abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:40:32 #26
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167655618
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 21:36 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Genbruik jij in je reviews je echte voor- en achternaam?
Ja :D

Eerst niet, maar dacht later sterf ik heb ook Facebook / GooglePlus etc
Net aangemeld op localguidesconnect.com dan krijg je dus wat meer info te zien.

Dus als ik het goed begrijp zijn er slechts 4026 users met level 5? (wereldwijd??)

Ga mij even voorstellen in het topic daar.

Ah dat zijn natuurlijk de badges die zij op dat forum / site gebruiken. Dus geen officiële aantallen van Google lijkt mij.

[ Bericht 4% gewijzigd door Razor21 op 27-12-2016 21:43:34 (toevoeging) ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  dinsdag 27 december 2016 @ 21:45:50 #27
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167655953
Heb nu dus exclusieve toegang tot bepaalde zaken :D
Dit is wel interessant aankomend jaar dus weer!!

Wel minder slechts 75 mensen worden er uitgenodigd en dat je dan weer een video moet maken over jezelf etc. :')

When, why, how?
The first ever Local Guides Summit will kick off on September 12th in San Francisco, followed by a full day of talks and workshops at Googleplex in Mountain View on Tuesday and a full day of workshops and local exploration in San Francisco on Wednesday. This will be an incredible opportunity to bring together some of our most passionate and engaged Level 5 Local Guides who will have a chance to get to know each other and Googlers throughout the week. We’ll be discussing the various contributions types, new features and the in’s and out’s of organizing meet-ups, as well as gathering feedback about Local Guides Connect. There will also be plenty of opportunities to mingle, meet Googlers and explore the San Francisco Bay Area. Google is covering flights, visas, three nights of accommodation and all meals.

Who got selected and how?
We selected 75 Local Guides from over 40 countries from across the globe to attend. Applications, which required Level 5 Local Guides to fill in a form and submit a 60 second video showing their passion for the program, opened in early April and closed later that month. The team went through over 1000 applications and had to whittle them down to 75 lucky participants. We selected these by participants based on their consistent and high quality contributions to Google Maps as well as their community involvement (eg. hosting meet-ups, being a moderator).

Can I apply next year?
We’ll be sending updates about next year’s summit early next year, so keep your eyes peeled on our social channels and here on Connect.

Can I follow along this year’s summit?
Yes, please do! Our team of community managers will be posting live updates on all our social channels (Facebook, Twitter, Google+), including live video. There will be interviews with participants, community managers and an insider’s peek of Google HQ. Drop into social and keep an eye on the hashtags #LocalGuides and #LGSummit16 on September 12-14 to join the fun.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_167656339
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De 1 terabyte-update voor Google Drive is maar voor 2 jaar.

Vind het niet echt interessant om iets er mee te gaan doen.
Ik geef die lui vrijwillig nog niet eens een bit.
:P
pi_167658573
Voorbeeldje van hoe ik mijn reviews ongeveer schrijf:

Aktie sport:
Een klein compact ketentje van Aktie sport. Je hebt er alle 'basis' benodigdheden en het personeel is zeer behulpzaam en aardig.

4 sterren.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
  woensdag 28 december 2016 @ 16:05:14 #30
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167676846
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 22:44 schreef SecretPret het volgende:
Voorbeeldje van hoe ik mijn reviews ongeveer schrijf:

Aktie sport:
Een klein compact ketentje van Aktie sport. Je hebt er alle 'basis' benodigdheden en het personeel is zeer behulpzaam en aardig.

4 sterren.
Ziet er toch goed uit? Ik probeer ze de laatste dagen wat langer te maken. Ik stuur je even een DM.
  vrijdag 30 december 2016 @ 10:37:07 #31
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167734263
Zit nu op 574 punten. Elke keer als ik in de stad ben maak ik foto's van winkels en deze publiceer ik dan.
pi_167734759
Ben er sinds een maandje ook mee bezig, nu begin level 3.

Moet eens wat meer foto's gaan maken van zaken :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 30 december 2016 @ 15:04:53 #33
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167743503
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben er sinds een maandje ook mee bezig, nu begin level 3.

Moet eens wat meer foto's gaan maken van zaken :)
Dat is zeker een idee. Mocht je ergens door de stad lopen maak je gewoon foto's van alle winkels die je tegenkomt. Daarna hoef je enkel de foto te uploaden. Het mooiste is als je er meteen een recensie bij zet dan krijg je meer punten.

Mocht je snel punten willen verdienen en je kan even geen recensies meer schrijven over winkels etc dan kun je ook een bushalte / treinstation een recensie geven.
pi_167744803
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:04 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Dat is zeker een idee. Mocht je ergens door de stad lopen maak je gewoon foto's van alle winkels die je tegenkomt. Daarna hoef je enkel de foto te uploaden. Het mooiste is als je er meteen een recensie bij zet dan krijg je meer punten.

Mocht je snel punten willen verdienen en je kan even geen recensies meer schrijven over winkels etc dan kun je ook een bushalte / treinstation een recensie geven.
Je kan bij bushaltes ook veel vragen beantwoorden, bijvoorbeeld of het een dakje heeft dat je beschermt tegen neerslag.
  vrijdag 30 december 2016 @ 17:51:11 #35
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167750962
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 15:28 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Je kan bij bushaltes ook veel vragen beantwoorden, bijvoorbeeld of het een dakje heeft dat je beschermt tegen neerslag.
Ja klopt. Standaard neem ik dat ook mee in mijn review. Halte's zonder dakje en waar 1 keer per uur een bus komt krijgen standaard 1 ster van mij :D
  vrijdag 30 december 2016 @ 17:56:39 #36
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167751159
Hier wat stats. Ik heb 1 foto die heeft 100.000+ views (in Amerika gemaakt en gepost)

pi_167751542
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 17:56 schreef Razor21 het volgende:
Hier wat stats. Ik heb 1 foto die heeft 100.000+ views (in Amerika gemaakt en gepost)

[ afbeelding ]
Jij bent al aardig ver. Is het niet een beetje beschamend ongemakkelijk. dat je dan een foto maakt van de kassa's dat iedereen dan na je kijkt zovan, waarom doet ie dat?
  vrijdag 30 december 2016 @ 20:58:55 #38
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167758651
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2016 18:07 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Jij bent al aardig ver. Is het niet een beetje beschamend ongemakkelijk. dat je dan een foto maakt van de kassa's dat iedereen dan na je kijkt zovan, waarom doet ie dat?
Toevallig had ik het hier vanmiddag met een Duitse vrouw over op het forum van Google Guides. Ik gaf aan dat het best akward is om foto's in een winkel te maken, of aan de buitenkant.

Maar vaak is mijn zoontje in de buurt en roep ik Jordy kom even papa maakt een foto van je. En dan doe ik vast snel klik :')

Elke keer neem ik mij voor om bijv. een snackbar in te stappen en uit te leggen wat ik doe en vragen of ik wat foto's mag maken. En of ik dan ook wat mag eten om een recensie te schrijven.

Maar dat durf ik nog niet :')
  zaterdag 31 december 2016 @ 11:28:37 #39
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167777979
600 punten zojuist gehaald. Elke winkel hier in de buurt staat er nu op :')
pi_167782772
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 20:58 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Toevallig had ik het hier vanmiddag met een Duitse vrouw over op het forum van Google Guides. Ik gaf aan dat het best akward is om foto's in een winkel te maken, of aan de buitenkant.

Maar vaak is mijn zoontje in de buurt en roep ik Jordy kom even papa maakt een foto van je. En dan doe ik vast snel klik :')

Elke keer neem ik mij voor om bijv. een snackbar in te stappen en uit te leggen wat ik doe en vragen of ik wat foto's mag maken. En of ik dan ook wat mag eten om een recensie te schrijven.

Maar dat durf ik nog niet :')
Echt precies dat _O-. Maar dat komt voornamelijk ook omdat ik nog jong ben. Straks als ik wat groter en ouder ben krijg vast meer zelfvertrouwen.
pi_167782797
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 11:28 schreef Razor21 het volgende:
600 punten zojuist gehaald. Elke winkel hier in de buurt staat er nu op :')
Hier in Groningen raken de reviews nooit op.
  zondag 1 januari 2017 @ 15:56:03 #42
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167808977
Zo na één week in Almelo geweest te zijn ik vandaag en morgen weer in Huizen. Dinsdag terug naar mijn huis in Almere. Dus kan weer veel winkels fotograferen voor Google Maps in diverse plaatsen. Almelo heb ik in elk geval op de kaart gezet. :')
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:01:39 #43
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167897230
Wat wel een nadeel is dat al je foto's die je maakt in Google Photo's moeten blijven staan. Zojuist getest als ik deze namelijk verwijder dan zijn ze ook niet meer zichtbaar in Maps. Had al zo'n vermoeden.

Dus ik ga nu in Google Photo's even een hoofdmap voor Maps maken waar ik ze allemaal in zet.
pi_167897277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:01 schreef Razor21 het volgende:
Wat wel een nadeel is dat al je foto's die je maakt in Google Photo's moeten blijven staan. Zojuist getest als ik deze namelijk verwijder dan zijn ze ook niet meer zichtbaar in Maps. Had al zo'n vermoeden.

Dus ik ga nu in Google Photo's even een hoofdmap voor Maps maken waar ik ze allemaal in zet.
Alleen de nieuwe foto's of ook de oude(re)? Ze zullen ze op een gegeven moment toch wel ergens naartoe overhalen?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 5 januari 2017 @ 11:06:13 #45
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167897313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Alleen de nieuwe foto's of ook de oude(re)? Ze zullen ze op een gegeven moment toch wel ergens naartoe overhalen?
Ik heb zojuist als test nieuwe verwijderd die ik zojuist had gemaakt. In Google maps werden deze meteen zwart. Zal het straks eens testen met een oude.

Wel vreemd ik heb 100 GB gratis van Google (level 5) voor 1 jaar. Stel dat ik straks aan de 100 GB met mijn foto's (wat natuurlijk niet gaat gebeuren).. Wat als ik dan 1 jaar verder ben en ik weer terug gezet wordt naar 15 GB. Dan verdwijnen dus al die foto's?

Ik ga het eens uitzoeken hoe dit nu precies zit.
pi_167897560
Klinkt leuk, ik ga er eens naar kijken! Geinig wel dat Google je zo voor ze aan het werk weet te zetten :)
The rock candy's melted, only diamonds now remain
  donderdag 5 januari 2017 @ 12:00:26 #47
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167898188
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 11:19 schreef LastRequest het volgende:
Klinkt leuk, ik ga er eens naar kijken! Geinig wel dat Google je zo voor ze aan het werk weet te zetten :)
Ja inderdaad. Maar het is nu ook een soort verslaving / sport geworden om zoveel mogelijk foto's en reviews te maken. Elke winkel / bedrijf of bushalte die ik tegen kom gaan op de foto.

In ruil hiervoor krijg je bij Google 100 GB gratis opslag. En vanaf level 5 mag je als eerste nieuwe producten testen van Google. Vanaf april kun je je aanmelden bij Google voor een conferentie op het hoofdkantoor (zei betalen dan alles). Alleen mogen er wereldwijd slechts 75 mensen heen.

Nu zijn mijn foto's bijna 600.000 keer bekeken en wil ik de miljoen halen :D
Ik had het voordeel dat ik nog wat foto's uit Amerika had van shopping malls. Waarvan 1 foto al 100.000 keer bekeken is.

Veel views op foto's krijg je als je een foto maakt in bijv. de Albert Heijn. Alleen staat het altijd behoorlijk Akward als je in een winkel een foto maakt :')

Zal later deze week even een uitgebreide OP maken met handige linkjes en tips voor mensen die dit op prijs stellen

pi_167898222
Zou leuk zijn als je wat info op een rijtje wilt zetten! Heb me net aangemeld maar word niet echt geholpen in hoe te beginnen. Er staat bij wijze van spreken gewoon "begin maar", maar ik weet niet hoe/waarmee haha. Ik zocht wat eettentjes op in Dublin waar ik een paar weken terug was en foto's heb gemaakt van het eten, maar daar staan al veel reviews.
  donderdag 5 januari 2017 @ 12:08:32 #49
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_167898308
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:02 schreef LastRequest het volgende:
Zou leuk zijn als je wat info op een rijtje wilt zetten! Heb me net aangemeld maar word niet echt geholpen in hoe te beginnen. Er staat bij wijze van spreken gewoon "begin maar", maar ik weet niet hoe/waarmee haha. Ik zocht wat eettentjes op in Dublin waar ik een paar weken terug was en foto's heb gemaakt van het eten, maar daar staan al veel reviews.
Maakt niet uit dat er al veel reviews staan. Als je de ster krijgt bij je naam komt jouw review meestal boven aan te staan (uitgelicht) omdat deze betrouwbaarder over komen..

Hier staat info over de punten : https://maps.google.com/localguides/home
Hier een handig forum : https://www.localguidesconnect.com/
Hier nog wat informatie van Google zelf :
https://www.google.com/local/guides/benefits/index.html

Hier wat stats wat je allemaal moet doen om mijn punten aantal te halen

Punten systeem :

Elk type bijdrage is één punt waard, met een maximum van vijf punten per plaats. Bijvoorbeeld:
Een of meer foto's voor dezelfde plaats uploaden = 1 punt
Twee foto's + één review voor dezelfde plaats uploaden = 2 punten
Vijf reviews voor vijf verschillende plaatsen schrijven = 5 punten
Een of meer lokale vragen over dezelfde plaats beantwoorden = 1 punt
Een of meer wijzigingen aanbrengen in dezelfde plaats = 1 punt
Een nieuwe plaats toevoegen = 1 punt

Er is een gozer in Nederland (naam even kwijt) die 20.000+ punten heeft. De tering die heeft een partij foto's gemaakt. Zal straks even proberen op zoeken wat zijn profiel is.

Het is wel jammer dat level 5 het hoogste is. Daarna tellen je punten gewoon verder. Hier klagen ze ook veel over op het Google forum. Je krijgt alleen om de 50 punten een nieuwe slogan van Google te zien onder je naam.

Mocht je nog vragen hebben kun je mij altijd een DM sturen.
pi_167899064
Super, dank je wel voor de moeite al! Nu op mijn werk maar ga hier zeker naar kijken dit weekend :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')