SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: prijzenpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koppeltoernooi. Ondanks dat Jelle Klaasen boven Barney staat, zijn het toch MvG en RvB die de Nederlandse eer hoog zullen moeten houden. Game On.![]()
![]()
Break
Schotten in beide wedstrijden onder druk tegen Noorwegen, wie had dat gedachtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goed team wel![]()
En Majer je moet je bek houwe, heeft niks met rekenwonder te maken maar alles met ervaring.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Humph, ik postte gisteren nog dat Wales ver ging komen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:01 schreef Szura het volgende:
Humph, ik postte gisteren nog dat Wales ver ging komen
Jammer dat je de wederopstanding van ons aller Sjon gemist hebtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Gelukkig wel Sjon-Dolan, bestaat er meer genotquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat je de wederopstanding van ons aller Sjon gemist hebtLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Jahoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig wel Sjon-Dolan, bestaat er meer genot
Cor Dekker-GandoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Er zijn 3 Daniel Jensens op wikipedia. Twee voetballers en een ijshockeyer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Volgens mij draagt half Denemarken die naam.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn 3 Daniel Jensens op wikipedia. Twee voetballers en een ijshockeyer![]()
![]()
voor echt hele simpele mensen misschien wel jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:17 schreef RacerDKB het volgende:
Die Gerwen keukenconcurrent spotjes zijn godverdomme gewoon grappig.
Wat heeft Kyle nou op zijn achterhoofd zitten?
Wat moeten we doen om Paul Nicholson terug te krijgen
Zijn zonnebril en stropdas terug geven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat moeten we doen om Paul Nicholson terug te krijgenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Even een bakkie doen met zijn beste vriend Jack Daniels.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Iedereen is gek op Jackquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Even een bakkie doen met zijn beste vriend Jack Daniels.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dit is het toernooi van de comeback van Whitlock, Part en Dolan jongonsLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Whitlock en Part een beetje op niveau zou geinig zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:48 schreef Szura het volgende:
Dit is het toernooi van de comeback van Whitlock, Part en Dolan jongonsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Streep Dolan maar wegquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:48 schreef Szura het volgende:
Dit is het toernooi van de comeback van Whitlock, Part en Dolan jongons![]()
![]()
![]()
![]()
Een paar goede jongens buiten Europa zou sowieso wel lekker zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Whitlock en Part een beetje op niveau zou geinig zijn![]()
Dat zeker. Helaas is het nogal lastig om aan te sluiten natuurlijk met al het reizenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een paar goede jongens buiten Europa zou sowieso wel lekker zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Is financieel voor de nieuwkomers ook bijna niet te doen om continu heen en weer te vliegen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zeker. Helaas is het nogal lastig om aan te sluiten natuurlijk met al het reizen![]()
My point exactlyquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is financieel voor de nieuwkomers ook bijna niet te doen om continu heen en weer te vliegen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar hij schenkt koffie in een prijzenbekerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
voor echt hele simpele mensen misschien wel ja![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 21:48 schreef Szura het volgende:
Dit is het toernooi van de comeback van Whitlock, Part en Dolan jongons
quote:Die gast wordt helemaal gek als ie een leg pakt
![]()
Format helpt ook een hoopquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt ziek hoe goed sommigen nu zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ideaal koppel: Liu voor de scores en Snuifgod voor de dubbelsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hij heeft snuifgod nodig voor de dubbels![]()
hopelijk neemt ie een blikje vsseline meequote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liu mag morgen op matje komen bij Xi Jinping
Daar monteren ze gewoon een glorieuze overwinning in elkaarquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liu mag morgen op matje komen bij Xi JinpingMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Snuifsnuif Xing-neus wint straks wel van pappie papnek met 4-3Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Snuif es in
Snuif je rot
Kun je nog snuiven snuif dan mee
Dat lijkt mij zeer gezelligquote:Dat kan niet meer lang durenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wacht tot Snuifgod een leg pakt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
![]()
![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Deze gewoon de 16 inquote:
Al zou het best zijn switch kunnen zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
ONE HUNDRED AND SEVENTY FOUR![]()
ja leg kwijt maar wat rukt het
Misschien wil Snuifgod dadelijk nog shirtje wisselenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dan rent ie de zaal in, bestelt een pint en komt nooit meer terugquote:
SNUIFGOD![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
SNUIFGOD![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
SNUIFGOD
![]()
![]()
![]()
Volgende keer gaat hij stagediven
heerlijk tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
4-0 geveegd en lekker een feestje met het publiek`Die gasten hebben het weekend van hun leven
Helaas hier geen Derksen die hem keihard aanpakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:49 schreef Tagliano het volgende:
Ik word zo moe van die gesloten vragen van Marcel![]()
Ik mag toch ook hopen dat hij onder de indruk is van het dartstopic van het FOK!forumquote:Op zaterdag 4 juni 2016 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helaas hier geen Derksen die hem keihard aanpakt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wakkewoddequote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
U ziet het goed, MvG wordt gebroken door Ulang
Zal niet nodig zijn hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Gelukkig hebben we Barney nog om Nederland te redden
Ja ho maar, Tibbe.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:09 schreef Tagliano het volgende:
MvG keek even genottelijk dom na die eerste pijl![]()
MICHAEL VAN GERWEN
Match Average
100.01
Check Out Percentage
33.33% 3/9
GILBERT ULANG
Match Average
83.86
Check Out Percentage
100% 2/2![]()
Dat is ie nooitquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:14 schreef RacerDKB het volgende:
Barney oogt niet echt energiek of enthousiast.
Kan wel eens drama worden straks.![]()
Ja, maar zeg nou eerlijk. Deze mannen moeten toch ook gewoon normaal blijven en met beide benen op de grond blijven staan? Heel goed dat ze gewoon bi de kluisjes in staan te gooien. Niks mis meequote:![]()
Geen 122 gemquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MVG haalde een prima niveau. Kun je niks van zeggen.
En een keer flink misrekend![]()
Gooi dan tenminste even 146 a la Price tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen 122 gem
En een keer flink misrekendMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Das waar, maar ik had misschien 90 gemiddeld verwacht tegen deze speler.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen 122 gem
En een keer flink misrekend
Jeetje, jij kijkt niet alleen tennis maar ook nog darts![]()
![]()
Rond de 100 is prima in zo'n potjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen 122 gem
En een keer flink misrekend![]()
MEER MEER MEERquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef wimderon het volgende:
Willen jullie meer of minder gifs van Xie Wenge?![]()
MEER MEER MEERquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef wimderon het volgende:
Willen jullie meer of minder gifs van Xie Wenge?![]()
Het feit dat je je aangesproken voelt zou genoeg moeten zeggenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waar dan? Sommige users noemen alles waar ze het niet mee eens zijn troll posts, haha.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is dat nou weer voor simpele opmerking.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat je je aangesproken voelt zou genoeg moeten zeggen![]()
MADquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor simpele opmerking.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
We zitten in het dartstopic, we maken het graag niet te moeilijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor simpele opmerking.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jaja dit was die vent die scheel keek voor z'n worp
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan we dat regelen.
[ afbeelding ]Wat een koning
![]()
![]()
Ik vind dit een fantastische postquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan we dat regelen.
[ afbeelding ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
wax in....quote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
Tagarao heeft toch de hoofdrol in Karate Kid die kale leraar?![]()
wat een heldquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan we dat regelen.
[ afbeelding ]
Lewis met beschaafd applausje![]()
Hij kijkt nu nog maar een keer scheel in z'n beurtLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Merk er niks aan eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar zou Van Barneveld last van hebben? Je merkt aan hem dat er iets niet goed zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |