Maar? Nadat jij je Google drive vol hebt gepropt tot 1 terabyte. en die terabyte gaat weg da hou je al je spul wel in Google drive.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De 1 terabyte-update voor Google Drive is maar voor 2 jaar.
Vind het niet echt interessant om iets er mee te gaan doen.
Natuurlijk. Alleen je kan er dan uiteraard niks meer bij doen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:40 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Maar? Nadat jij je Google drive vol hebt gepropt tot 1 terabyte. en die terabyte gaat weg da hou je al je spul wel in Google drive.
Dat is dan wel weer zo. Maar je hebt genoeg andere storages, Dropbox Mediafire etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 17:12 schreef Najieto het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen je kan er dan uiteraard niks meer bij doen.
Nee.quote:
ohquote:
Het was eerst wel 1TB maar dat is laatst gewijzigd omdat Google dat teveel vond.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef Razor21 het volgende:
Leuk een Google Guide topic. Hopelijk gaan er mede guiders reageren. Ik ben sinds 2 maanden een local guide van Google. Mijn punten zijn op dit moment 200 en hiermee dus niveau 4.
Ipv 1 TB "gratis" opslag van Google is het trouwens gewoon 100 GB.
Ik probeer in elk geval bij elke review een foto te publiceren zodat je sneller stijgt in je punten aantal.
[ link | afbeelding ]capture screen
Nu kun je speciale dingen testen van Google die nog niet uitgebracht zijn. Heb je al een voorstel?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:09 schreef Razor21 het volgende:
Heb level 5 gehaald. Vandaag en gisteren bezig geweest met veel foto's te maken van winkels en deze toegevoegd (2 punten per keer).
Heb totaal nog geen voorstel. Ik wacht nog op de e-mail van Google die je altijd krijgt als je een nieuw level haalt.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:24 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nu kun je speciale dingen testen van Google die nog niet uitgebracht zijn. Heb je al een voorstel?
Thnx ik keek altijd op https://www.google.com/local/guides/ ben jij trouwens ook een Guide?quote:Op dinsdag 27 december 2016 18:58 schreef SecretPret het volgende:
Dit is de officiële community van local guides: https://plus.google.com/communities/104326358275023547982
Ja, maar ik ben zojuist opnieuw begonnen. Ik was eigenlijk 3 jaar geleden begonnen maar toen sloegen mijn recensies en foto's nergens op. Dus ben ik opnieuw van start gegaan en heb ik al mijn reviews verwijderd.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Thnx ik keek altijd op https://www.google.com/local/guides/ ben jij trouwens ook een Guide?
Die website is trouwens ook gewoon goed hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2016 19:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Thnx ik keek altijd op https://www.google.com/local/guides/ ben jij trouwens ook een Guide?
Ah ok. Vanaf level 4 ben ik het ook wat anders gaan doen. Ik merkte dat ik vaak en snel bedrijven 5 sterren gaf als ik tevreden was en wat simpele reviews.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:11 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zojuist opnieuw begonnen. Ik was eigenlijk 3 jaar geleden begonnen maar toen sloegen mijn recensies en foto's nergens op. Dus ben ik opnieuw van start gegaan en heb ik al mijn reviews verwijderd.
Precies dat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ah ok. Vanaf level 4 ben ik het ook wat anders gaan doen. Ik merkte dat ik vaak en snel bedrijven 5 sterren gaf als ik tevreden was en wat simpele reviews.
Nu geef ik 3 of 4 sterren als ik tevreden ben en de review is een heel stuk uitgebreider met verbeterpunten erbij namens mij.
5 punten geef ik echt pas aan bedrijven / winkels die uitzonderlijk goed zijn.
Dit dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:25 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Precies dat.
Dan heb ik m'n achterhoofd een gedachte zoals: misschien pikt Google me dan op.![]()
Genbruik jij in je reviews je echte voor- en achternaam?quote:Op dinsdag 27 december 2016 21:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Wat ik begrijp bij level 5 is dat je moet afwachten op een e-mail van Google als ze een nieuw product hebben om te testen. Kan er nog maar weinig informatie over vinden. Helaas ook niet iets van andere mensen wat zij hebben gehad o.i.d.
Het is echt verslavend aan het worden![]()
Ik benader nu ook eigenaren van winkels / bedrijven per e-mail met wat uitleg wat ik doe en of de informatie nog correct is (nav vragen over informatie of deze nog klopt in maps).
Jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Genbruik jij in je reviews je echte voor- en achternaam?
Ik geef die lui vrijwillig nog niet eens een bit.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De 1 terabyte-update voor Google Drive is maar voor 2 jaar.
Vind het niet echt interessant om iets er mee te gaan doen.
Ziet er toch goed uit? Ik probeer ze de laatste dagen wat langer te maken. Ik stuur je even een DM.quote:Op dinsdag 27 december 2016 22:44 schreef SecretPret het volgende:
Voorbeeldje van hoe ik mijn reviews ongeveer schrijf:
Aktie sport:
Een klein compact ketentje van Aktie sport. Je hebt er alle 'basis' benodigdheden en het personeel is zeer behulpzaam en aardig.
4 sterren.
Dat is zeker een idee. Mocht je ergens door de stad lopen maak je gewoon foto's van alle winkels die je tegenkomt. Daarna hoef je enkel de foto te uploaden. Het mooiste is als je er meteen een recensie bij zet dan krijg je meer punten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben er sinds een maandje ook mee bezig, nu begin level 3.
Moet eens wat meer foto's gaan maken van zaken
Je kan bij bushaltes ook veel vragen beantwoorden, bijvoorbeeld of het een dakje heeft dat je beschermt tegen neerslag.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat is zeker een idee. Mocht je ergens door de stad lopen maak je gewoon foto's van alle winkels die je tegenkomt. Daarna hoef je enkel de foto te uploaden. Het mooiste is als je er meteen een recensie bij zet dan krijg je meer punten.
Mocht je snel punten willen verdienen en je kan even geen recensies meer schrijven over winkels etc dan kun je ook een bushalte / treinstation een recensie geven.
Ja klopt. Standaard neem ik dat ook mee in mijn review. Halte's zonder dakje en waar 1 keer per uur een bus komt krijgen standaard 1 ster van mijquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:28 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Je kan bij bushaltes ook veel vragen beantwoorden, bijvoorbeeld of het een dakje heeft dat je beschermt tegen neerslag.
Jij bent al aardig ver. Is het niet een beetje beschamend ongemakkelijk. dat je dan een foto maakt van de kassa's dat iedereen dan na je kijkt zovan, waarom doet ie dat?quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:56 schreef Razor21 het volgende:
Hier wat stats. Ik heb 1 foto die heeft 100.000+ views (in Amerika gemaakt en gepost)
[ afbeelding ]
Toevallig had ik het hier vanmiddag met een Duitse vrouw over op het forum van Google Guides. Ik gaf aan dat het best akward is om foto's in een winkel te maken, of aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:07 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Jij bent al aardig ver. Is het niet een beetje beschamend ongemakkelijk. dat je dan een foto maakt van de kassa's dat iedereen dan na je kijkt zovan, waarom doet ie dat?
Echt precies datquote:Op vrijdag 30 december 2016 20:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Toevallig had ik het hier vanmiddag met een Duitse vrouw over op het forum van Google Guides. Ik gaf aan dat het best akward is om foto's in een winkel te maken, of aan de buitenkant.
Maar vaak is mijn zoontje in de buurt en roep ik Jordy kom even papa maakt een foto van je. En dan doe ik vast snel klik
Elke keer neem ik mij voor om bijv. een snackbar in te stappen en uit te leggen wat ik doe en vragen of ik wat foto's mag maken. En of ik dan ook wat mag eten om een recensie te schrijven.
Maar dat durf ik nog niet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |