Als je teveel op het negatieve concentreert glipt het positieve door je vingers!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:38 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat het punt meer is dat hij ziet dat andere mannen van zijn leeftijd veel verder zijn, wel aansluiting hebben, ook seks kunnen hebben en dat mist hij.
Uuh volgens mij loopt er bij mij ook geen vrouw naast me als ik naar een feestje of bijeenkomst ga en ik ben al 30. Ik word er nou niet bepaald door op minder waarde geschat. Dan is het gewoon een kwestie van je kans grijpen om een gesprek aan te knopen. Jonge gezinnen hebben het over het algemeen heel druk met allerlei zaken dus ze zullen niet veel op eigen initiatief doen, gewoon domweg omdat daar geen (mentale) ruimte voor is, maar niet omdat jij minderwaardig bent o.i.d. Dan is het dus aan jou om dat initiatief te nemen. Nodig ze uit en ga voor ze koken o.i.d. zodat ze dat niet ook nog eens moeten regelen. Het gemiddelde roerbakmix recept is uitermate gemakkelijk te maken, komt vaak met een kookinstructie, en is ook nog eens heel lekker.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn familieleden zijn juist redelijke vroegvliegers. Op 27 al getrouwd en kinderen enzo (ook week makkelijk scheiden en vreemdgaan, maar goed veel meer levenservaring dus). Als jij nog steeds alleen komt op feestjes en bijeenkomsten ben je altijd de vreemde eend en iedereen is met zijn eigen kleine gezinnetje bezig dus het is ook niet dat ze interesse tonen of proberen te maken.
Hoe ik eindelijk weer eens onder de meiden/dames kom nu ik weer wat stappen afrond naar een 'professioneel' leven maar eigenlijk de tussenliggende stappen en funtime hebt gemist van uitgaan, beetje flikflooien etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:27 schreef MMunkun het volgende:
Dit begint een beetje op het gemiddelde Hanzehogeschool-topic te lijken: TS post een verhaal, verwacht een reactie, maar komt vervolgens zelf niet meer terug in het topic...
Natuurlijk is het niet verplicht om opnieuw te reageren in een topic, maar als je vraagt om hulp (of gewoon aandacht) getuigt het van weinig respect om alle reacties te negeren.
Deezertje, wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit topic? Heb je een doel voor ogen?
Sova cursus om te leren hoe je iemand normaal aanspreekt, psych voor je psychische problematiek en dan kan je het geleerde in de praktijk gaan brengen.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe ik eindelijk weer eens onder de meiden/dames kom nu ik weer wat stappen afrond naar een 'professioneel' leven maar eigenlijk de tussenliggende stappen en funtime hebt gemist van uitgaan, beetje flikflooien etc.
Is dit vroeger wel gelukt dan? Als dat toen wel het geval was, wat maakt dat het nu niet meer lukt? Waar denk je zelf dat je op vastloopt?quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
Hoe ik eindelijk weer eens onder de meiden/dames kom nu ik weer wat stappen afrond naar een 'professioneel' leven maar eigenlijk de tussenliggende stappen en funtime hebt gemist van uitgaan, beetje flikflooien etc.
Wat mensen je al zo vaak hebben meegegeven aan advies: begin eens met vriendschap!! Je date meiden waar wat betreft relatie niet meer in zit, prima, kan maar vervolgens smijt je ze weg als oud vuil. Mensen willen je helpen, bieden je aan om leuke dingen te doen en vervolgens negeer je ze als een stel strontvliegen.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lees de reacties boven je en van je andere 59 topics.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dat is je in de afgelopen 20 topics nog niet vaak genoeg verteld?quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Door thuis achter je computer dit soort topics te maken en te klagen hoe mislukt je leven wel niet is. Dat vinden de vrouwen prachtig en daardoor vinden ze je ook heel aantrekkelijk en interessant. Je bent op de goede weg, want als ze dit allemaal lezen, vinden ze je een hele toffe jongen en willen ze graag seks of een relatie met je.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je hebt me doorquote:Op zondag 5 juni 2016 16:12 schreef Zaebos het volgende:
Dat vinden de vrouwen prachtig en daardoor vinden ze je ook heel aantrekkelijk en interessant. Je bent op de goede weg, want als ze dit allemaal lezen, vinden ze je een hele toffe jongen en willen ze graag seks of een relatie met je.
Ik denk dat ik niet premium genoeg ben voor Deezerquote:Op zondag 5 juni 2016 16:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ben je een premium girl? Dan maak je zeker kans!
Stap 1: werken aan je problemen mbv professionele hulpverlening. Stap 2: geduld hebben en je best doen. Stap 3: wanneer je klaar bent met therapie, zonder verwachtingen activiteiten gaan ondernemen en langzaam je sociale cirkel vergroten.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij wil geen bevredigend antwoord, toch? Hij wil gewoon surrogaat contact.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:01 schreef Chai het volgende:
De vraag op je TT is ook meerdere malen langs gekomen in je reeks. Als je er toen geen (bevredigend) antwoord op hebt gekregen, waarom zou dat nu dan wel ineens het geval zijn?
Verzin dan iig iets nieuws.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:05 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hij wil geen bevredigend antwoord, toch? Hij wil gewoon surrogaat contact.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |