoyale het volgende:
Een anesthesioloog doet heel wat meer dan mensen onder narcose brengen.
Ik ben je praatjes zat, nu weer juichen voor Erdogan.quote:
Hoezo? Gaat over echtparen met kinderen, volgens mij. Vrouwen moeten voor de kinderen zorgen en mannen moeten de doekoe's binnen brengen in feite. Heb je als echtpaar geen kinderen kan die vrouw gewoon ook een carrière nastreven.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, tegen wie anders?
Weet ik maar ik wilde de simplificatie van mrspoeZ even tegenspreken.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar daar gaat deze discussie niet over hoor.
Je suis charlie toch?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben je praatjes zat, nu weer juichen voor Erdogan.
Je woont hier, als het je niet bevalt, donder maar op. Blijf hier vooral niet voor het geld, je verwarmde woning en het draadloze internet.
Moet je zelf wetenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou je het niet fijn vinden, als we allemaal moslim zouden zijn dan?
Ja, okee, moet ik even terugkijken. Moment.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Weet ik maar ik wilde de simplificatie van mrspoeZ even tegenspreken.
Je bent alleen Charlie als het jou uitkomt.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je suis charlie toch?
Ik mag mijn mening hebben.
Het bevalt mij hier trouwens prima.
Zo, die moet ie even incasseren. Wat een ferme spierballentaal zegquote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben je praatjes zat, nu weer juichen voor Erdogan.
Je woont hier, als het je niet bevalt, donder maar op. Blijf hier vooral niet voor het geld, je verwarmde woning en het draadloze internet.
Nee, Erdogan vindt het een slechte zaak als vrouwen geen kinderen nemen, maar ervoor kiezen in plaats daarvan carrière te maken. Vrouwen moeten baren, hoe ze vervolgens het moederschap invullen kan Erdogan geen reet schelen, als hij maar Turkse paspoorten kan blijven uitstrooien (over Europa).quote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoezo? Gaat over echtparen met kinderen, volgens mij. Vrouwen moeten voor de kinderen zorgen en mannen moeten de doekoe's binnen brengen in feite. Heb je als echtpaar geen kinderen kan die vrouw gewoon ook een carrière nastreven.
Volgens zie jij overal Sylvana.quote:
Fit en steak blijven en veel baren gaat praktisch slechts zelden samen.quote:Op zondag 5 juni 2016 21:17 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik vind dat mannen de kost moeten verdienen en het brood in huis moeten halen. Vrouwen moeten gewoon fit en strak blijven en veel kinderen baren en lekker koken.
Uiteindelijk luistert er niemand naar Erdogan. Zelfs in Turkije niet, weinig Turkse vrouwen zullen kinderen nemen omdat Erdogan dat wil.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, Erdogan vindt het een slechte zaak als vrouwen geen kinderen nemen, maar ervoor kiezen in plaats daarvan carrière te maken. Vrouwen moeten baren, hoe ze vervolgens het moederschap invullen kan Erdogan geen reet schelen, als hij maar Turkse paspoorten kan blijven uitstrooien (over Europa).
Hypocriet hahaquote:Op zondag 5 juni 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je bent alleen Charlie als het jou uitkomt.
Sporten? Na de bevalling gelijk de sportschool in...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Fit en steak blijven en veel baren gaat praktisch slechts zelden samen.
Maar sommige vrouwen kunnen geen kinderen krijgen, wat dan volgens Erdo? Verschoppen?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:26 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nee, Erdogan vindt het een slechte zaak als vrouwen geen kinderen nemen, maar ervoor kiezen in plaats daarvan carrière te maken. Vrouwen moeten baren, hoe ze vervolgens het moederschap invullen kan Erdogan geen reet schelen, als hij maar Turkse paspoorten kan blijven uitstrooien (over Europa).
En moeder doet ook iets meer dan haar kinderen eten geven.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Weet ik maar ik wilde de simplificatie van mrspoeZ even tegenspreken.
Hoe aantrekkelijk ben jij dan?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:29 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Sporten? Na de bevalling gelijk de sportschool in...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |