Er is een topic in klb waarin iemand dit geen leuke tt zou vinden.quote:
Gelezen ja. Achterlijke kut Belgquote:Op zondag 5 juni 2016 10:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er is een topic in klb waarin iemand dit geen leuke tt zou vinden.
Cultuurbarbaar ookquote:Op zondag 5 juni 2016 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gelezen ja. Achterlijke kut Belg![]()
Halloquote:
LEKKER VOOR JEquote:Op zondag 5 juni 2016 12:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik sta langs de A20 stil met een lege tank![]()
waar is dat?quote:Op zondag 5 juni 2016 12:28 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik sta langs de A20 stil met een lege tank![]()
Hij komt uit rotterdamquote:Op zondag 5 juni 2016 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam. Snap niet wat Etsu daar helemaal doet.
zullen we even langsrijdenquote:Op zondag 5 juni 2016 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omgeving Rotterdam. Snap niet wat Etsu daar helemaal doet.
Ik ken nu mijn plek en het ziet er niet goed uit voor jouquote:Op zondag 5 juni 2016 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga mijn benzine daar niet aan verspillen.
Jij kent je plek langs de snelweg?quote:Op zondag 5 juni 2016 17:54 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik ken nu mijn plek en het ziet er niet goed uit voor jou
:squote:Op zondag 5 juni 2016 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij kent je plek langs de snelweg?
ik ging lekker op lil kleine. ik haat mezelfquote:
Goed bezig ye.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ging lekker op lil kleine. ik haat mezelf
heeft hij snap?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Aan mij werd een paar keer gevraagd of ik shotjes had gedaan tijdens het filmen, maar ben gewoon nuchter daar ....
Meid.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Aan mij werd een paar keer gevraagd of ik shotjes had gedaan tijdens het filmen, maar ben gewoon nuchter daar ....
Wat had je gebruikt danquote:Op zondag 5 juni 2016 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ging lekker op lil kleine. ik haat mezelf
Thanksquote:
zag je topic in WGRquote:
Die is in de pocketquote:Op maandag 6 juni 2016 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanksging denk ik wel goed. Teamleider was er niet dus ze konden nog niet met zekerheid zeggen dat ik aangenomen ben. Krijg nog telefoontje deze week van teamleider. Maar voor nu zag het er positief uit zeiden ze dus hopen maar
Lekker!quote:Op maandag 6 juni 2016 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thanksging denk ik wel goed. Teamleider was er niet dus ze konden nog niet met zekerheid zeggen dat ik aangenomen ben. Krijg nog telefoontje deze week van teamleider. Maar voor nu zag het er positief uit zeiden ze dus hopen maar
1 grote shitshowquote:Op maandag 6 juni 2016 11:35 schreef Sked het volgende:
[..]
zag je topic in WGR
moest lachen
[..]
Die is in de pocket
Mwah, nog even afwachten, kan altijd misgaanquote:Op maandag 6 juni 2016 11:35 schreef Sked het volgende:
[..]
zag je topic in WGR
moest lachen
[..]
Die is in de pocket
Niet met de Dominique dusquote:Op maandag 6 juni 2016 11:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker!
Ik hoorde het wel gelijk. met wie had je gesprek?
Ah ok. ken ik niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet met de Dominique dusVeronica heette ze geloof ik
Ja zeiden ze ook wel. Mja kon ook niet meeluisteren. Rollenspel niet gehadquote:
Hoeveel fout.quote:Op maandag 6 juni 2016 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeiden ze ook wel. Mja kon ook niet meeluisteren. Rollenspel niet gehad
Taaltest wel gehad,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |