abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162746434
Ik denk dat het punt meer is dat hij ziet dat andere mannen van zijn leeftijd veel verder zijn, wel aansluiting hebben, ook seks kunnen hebben en dat mist hij.
pi_162746456
Oh en overigens : de meeste mensen om mij heen die wel al ''samenwonen'' en kinderen werpen, zijn tokkies. Fatsoenlijke mensen doen dat soort shit pas na hun 30e.
pi_162746854
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:38 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat het punt meer is dat hij ziet dat andere mannen van zijn leeftijd veel verder zijn, wel aansluiting hebben, ook seks kunnen hebben en dat mist hij.
Als je teveel op het negatieve concentreert glipt het positieve door je vingers!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zaterdag 4 juni 2016 @ 19:57:00 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162746859
Even weer opgeschoond. Als je niks bij te dragen hebt, reageer dan niet :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162747521
Je hoeft niet stil te staan, dat doe je zelf. Ik ook bijna 25 en door gezondheidprolemen nu pas in m'n tweede jaar mbo. Kan wel janken af en toe maar Hee, shit gebeurd. Ik woon samen, ga regelmatig uit en werk naast school/stage. Kan allemaal.
pi_162759626
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mijn familieleden zijn juist redelijke vroegvliegers. Op 27 al getrouwd en kinderen enzo (ook week makkelijk scheiden en vreemdgaan, maar goed veel meer levenservaring dus). Als jij nog steeds alleen komt op feestjes en bijeenkomsten ben je altijd de vreemde eend en iedereen is met zijn eigen kleine gezinnetje bezig dus het is ook niet dat ze interesse tonen of proberen te maken.
Uuh volgens mij loopt er bij mij ook geen vrouw naast me als ik naar een feestje of bijeenkomst ga en ik ben al 30. Ik word er nou niet bepaald door op minder waarde geschat. Dan is het gewoon een kwestie van je kans grijpen om een gesprek aan te knopen. Jonge gezinnen hebben het over het algemeen heel druk met allerlei zaken dus ze zullen niet veel op eigen initiatief doen, gewoon domweg omdat daar geen (mentale) ruimte voor is, maar niet omdat jij minderwaardig bent o.i.d. Dan is het dus aan jou om dat initiatief te nemen. Nodig ze uit en ga voor ze koken o.i.d. zodat ze dat niet ook nog eens moeten regelen. Het gemiddelde roerbakmix recept is uitermate gemakkelijk te maken, komt vaak met een kookinstructie, en is ook nog eens heel lekker.
pi_162760043
Dit begint een beetje op het gemiddelde Hanzehogeschool-topic te lijken: TS post een verhaal, verwacht een reactie, maar komt vervolgens zelf niet meer terug in het topic...

Natuurlijk is het niet verplicht om opnieuw te reageren in een topic, maar als je vraagt om hulp (of gewoon aandacht) getuigt het van weinig respect om alle reacties te negeren.

Deezertje, wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit topic? Heb je een doel voor ogen?
pi_162762798
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 12:27 schreef MMunkun het volgende:
Dit begint een beetje op het gemiddelde Hanzehogeschool-topic te lijken: TS post een verhaal, verwacht een reactie, maar komt vervolgens zelf niet meer terug in het topic...

Natuurlijk is het niet verplicht om opnieuw te reageren in een topic, maar als je vraagt om hulp (of gewoon aandacht) getuigt het van weinig respect om alle reacties te negeren.

Deezertje, wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit topic? Heb je een doel voor ogen?
Hoe ik eindelijk weer eens onder de meiden/dames kom nu ik weer wat stappen afrond naar een 'professioneel' leven maar eigenlijk de tussenliggende stappen en funtime hebt gemist van uitgaan, beetje flikflooien etc.
pi_162762837
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe ik eindelijk weer eens onder de meiden/dames kom nu ik weer wat stappen afrond naar een 'professioneel' leven maar eigenlijk de tussenliggende stappen en funtime hebt gemist van uitgaan, beetje flikflooien etc.
Sova cursus om te leren hoe je iemand normaal aanspreekt, psych voor je psychische problematiek en dan kan je het geleerde in de praktijk gaan brengen.
pi_162762905
Deez, waarom heb je weer het hele topic genegeerd, terwijl veel van deze mensen nog hun best doen om je te helpen?
AIVD kerstpuzzel opgelost: 1ab, 2, 3abc, 4abcd, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9?, 10, 11, 13ab, 14a, 15, 16, 17abc, 18ab, 19, 20ab, 22, 24abc, 27;
dobbels pagina: 1, 2, 3, 5, 8, 11, 13, 14, 17
pi_162763018
quote:
Is dit vroeger wel gelukt dan? Als dat toen wel het geval was, wat maakt dat het nu niet meer lukt? Waar denk je zelf dat je op vastloopt?
  zondag 5 juni 2016 @ 15:18:52 #62
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162763375
quote:

[..]

Wat mensen je al zo vaak hebben meegegeven aan advies: begin eens met vriendschap!! Je date meiden waar wat betreft relatie niet meer in zit, prima, kan maar vervolgens smijt je ze weg als oud vuil. Mensen willen je helpen, bieden je aan om leuke dingen te doen en vervolgens negeer je ze als een stel strontvliegen.
Mensen vertellen je hun levensverhaal met als doel je een idee geven om verder te komen, je geeft er totaal geen reactie op.
Voor jou zijn mensen gebruiksvoorwerpen en dat is gewoon heel raar om te zien en zolang jij dat zelf niet ziet gaat er nooit iets veranderen
pi_162763652
quote:

[..]

Lees de reacties boven je en van je andere 59 topics.
pi_162763986
De vraag op je TT is ook meerdere malen langs gekomen in je reeks. Als je er toen geen (bevredigend) antwoord op hebt gekregen, waarom zou dat nu dan wel ineens het geval zijn?
pi_162764079
quote:

[..]

En dat is je in de afgelopen 20 topics nog niet vaak genoeg verteld?

Als je adviezen blijft negeren kun je topics blijven openen tot je 60 bent.

:')
pi_162764115
Ga naar de ggz, vraag hulp.
Slotje.
  zondag 5 juni 2016 @ 16:12:08 #67
442003 Zaebos
Flakaka!
pi_162764124
quote:

[..]

Door thuis achter je computer dit soort topics te maken en te klagen hoe mislukt je leven wel niet is. Dat vinden de vrouwen prachtig en daardoor vinden ze je ook heel aantrekkelijk en interessant. Je bent op de goede weg, want als ze dit allemaal lezen, vinden ze je een hele toffe jongen en willen ze graag seks of een relatie met je.
pi_162764327
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:12 schreef Zaebos het volgende:
Dat vinden de vrouwen prachtig en daardoor vinden ze je ook heel aantrekkelijk en interessant. Je bent op de goede weg, want als ze dit allemaal lezen, vinden ze je een hele toffe jongen en willen ze graag seks of een relatie met je.
Je hebt me door :@ :@ :@
pi_162764458
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:25 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Je hebt me door :@ :@ :@
Ben je een premium girl? Dan maak je zeker kans!
pi_162764683
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ben je een premium girl? Dan maak je zeker kans!
Ik denk dat ik niet premium genoeg ben voor Deezer -O- ;(

Ik zal wel op zoek gaan naar een niet-zo-premium-jongen, wie weet maak ik daarbij wel een kans *;
  zondag 5 juni 2016 @ 16:53:28 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162764741
Ja, klaar met de slowchat. Dank u.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162764828
quote:

[..]

Stap 1: werken aan je problemen mbv professionele hulpverlening. Stap 2: geduld hebben en je best doen. Stap 3: wanneer je klaar bent met therapie, zonder verwachtingen activiteiten gaan ondernemen en langzaam je sociale cirkel vergroten.
pi_162765005
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:11 schreef isax het volgende:
Ga naar de ggz, vraag hulp.
Slotje.
_O_
pi_162766187
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 16:01 schreef Chai het volgende:
De vraag op je TT is ook meerdere malen langs gekomen in je reeks. Als je er toen geen (bevredigend) antwoord op hebt gekregen, waarom zou dat nu dan wel ineens het geval zijn?
Hij wil geen bevredigend antwoord, toch? Hij wil gewoon surrogaat contact.
pi_162766208
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 18:05 schreef viceversa het volgende:

[..]

Hij wil geen bevredigend antwoord, toch? Hij wil gewoon surrogaat contact.
Verzin dan iig iets nieuws.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')