#belitaquote:Op maandag 13 juni 2016 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Nog iemand 2doc aan het kijken? Robby?
the Wolfpack, over een familie (met 7 adolescente kinderen) die jarenlang geïsoleerd geleefd heeft in een appartementje in Manhattan en de tijd doodt met het naspelen van filmsquote:
Net een stukje gelezen, klinkt goed. Zal binnenkort eens checken.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
the Wolfpack, over een familie (met 7 adolescente kinderen) die jarenlang geïsoleerd geleefd heeft in een appartementje in Manhattan en de tijd doodt met het naspelen van films
Eerste 7 afleveringen gezien. Is een leuke serie. Nog niet toegekomen aan de rest.quote:Op woensdag 15 juni 2016 10:58 schreef Dizer het volgende:
Kijkt iemand Blindspot? Gisteren de eerste twee ep gezien. Veelbelovend!
Mij beviel het ook goed. Veel actie en veel beweging. Mis nog de focus op de rest van de characters. Kunnen nog interessant worden.. Veel antwoorden al in de eerste twee afleveringen. Doorkijken waard!quote:Op woensdag 15 juni 2016 11:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerste 7 afleveringen gezien. Is een leuke serie. Nog niet toegekomen aan de rest.
Wij ook hoor. Lopen met een paar series ook nog achter. maar de meesten wel bij. Veel te veel series om te volgen. Het is ook een luxe geworden, maar als de serie na 2 afleveringen niet pakt, de prullenbak in!quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:28 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben nog niet verder gekomen dan aflevering 1![]()
Maar ik ben dan ook iemand die te veel download om dan de helft weer weg te gooien... loop nog 2 seizoenen achter met once upon a time, 3 met Orphan Black 3 met The 100... dus ja
![]()
Mijn map met series neemt ook maar 460gb in beslag
Echt Kijken! Wat een fantastische film!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:26 schreef JayHovah het volgende:
Ik weet niet of die laatste naam goed heb, daarom gooi ik Alfred Molina er nog ff bij.
Ik heb die film van de week binnen gelepeld maar moet em nog bekijken. Maar genoeg leuke EK wedstrijden tussendoor
Eergisteren gezien, inderdaad een verfrissend leuke filmquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt Kijken! Wat een fantastische film!
Die heb ik in het vliegtuig gezien. Ook erg goed. Maar ja, maakt Helen Mirren slechte films?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eergisteren gezien, inderdaad een verfrissend leuke film
Eye in the Sky (2015) is ook een aanrader
Die heb ik gisteren binnengehaald. Moet ik nog kijken. Zal die andere ook nog wel eens kijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eergisteren gezien, inderdaad een verfrissend leuke film
Eye in the Sky (2015) is ook een aanrader
Dit is van toepassing op 50% van de acteurs volgens mijquote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:26 schreef JayHovah het volgende:
Checked himself into rehab to be treated for alcoholism in early April 2005.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:02 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Dit is van toepassing op 50% van de acteurs volgens mij
Had ik een tijd terug al iets over op tv gezien, werkelijk fascinerend.quote:Op maandag 13 juni 2016 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
the Wolfpack, over een familie (met 7 adolescente kinderen) die jarenlang geïsoleerd geleefd heeft in een appartementje in Manhattan en de tijd doodt met het naspelen van films
Carnage is toch de film met maar 4 acteurs in 1 kamer? Ik vond het een indrukwekkende film. Heb me ermee vermaaktquote:Op maandag 20 juni 2016 00:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Had ik een tijd terug al iets over op tv gezien, werkelijk fascinerend.
Wie van jullie heeft Carnage gezien van Polanski? Vond het echt een leuke.
Zodiac? (eigenlijk is alles van Fincher jackpot, bijna alles danquote:Op maandag 20 juni 2016 21:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kan maar geen film bedenken om vanavond te kijken. Iemand aanraders? (thriller, actie, mysterie)
The lobster al gezien?quote:Op maandag 20 juni 2016 21:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
Kan maar geen film bedenken om vanavond te kijken. Iemand aanraders? (thriller, actie, mysterie)
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zodiac? (eigenlijk is alles van Fincher jackpot, bijna alles dan)
Zodiac gezien (ook die onwijs slechte scifiquote:
Prisoners!quote:Op maandag 20 juni 2016 22:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
[..]
Zodiac gezien (ook die onwijs slechte scifi)
Misschien de Lobster maar kijken!
quote:Op maandag 20 juni 2016 22:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zodiac? (eigenlijk is alles van Fincher jackpot, bijna alles dan)
Ik vind die best vermakelijk.quote:
Nee dat is Alien 3quote:Op maandag 20 juni 2016 22:45 schreef picodealion het volgende:
Houden zo. Dieptepunt in zijn carrière.
Wat denk je? Leef je zelf of ben je een bot, wat zouden de anderen dan zijn als je zelf wel/niet leeft?quote:
Ik zal em aan mijn to watch lijst toevoegenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Malkovich
Dyon, als je hem nog net heb gezien...echt eentje voor je bucket-list.
You won't regret it mate...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zal em aan mijn to watch lijst toevoegen
Goed werk van Gondryquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
You won't regret it mate...
Zeker als je deze kan waarderen: Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) - IMDb
Aardige film...quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Die heb ik wel gezien ja. Aardige film. Het verhaal vond ik wel indrukwekkend
quote:
stel jullie niet zo aan...quote:Op woensdag 22 juni 2016 04:51 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Aardige film...
Echt een pareltje die je na meerdere keren steeds meer weet te waarderen imo
Sommige films moet je echt meerdere keren bekijken om ze goed te doorgronden vind ik. Memento bijvoorbeeld, aan het einde snap je die film pas goed en als je hem dan nog een keer ga kijken dan begrijp je alles beter. Fight Club, precies hetzelfde. Dan snap je die rare reacties van Marla.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:25 schreef dyonvbaal het volgende:
En films meerdere keren kijken zit er bij mij niet in
The return of the Flitspaalquote:
Dat is wel heel gaafquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:08 schreef Sands het volgende:
http://filmquizmarathon.nl/
Voor als jullie met een FMT team daarheen willen gaan.
Dat moeten jullie samen maar uitzoekenquote:Op donderdag 23 juni 2016 08:19 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat is wel heel gaaf
Moet ik wel de dag erna vrij nemen terwijl ik dan net terug ben van een maand reizen...... Wie organiseert? Mag ik op misschien?
Wat een ontzettend sympathieke en lieve knullen zijn het toch, zo puurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg mooie documentaire![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:15 schreef hornage het volgende:
[..]
The return of the Flitspaal
Ik moest laatst nog aan je denken ivm de meet. Jij bent ook een keer bij een meet geweest toch?
Zit zij niet in GoT?quote:
GoT is veel te eng voor mijquote:
Opgezocht, en het is haar nietquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:35 schreef JayHovah het volgende:
[..]
GoT is veel te eng voor mij. Ze was die radio DJ in Stephen King's GTST: Under The Dome... En in OITNB dus.
Is dat de vrouw van Roose Bolton? Ramsey was niet zo aardig tegen haarquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Opgezocht, en het is haar niet
[ afbeelding ]
Walda Frey/Bolton inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:22 schreef Asap het volgende:
[..]
Is dat de vrouw van Roose Bolton? Ramsey was niet zo aardig tegen haar
Hehe idd, maar wel behoorlijk wat onnodige verliezen bij John...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Walda Frey/Bolton inderdaad.
Ramsey heeft ondertussen zijn verdiende loon gekregen
Mijn vermoeden dat het een een rustige finale wordt..quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:26 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe idd, maar wel behoorlijk wat onnodige verliezen bij John...
Ben wel benieuwd naar de season finale
Thanks!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:16 schreef picodealion het volgende:
Sas je krijgt de groeten van Huub en Mischa
Nee ik herken ze niet meteen helaas.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 03:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Enig idee welke films dit zijn? https://www.reddit.com/r/(...)p_identifying_these/
Je gaat er van genieten, dat beloof ik jequote:
Kan ook niet wachten, ben benieuwdquote:Op maandag 27 juni 2016 13:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je gaat er van genieten, dat beloof ik je
Dat dus:quote:
Ik ben echt heel benieuwd. Straks maar popcorn in huis halen!quote:Op maandag 27 juni 2016 15:21 schreef pipster het volgende:
Oh dear, vanavond even afkijken dan want ik vond BotB ook wel een waar feestje.
Dit.quote:
Ik ga zelfs zeggen dat de season final misschien wel de beste aflevering van een serie ooit is gemaakt. Ik heb ze in ieder geval nog nooit zo de perfectie zien benaderen als S6E10 Hulde aan de schrijvers, regisseur en de cast natuurlijk.quote:
Ok ok ok... ik geloof je wel FF1. Maar je snapt natuurlijk dat ik nu hierdoor echt een hele hoge verwachting heb he..quote:Op maandag 27 juni 2016 16:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ga zelfs zeggen dat de season final misschien wel de beste aflevering van een serie ooit is gemaakt. Ik heb ze in ieder geval nog nooit zo de perfectie zien benaderen als S6E10 Hulde aan de schrijvers, regisseur en de cast natuurlijk.
Ik hem net met heel veel plezier voor de 2e keer gekekenquote:Op maandag 27 juni 2016 16:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok ok ok... ik geloof je wel FF1. Maar je snapt natuurlijk dat ik nu hierdoor echt een hele hoge verwachting heb he..
Ik ook hoor, dat moet wel smullen worden, alleen beetje lame dat ik daarna tot maart volgend jaar moet gaan zitten wachten.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok ok ok... ik geloof je wel FF1. Maar je snapt natuurlijk dat ik nu hierdoor echt een hele hoge verwachting heb he..
Ik denk dat ik gewoon de serie vanaf seizoen 1 opnieuw ga kijken.quote:Op maandag 27 juni 2016 16:39 schreef pipster het volgende:
[..]
Ik ook hoor, dat moet wel smullen worden, alleen beetje lame dat ik daarna tot maart volgend jaar moet gaan zitten wachten.
Baltarquote:Op maandag 27 juni 2016 16:45 schreef pipster het volgende:
Wij hadden net alle seizoen voor zes opnieuw gekeken. Battle Star heb ik ook twee keer gezien, zeer amusante tv vooral Gaius, wat een held.
Ik ga gauw weer alle seizoenen kijken, alleen al om het wachten op seizoen 7 door te komen, die 10 afleveringen gingen weer veel te snel.quote:Op maandag 27 juni 2016 21:24 schreef Dizer het volgende:
Oh My God!![]()
Dit is zeker by far een van de beste afleveringen van GoT
Als het niet al spannend genoeg was, damn... nog een jaar wachten![]()
Hail to the king of the North
Arya
Cersei
Sansa
Damn damn damn damn
Believe the hypequote:Op maandag 27 juni 2016 21:24 schreef Dizer het volgende:
Oh My God!![]()
Dit is zeker by far een van de beste afleveringen van GoT
Als het niet al spannend genoeg was, damn... nog een jaar wachten![]()
Hail to the king of the North
Arya
Cersei
Sansa
Damn damn damn damn
Klopt, zijn imdb zegt dat hij nog niet is overleden Bud Spencer - IMDbquote:
Ook wiki confirmed.quote:
Daar is Carlo Pedersoli vandaag ook al overledenquote:
Er zijn nog 2 vuisten overquote:Op maandag 27 juni 2016 23:06 schreef Asap het volgende:
[..]weer een jeugdheld weg. Altijd veel gekeken vroeger
Nu wel.quote:Op maandag 27 juni 2016 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, zijn imdb zegt dat hij nog niet is overleden Bud Spencer - IMDb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |