abonnement Unibet Coolblue
pi_164565521
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:38 schreef derLudolf het volgende:
NDS en NRW zijn volgens ook de de meer gebruikelijke afkortingen.
Dit zijn de afkortingen die gebruikt werden op een Duitse site
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 15 augustus 2016 @ 21:47:01 #177
63722 z80
I fink you freaky
pi_164565589
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:33 schreef davedavy het volgende:

[..]

Nooit geweten dat sommige feestdagen niet landelijk waren. Wilde vandaag broodjes halen op een rasthof in Bayern, blijkt alles dicht :P
Duitsland kun je vergelijken met de USA. Het zijn allemaal lossen Duitstalige landen met hun eigen regering en ook eigen wet en regelgeving met daarboven een centrale wetgeving en regering.
We hebben hier. de Bundestag, bundesländer, kreis en gemeinden. Met allemaal een stukje gezag. om het lekker makkelijk te houden.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_164565649
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:47 schreef z80 het volgende:

[..]

Duitsland kun je vergelijken met de USA. Het zijn allemaal lossen Duitstalige landen met hun eigen regering en ook eigen wet en regelgeving met daarboven een centrale wetgeving en regering.
We hebben hier. de Bundestag, bundesländer, kreis en gemeinden. Met allemaal een stukje gezag. om het lekker makkelijk te houden.
Bedankt voor de informatieve uitleg Hans.
pi_164653688
In Gronau aan de Königstraße wordt een nieuwe Lidl vestiging gebouwd. De groei van dat bedrijf is hier wel heel erg zichtbaar. Er staan straks 3 generaties Lidl-winkelpanden naast elkaar met de bijbehorende *kuch* architectuur *kuch*.

In 2012(!) is daar een drankhandel gesloopt en heeft daar nieuwbouw voor het huidige pand plaatsgevonden. In het oude Lidl pand is een andere drankhandel gekomen. En het 3e Lidlpand wordt dus nu ernaast gebouwd. Het huidige zal dus na 5 jaar alweer verlaten worden.

Wel een aparte strategie: Lidl heeft veel minder vestigingen, maar wel vrij nieuw allemaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Deskjet op 18-08-2016 18:38:08 ]
pi_164654372
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:28 schreef Deskjet het volgende:
In Gronau aan de Königstraße wordt een nieuwe Lidl vestiging gebouwd. De groei van dat bedrijf is hier wel heel erg zichtbaar. Er staan straks 3 generaties Lidl-winkelpanden naast elkaar met de bijbehorende *kuch* architectuur *kuch*.

In 2012(!) is daar een drankhandel gesloopt en heeft daar nieuwbouw voor het huidige pand plaatsgevonden. In het oude Lidl pand is een andere drankhandel gekomen. En het 3e Lidlpand wordt dus nu ernaast gebouwd. Het huidige zal dus na 5 jaar alweer verlaten worden.

Wel een aparte strategie: Lidl heeft veel minder vestigingen, maar wel vrij nieuw allemaal.
Maar een gemiddelde AH vind je wel mooi?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:49:15 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_164654407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:28 schreef Deskjet het volgende:
In Gronau aan de Königstraße wordt een nieuwe Lidl vestiging gebouwd. De groei van dat bedrijf is hier wel heel erg zichtbaar. Er staan straks 3 generaties Lidl-winkelpanden naast elkaar met de bijbehorende *kuch* architectuur *kuch*.

In 2012(!) is daar een drankhandel gesloopt en heeft daar nieuwbouw voor het huidige pand plaatsgevonden. In het oude Lidl pand is een andere drankhandel gekomen. En het 3e Lidlpand wordt dus nu ernaast gebouwd. Het huidige zal dus na 5 jaar alweer verlaten worden.

Wel een aparte strategie: Lidl heeft veel minder vestigingen, maar wel vrij nieuw allemaal.
Hoewel ik persoonlijk liever bij Aldi Sued koop heeft Lidl duidelijk de betere strategie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_164654528
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoewel ik persoonlijk liever bij Aldi Sued koop heeft Lidl duidelijk de betere strategie.
Strategie als in?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:56:24 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_164654558
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:55 schreef MCH het volgende:

[..]

Strategie als in?
zakelijk, groei strategie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_164654566
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

zakelijk, groei strategie.
Helder
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:00:24 #185
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_164654695
Aldi is al jaren aan het prutsen, Aldi Sued begint in D nu pas met hun winkels er beter uit te laten zien, Aldi Nord (de blauwe aldi die ook in NL actief is) moeten daar nog aan beginnen, ze hebben de charme van een slachthuis en raken steeds verder achter op de Lidl.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:09:02 #186
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_164655039
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:28 schreef Deskjet het volgende:
In Gronau aan de Königstraße wordt een nieuwe Lidl vestiging gebouwd. De groei van dat bedrijf is hier wel heel erg zichtbaar. Er staan straks 3 generaties Lidl-winkelpanden naast elkaar met de bijbehorende *kuch* architectuur *kuch*.

In 2012(!) is daar een drankhandel gesloopt en heeft daar nieuwbouw voor het huidige pand plaatsgevonden. In het oude Lidl pand is een andere drankhandel gekomen. En het 3e Lidlpand wordt dus nu ernaast gebouwd. Het huidige zal dus na 5 jaar alweer verlaten worden.

Wel een aparte strategie: Lidl heeft veel minder vestigingen, maar wel vrij nieuw allemaal.
Zweckbau, daar is denk ik in het Nederlands niet eens een woord voor.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:12:54 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_164655189
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:09 schreef XL het volgende:

[..]

Zweckbau, daar is denk ik in het Nederlands niet eens een woord voor.
Duits is een geniale taal wat dat aangaat, heel descriptief.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_164655194
quote:
99s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:09 schreef XL het volgende:

[..]

Zweckbau, daar is denk ik in het Nederlands niet eens een woord voor.
Haha. Dat hoeft ook niet, want ik snap hem zo ook wel. :)
pi_164655429
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Maar een gemiddelde AH vind je wel mooi?
Uiteraard ook niet. Ik kan mij uberhaupt geen mooie supermarkt voor de geest halen. Het winkeloppervlakte neemt gestaag toe, de energiezuinigheid wordt steeds beter, maar de goedkoopheid van de gevel blijft. :)
pi_164656157
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Aldi is al jaren aan het prutsen, Aldi Sued begint in D nu pas met hun winkels er beter uit te laten zien, Aldi Nord (de blauwe aldi die ook in NL actief is) moeten daar nog aan beginnen, ze hebben de charme van een slachthuis en raken steeds verder achter op de Lidl.
Volgens mij heb ik dit al eens eerder gepost:

Van Aldi Nederland:
De komende jaren worden er vaker filialen geopend met een nieuw lichtconcept, fris kleurgebruik en bredere gangpaden. Daardoor is een betere presentatie van de producten mogelijk. Deze nieuwe en moderne winkels worden op aantrekkelijke locaties geopend.
pi_164656325
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Aldi is al jaren aan het prutsen, Aldi Sued begint in D nu pas met hun winkels er beter uit te laten zien, Aldi Nord (de blauwe aldi die ook in NL actief is) moeten daar nog aan beginnen, ze hebben de charme van een slachthuis en raken steeds verder achter op de Lidl.
Was het maar een slachthuis, dan had je tenminste vers vlees gehad.

Bij de Aldi Nord ligt vrijwel standaard vlees en vleeswaren over de datum in het schap. Die lui hebben overduidelijk hun processen niet onder controle. Kansloze winkels inderdaad.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:40 schreef MCH het volgende:
Volgens mij heb ik dit al eens eerder gepost:

Van Aldi Nederland:
De komende jaren worden er vaker filialen geopend met een nieuw lichtconcept, fris kleurgebruik en bredere gangpaden. Daardoor is een betere presentatie van de producten mogelijk. Deze nieuwe en moderne winkels worden op aantrekkelijke locaties geopend.
De Aldi vraagt of je dit niet meer wil posten!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 19:43:43 #192
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_164656331
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dit al eens eerder gepost:

Van Aldi Nederland:
De komende jaren worden er vaker filialen geopend met een nieuw lichtconcept, fris kleurgebruik en bredere gangpaden. Daardoor is een betere presentatie van de producten mogelijk. Deze nieuwe en moderne winkels worden op aantrekkelijke locaties geopend.
Hadden ze 15 jaar geleden moeten doen, maar goed.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_164659120
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hadden ze 15 jaar geleden moeten doen, maar goed.
Nja aan het vermogen van de eigenaren te zien deden ze het niet slecht de afgelopen 15 jaar :P Het schijnt een enorm uitgekookte familie te zijn. Ook al zijn het een van de rijkste der welt :')
pi_164659230
We hebben al diverse keren op vakantie in Duitsland naar verse mosselen gezocht. Doen ze daar niet aan in Duitse supers :P?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 21:15:59 #195
63722 z80
I fink you freaky
pi_164659511
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:06 schreef 99.999 het volgende:
We hebben al diverse keren op vakantie in Duitsland naar verse mosselen gezocht. Doen ze daar niet aan in Duitse supers :P?
Jawel hoor. In de Edeka bij de vis afdeling.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_164659831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Jawel hoor. In de Edeka bij de vis afdeling.
Ok. Afgelopen zomer een marktkauf, Kaufland, netto, real en Aldi afgeweest zonder succes.
pi_164660359
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hadden ze 15 jaar geleden moeten doen, maar goed.
In Nederland hebben ze zeker de slag even gemist met Lidl.
pi_164660405
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:43 schreef Deskjet het volgende:

[..]

Was het maar een slachthuis, dan had je tenminste vers vlees gehad.

Bij de Aldi Nord ligt vrijwel standaard vlees en vleeswaren over de datum in het schap. Die lui hebben overduidelijk hun processen niet onder controle. Kansloze winkels inderdaad.

[..]

De Aldi vraagt of je dit niet meer wil posten!
Ik schrik juist altijd van de vreselijk verpieterde groenten bij diverse Albert Heijns. Vaak genoeg vind je ook dingen over datum. Verschilt wel erg per filiaal natuurlijk.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:05:06 #199
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_164661634
Het nieuwe lidl in NL is beter dan DE. Vooral de warme bakker kan DE nog veel van leren.

Aldi in DE vertikt nog steeds een bakkerij afdeling.
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_164662443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:05 schreef Zelfscanner het volgende:
Het nieuwe lidl in NL is beter dan DE. Vooral de warme bakker kan DE nog veel van leren.

Aldi in DE vertikt nog steeds een bakkerij afdeling.
Nee hoor, Aldi DE heeft gewoon bakkerijafdeling. Althans Aldi Nord langs de grens in Groningen heb ik er diverse gezien. Ik moet zeggen dat ik de Lidls in Beieren ook wat rijker gevuld vond dan wat ik gewend ben in het noorden van Duitsland. Ze hadden bepaalde producten ook in andere verpakkingen zitten. In het zuiden hadden ze de energy drank in blikjes (zoals bij ons), in het noorden hebben ze dezelfde versie in een flesje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2016 22:35:07 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')