Hielp het op bed liggen wat?quote:Op maandag 6 juni 2016 17:24 schreef Jaimy_Luca het volgende:
De zoveelste dag achter elkaar hoofdpijn. Vrijdag en zaterdag ook al. Dus even op bed gelegen vanmiddag (zo rot dat pijnstillers niet helpen). Daarna toch iets in het huishouden gedaan.
Nee gelukkig niet! Zit een doekje bij waarmee je het los weekt. Anders wel hoorquote:Op maandag 6 juni 2016 18:39 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Zo! Ik denk dat ik ook wel even zou kijken...Doet dat niet veel pijn om terug los te trekken?
Maar fijn dat het werkt! En dat je terug kan zwemmen!![]()
Ik dacht al... ik herinner me dat dat serieus zeer deed toen ze die plaktoestand van mij aftrokken om mijn cvc te veranderen.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:42 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet! Zit een doekje bij waarmee je het los weekt. Anders wel hoor
Hahah, die andere pleisters die ik geprobeerd heb deden wel enorm zeer, kreeg ook allemaal bloedblaren er van enzoquote:Op maandag 6 juni 2016 18:51 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Ik dacht al... ik herinner me dat dat serieus zeer deed toen ze die plaktoestand van mij aftrokken om mijn cvc te veranderen.
Vond je al zo heroïsch
(Ik deed een edit, ik deed een edit!)quote:Op maandag 6 juni 2016 18:53 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah, die andere pleisters die ik geprobeerd heb deden wel enorm zeer, kreeg ook allemaal bloedblaren er van enzodus ben hier allang blij mee ;p
quote:Op maandag 6 juni 2016 16:59 schreef LPFAN het volgende:
Voor die willen weten hoe ik nou zwem tegenwoordig:Fijn dat het werkt. Zwemmen is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het werkt wel super
( en lastig foto maken van 1 arm met de andere)
![]()
Hahah ik zie hetquote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
(Ik deed een edit, ik deed een edit!)
Ow, dan is dit wel beter ja
*Hoopt mee dat het meevalt*quote:Op maandag 6 juni 2016 16:52 schreef superkimmi het volgende:
Ik ben eindelijk even verkoudheid vrij! Dat betekent dat ik nu echt de afspraak met de longarts heb volgende week om de staat van mn longvermogen grondig te testen. Ben heel benieuwd.. Hoop dat het meevalt, want ben nog helemaal niet klaar om rekening te moeten houdeb met toekomstscenario's als extra zuurstof, of erger
Eigenlijk helpt niks. Heb al van alles geprobeerd: pijnstillers, op bed liggen, nat/koud washandje op voorhoofd, meer drinken, naar buiten.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:40 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Hielp het op bed liggen wat?
En jeuj! Pakje!
'T is misschien maar een dom idee, maar heb je al eens geprobeerd om de aanhechtingspunten van de m. trapezius en de m. splenius cervicis te masseren? Dat is zo ongeveer achter je oren, en dan ietsje meer naar het midden van je schedel gaan. Als je met je vingers je schedel daar aftast, voel je daar ook wel een bult, en als je daarop duwt, is dat bij de meeste mensen, tenzij ze heel relax zijn, heel gevoelig. Als je dat punt masseert (doet initieel vaak pijn), voel je na een tijd de pijn soms wegvloeien.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Eigenlijk helpt niks. Heb al van alles geprobeerd: pijnstillers, op bed liggen, nat/koud washandje op voorhoofd, meer drinken, naar buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2016 16:59 schreef LPFAN het volgende:
Voor die willen weten hoe ik nou zwem tegenwoordig:Dat ziet er indrukwekkend uit. Ik vind het eigenlijk wel stoer dat je hiermee gaat zwemmen en alle blikken trotseert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het werkt wel super
( en lastig foto maken van 1 arm met de andere)
Ben weer kipfit hoor.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
Ik ga naar bed, heb migraine gekregen van de chloor in mijn ouders jaccuzi.
Maar ik klaag niet![]()
Even een injectie en morgen weer helemaal in orde!
Jah maar het is of staren of zwemmen ;p en ik weiger dat het mijn leven nog meer gaat beheersen. Dus zwemmen it isquote:Op maandag 6 juni 2016 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat ziet er indrukwekkend uit. Ik vind het eigenlijk wel stoer dat je hiermee gaat zwemmen en alle blikken trotseert.
Letterlijkquote:Op maandag 6 juni 2016 19:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ben weer kipfit hoor.
Alleen nog wat buikloop van de buikgriep en migraine.
Shit happens haha
Okee, nu moet ik hieraan denkenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ben weer kipfit hoor.
Alleen nog wat buikloop van de buikgriep en migraine.
Shit happens haha
Jeetje erg heftig!quote:Op maandag 6 juni 2016 22:37 schreef PrisTheShiz het volgende:
9 jaar geleden...
http://www.lydiavanderweide.nl/yes/artikel.php?pArt=004
Helaas soms erger maar toen verziekte het mijn school, nu mijn werk.
Nou als ik moet kiezen tussen de hele tijd migraine of mijn ziekte, kies ik gelijk voor mijn ziekte. Ik heb vaak zat koppijn en weet wat het is om het te hebben maar migraine heb ik gelukkig nooit gehad. Ik benijd je echt nietquote:
Nou gelukkig hoeven we niet te ruilen. Want als ik moest kiezen tussen migraine en nierfalen zou ik zekrr kiezen voor migraine.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nou als ik moet kiezen tussen de hele tijd migraine of mijn ziekte, kies ik gelijk voor mijn ziekte. Ik heb vaak zat koppijn en weet wat het is om het te hebben maar migraine heb ik gelukkig nooit gehad. Ik benijd je echt niet
Nope I know. Maar ik zie het wel in een ander perspectief bij mezelf dan.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:23 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Het hoeft niet dodelijk te zijn om een serieuze impact op je leven te hebben
Dat is waar idd. Soms heb ik een ik ben zielig dag haha. Maar meestal ben ik hard en moet ik er maar mee leren leven.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:31 schreef superkimmi het volgende:
Ik denk dat veel mensen hun eigen ziekte 'kiezen' als ze zouden moeten.. Ook omdat je weet wat dat is en er voor zoverre mogelijk aan gewend bent... Uiteindelijk hebben we allemaal hier ontzettend nare aandoeningen, maar is het misschien maar goed dat we ons eigen leed het minst erg vinden in vergelijking met de rest, want met ons eigen leed moeten we dagelijks leven
Af en toe zeldmedelijden mag ook best! Het is gewoon kut als er iets buiten je macht om je leven negatief kan beinvloeden!quote:Op maandag 6 juni 2016 23:33 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dat is waar idd. Soms heb ik een ik ben zielig dag haha. Maar meestal ben ik hard en moet ik er maar mee leren leven.
Heerlijk topic idd.quote:Op maandag 6 juni 2016 23:36 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Af en toe zeldmedelijden mag ook best! Het is gewoon kut als er iets buiten je macht om je leven negatief kan beinvloeden!
Als ik weer eens verkouden word kan ik de eerste dag ook altijd boos, verdrietig enzo zijn (verkoudheid is voor mij een nachtmerrie), omdat ik weet wat me dan de komende weken tot maanden te wachten staat. Maar ik kan dan moeilijk 2 maanden op bed gaan liggen.
We moeten idd gewoon door. Toch fijn dat dit topic er is. Lekker zeuren en nog gehoord worden ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |