Eerste zin klopt niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarbij ClapClapYourHands, Zahreddine, PSVCL en Atak elkaar vooral in de haren vliegen.
Tot dusver het talent van moslims om met elkaar samen te werken.
Ik zie ''de moslims'' ook niet zo snel de boel hier overnemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet de collectieve angst voor "de moslims". Alsof het zo'n hechte, homogene groep is die ons wel even hun wil op gaan leggen.
Heel apart is dat.quote:
Islam is niet het probleem van die jongens , als ze praktiserende Moslims waren had je juist geen last van ze gehad.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie ''de moslims'' ook niet zo snel de boel hier overnemen.
De problemen zijn nog vooral lokaal met agressie op scholen, sportclubs etc.
Het is allemaal de schuld van het westen.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Islam is niet het probleem van die jongens , als ze praktiserende Moslims waren had je juist geen last van ze gehad.
Die zijn juist verwesterd.
Sommige praktiserende moslims proberen op dit moment het Midden-Oosten te veroveren met hun zwarte vlaggen.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:35 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Islam is niet het probleem van die jongens , als ze praktiserende Moslims waren had je juist geen last van ze gehad.
Die zijn juist verwesterd.
Echte moslims inderdaad.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:32 schreef luxerobots het volgende:
Ik zie ''de moslims'' ook niet zo snel de boel hier overnemen.
De problemen zijn nog vooral lokaal met agressie op scholen, sportclubs etc.
Het is dan ook oorlog in dat gebied , en soennieten lijden daar al ik weet niet hoeveel jaar onder .quote:Op maandag 6 juni 2016 00:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Sommige praktiserende moslims proberen op dit moment het Midden-Oosten te veroveren met hun zwarte vlaggen.
Moslim zijn betekent niet per definitie braaf en gezellig zijn.
De koran is een boek vol gewelddadigheden, dat heel tegenstrijdig in elkaar steekt.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Echte moslims inderdaad.
Zij zijn het die uitgeven in voor en tegenspoed en die de woede inhouden en vergevers van de mensen zijn. En Allah houdt van de weldoeners. (Al Imran 3:134)
Ik lees niks raars, en nee, ik ben geen fundamentalist.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De koran is een boek vol gewelddadigheden, dat heel tegenstrijdig in elkaar steekt.
Soera 2: 190-193
En strijdt voor de zaak van Allah tegen degenen, die tegen u strijden, maar overschrijdt de grens niet. Voorzeker, Allah heeft de overtreders niet lief.
En doodt hen, waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij u daarin bevechten. Maar indien zij u bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.
Maar als zij ophouden, dan is Allah zeker Vergevensgezind, Genadevol.
En bestrijdt hen, totdat er geen vervolging meer is en de godsdienst alleen voor Allah wordt. Maar indien zij (met strijden) ophouden, dan is er geen vijandelijkheid meer toegestaan, behalve tegen de onrechtvaardigen.
Bestrijd de ongelovigen in tijd van oorlog. Dus ongelovigen in Syrië mogen gedood worden. En volgens sommigen ook in Frankrijk of een ander westers land.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik lees niks raars, en nee, ik ben geen fundamentalist.
Maar vast wel moslimquote:Op maandag 6 juni 2016 01:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik lees niks raars, en nee, ik ben geen fundamentalist.
Elhamdullah.quote:
Bestrijden is niet hetzelfde als de kop afhakken.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bestrijd de ongelovigen in tijd van oorlog. Dus ongelovigen in Syrië mogen gedood worden. En volgens sommigen ook in Frankrijk of een ander westers land.
Is er gestopt met strijden, stop dan met de bestrijding van de ongelovigen. Maar blijf doorgaan met het bestrijden van de onrechtvaardigen (wie dat dan ook mogen zijn).
Toen ik hoorde dat je als moslim vier vrouwen mag hebben (die je gewoon de keuken in mag schoppen) ben ik ook moslim geworden.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik ben wel moslim geworden. Tegen mijn zin in. Zo werkt dat.
Ik heb een geel shirtje zoals je ziet.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Als nieuwkomer hier vind ik het maar lastig om te bepalen wie allochtoon is en wie niet. Kunnen we daar niet iets handigs op verzinnen? Ideetje, als die users nu een geel vierkantje of driehoekje ofzo op hun avatar plakken.....
Kan hij dat niet aan die IS-luitjes uitleggen?quote:
Dat laatste sloeg ik over. Wel laf, En die meerder rouwen sloeg ik ook over Kortom.......niets gedaan wat lek had kunnen zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat je als moslim vier vrouwen mag hebben (die je gewoon de keuken in mag schoppen) ben ik ook moslim geworden.
Alleen die besnijdenis was wel pijnlijk.
Tussen 2019 en 2022, mark my words.quote:Op maandag 6 juni 2016 01:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan hij dat niet aan die IS-luitjes uitleggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |