quote:Op maandag 6 juni 2016 11:40 schreef MarieAlice het volgende:
Nou..
Het goede nieuws is dat mijn theorie bevestigd is, dat als een arts zegt 'Oh, u bent alleen gekomen,' er meestal geen al te best nieuws volgt. Tenzij na een prostaatoperatie ofzo.
Het minder goeie nieuws is dat de arts, toen ik binnenkwam, zei 'Oh, u bent alleen gekomen.'Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar nu wachten tot lunchpauze van assistent. Nog eens lachen om het compleet afwezig zijn van versierskills bij hem. Serieus, wie denkt er nu ook dat even binnenspringen wanneer iemand een doppler van haar hart krijgt, ideaal is als je er later nog mee op date wil?
Dat is zelfs de definitie van arrogantie. Jezelf belangrijker vinden dan een ander. Dus wel degelijk arrogant om mensen nóg langer te laten wachten als je al later bent en dan gewoon nog even een half uur een kletspraatje te gaan maken omdat ie geen zin heeft om aan het werk te gaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:46 schreef twiFight het volgende:
Denk dat het wachten weinig met arrogante artsen te maken heeft en meer met lompe mensen die hun eigen tijd belangrijker vinden dan andermans tijd. Het is niet zo dat die andere dingen te doen hebben ofzo... /s.
Maakte het regelmatig mee bij mijn apotheek in Leeuwarden. Stonden er 15+ mensen te wachten, gingen ze met 8 personen theeleuten en stond slechts 1 persoon achter de toonbank. Met een werktempo van een stakende fransman. En dan staan er fragiele oudjes die amper kunnen staan te wachten tot ze aan de beurt zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat het idd is doe ik speciaal voor jou ff een vreugdedansje.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sterkte Marie!
Bij mij konden ze niets vreemds ontdekken, waarschijnlijk een spier die teveel gedaan heeft.. Nu in de gaten houden of het vaker voorkomt.
Oh, gelukkig!quote:Op maandag 6 juni 2016 12:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sterkte Marie!
Bij mij konden ze niets vreemds ontdekken, waarschijnlijk een spier die teveel gedaan heeft.. Nu in de gaten houden of het vaker voorkomt.
Niet lullig bedoelt hoor, maar je gaat weer behoorlijk offtopic hierquote:Op maandag 6 juni 2016 14:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben platen voor mijn zus aan het branden. amai mijn handje.
ze heeft die zaterdag nodig voor het schoolfeest in de school waar zij lesgeeft. in western-style
edit: ik heb een gaatje in ons ma haar tafelkleed gefikt.
Ga voor je duimen dat het meevalt!quote:Op maandag 6 juni 2016 16:52 schreef superkimmi het volgende:
Ik ben eindelijk even verkoudheid vrij! Dat betekent dat ik nu echt de afspraak met de longarts heb volgende week om de staat van mn longvermogen grondig te testen. Ben heel benieuwd.. Hoop dat het meevalt, want ben nog helemaal niet klaar om rekening te moeten houdeb met toekomstscenario's als extra zuurstof, of erger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het werkt wel super
( en lastig foto maken van 1 arm met de andere)
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
quote:Op maandag 6 juni 2016 16:59 schreef LPFAN het volgende:
Voor die willen weten hoe ik nou zwem tegenwoordig:Zo heySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het werkt wel super
Ik had altijd een lullig vierkant pleistertje in m'n hoofd
![]()
Haha ja, die heb ik gehad maar liet los helaas ;p dit is eigenlijk voor mensen met een katheter. Maar omdat niks anders werkt met mijn huid, hebben we dit geprobeerd. Het ziet er dus gelukkig erger uit dan het isquote:Op maandag 6 juni 2016 17:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Zo heyIk had altijd een lullig vierkant pleistertje in m'n hoofd
Voor die willen weten hoe ik nou zwem tegenwoordig:Indrukwekkend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het werkt wel super
Ik begrijp toch wel dat mensen daar naar kijken. Dat doe je automatisch.
Toen ik mijn picc-lijn had, keken mensen ook veel. Vaak met een vragende blik. Ze begrijpen niet wat ze zien en blijven dus kijken.![]()
Ik hoop ook dat het meevalt.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:52 schreef superkimmi het volgende:
Ik ben eindelijk even verkoudheid vrij! Dat betekent dat ik nu echt de afspraak met de longarts heb volgende week om de staat van mn longvermogen grondig te testen. Ben heel benieuwd.. Hoop dat het meevalt, want ben nog helemaal niet klaar om rekening te moeten houdeb met toekomstscenario's als extra zuurstof, of erger
Als het maar werkt nouquote:Op maandag 6 juni 2016 17:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha ja, die heb ik gehad maar liet los helaas ;p dit is eigenlijk voor mensen met een katheter. Maar omdat niks anders werkt met mijn huid, hebben we dit geprobeerd. Het ziet er dus gelukkig erger uit dan het is
Ja idd, snap het ook wel, is ook heel raar natuurlijk. Maar sommige willen het haast wel van je af staren ;pquote:Op maandag 6 juni 2016 17:22 schreef Adriane het volgende:
[..]
Indrukwekkend!
Ik begrijp toch wel dat mensen daar naar kijken. Dat doe je automatisch.
Toen ik mijn picc-lijn had, keken mensen ook veel. Vaak met een vragende blik. Ze begrijpen niet wat ze zien en blijven dus kijken.![]()
Zal vanzelf wel wennen! Belangrijkste is dat je nu heerlijk kan zwemmen zonder pleistergedoequote:Op maandag 6 juni 2016 17:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja idd, snap het ook wel, is ook heel raar natuurlijk. Maar sommige willen het haast wel van je af staren ;p
Idd is het ook!quote:Op maandag 6 juni 2016 17:36 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Zal vanzelf wel wennen! Belangrijkste is dat je nu heerlijk kan zwemmen zonder pleistergedoe
Oh, goed dat de ecg goed was! Vooral hopen dat het niet te vaak voorkomt!quote:Op maandag 6 juni 2016 12:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Sterkte Marie!
Ik hoop met je mee!quote:Op maandag 6 juni 2016 16:52 schreef superkimmi het volgende:
Voor die willen weten hoe ik nou zwem tegenwoordig:Zo! Ik denk dat ik ook wel even zou kijken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed het werkt wel super
Doet dat niet veel pijn om terug los te trekken?
Maar fijn dat het werkt! En dat je terug kan zwemmen!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |