Als je teveel op het negatieve concentreert glipt het positieve door je vingers!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:38 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat het punt meer is dat hij ziet dat andere mannen van zijn leeftijd veel verder zijn, wel aansluiting hebben, ook seks kunnen hebben en dat mist hij.
Uuh volgens mij loopt er bij mij ook geen vrouw naast me als ik naar een feestje of bijeenkomst ga en ik ben al 30. Ik word er nou niet bepaald door op minder waarde geschat. Dan is het gewoon een kwestie van je kans grijpen om een gesprek aan te knopen. Jonge gezinnen hebben het over het algemeen heel druk met allerlei zaken dus ze zullen niet veel op eigen initiatief doen, gewoon domweg omdat daar geen (mentale) ruimte voor is, maar niet omdat jij minderwaardig bent o.i.d. Dan is het dus aan jou om dat initiatief te nemen. Nodig ze uit en ga voor ze koken o.i.d. zodat ze dat niet ook nog eens moeten regelen. Het gemiddelde roerbakmix recept is uitermate gemakkelijk te maken, komt vaak met een kookinstructie, en is ook nog eens heel lekker.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn familieleden zijn juist redelijke vroegvliegers. Op 27 al getrouwd en kinderen enzo (ook week makkelijk scheiden en vreemdgaan, maar goed veel meer levenservaring dus). Als jij nog steeds alleen komt op feestjes en bijeenkomsten ben je altijd de vreemde eend en iedereen is met zijn eigen kleine gezinnetje bezig dus het is ook niet dat ze interesse tonen of proberen te maken.
Hoe ik eindelijk weer eens onder de meiden/dames kom nu ik weer wat stappen afrond naar een 'professioneel' leven maar eigenlijk de tussenliggende stappen en funtime hebt gemist van uitgaan, beetje flikflooien etc.quote:Op zondag 5 juni 2016 12:27 schreef MMunkun het volgende:
Dit begint een beetje op het gemiddelde Hanzehogeschool-topic te lijken: TS post een verhaal, verwacht een reactie, maar komt vervolgens zelf niet meer terug in het topic...
Natuurlijk is het niet verplicht om opnieuw te reageren in een topic, maar als je vraagt om hulp (of gewoon aandacht) getuigt het van weinig respect om alle reacties te negeren.
Deezertje, wat wil je nu eigenlijk bereiken met dit topic? Heb je een doel voor ogen?
Sova cursus om te leren hoe je iemand normaal aanspreekt, psych voor je psychische problematiek en dan kan je het geleerde in de praktijk gaan brengen.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe ik eindelijk weer eens onder de meiden/dames kom nu ik weer wat stappen afrond naar een 'professioneel' leven maar eigenlijk de tussenliggende stappen en funtime hebt gemist van uitgaan, beetje flikflooien etc.
Is dit vroeger wel gelukt dan? Als dat toen wel het geval was, wat maakt dat het nu niet meer lukt? Waar denk je zelf dat je op vastloopt?quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
Hoe ik eindelijk weer eens onder de meiden/dames kom nu ik weer wat stappen afrond naar een 'professioneel' leven maar eigenlijk de tussenliggende stappen en funtime hebt gemist van uitgaan, beetje flikflooien etc.
Wat mensen je al zo vaak hebben meegegeven aan advies: begin eens met vriendschap!! Je date meiden waar wat betreft relatie niet meer in zit, prima, kan maar vervolgens smijt je ze weg als oud vuil. Mensen willen je helpen, bieden je aan om leuke dingen te doen en vervolgens negeer je ze als een stel strontvliegen.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Lees de reacties boven je en van je andere 59 topics.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dat is je in de afgelopen 20 topics nog niet vaak genoeg verteld?quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Door thuis achter je computer dit soort topics te maken en te klagen hoe mislukt je leven wel niet is. Dat vinden de vrouwen prachtig en daardoor vinden ze je ook heel aantrekkelijk en interessant. Je bent op de goede weg, want als ze dit allemaal lezen, vinden ze je een hele toffe jongen en willen ze graag seks of een relatie met je.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je hebt me doorquote:Op zondag 5 juni 2016 16:12 schreef Zaebos het volgende:
Dat vinden de vrouwen prachtig en daardoor vinden ze je ook heel aantrekkelijk en interessant. Je bent op de goede weg, want als ze dit allemaal lezen, vinden ze je een hele toffe jongen en willen ze graag seks of een relatie met je.
Ik denk dat ik niet premium genoeg ben voor Deezerquote:Op zondag 5 juni 2016 16:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ben je een premium girl? Dan maak je zeker kans!
Stap 1: werken aan je problemen mbv professionele hulpverlening. Stap 2: geduld hebben en je best doen. Stap 3: wanneer je klaar bent met therapie, zonder verwachtingen activiteiten gaan ondernemen en langzaam je sociale cirkel vergroten.quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij wil geen bevredigend antwoord, toch? Hij wil gewoon surrogaat contact.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:01 schreef Chai het volgende:
De vraag op je TT is ook meerdere malen langs gekomen in je reeks. Als je er toen geen (bevredigend) antwoord op hebt gekregen, waarom zou dat nu dan wel ineens het geval zijn?
Verzin dan iig iets nieuws.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:05 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hij wil geen bevredigend antwoord, toch? Hij wil gewoon surrogaat contact.
Funtime? Ben je daar nu niet een beetje te oud voor? Stiekem zou je dus wel willen scharrelen?quote:Op zondag 5 juni 2016 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hij is 25, geen 40...quote:Op zondag 5 juni 2016 18:19 schreef syndroom het volgende:
[..]
Funtime? Ben je daar nu niet een beetje te oud voor? Stiekem zou je dus wel willen scharrelen?
Wat onduidelijk is wat hij nou precies echt wil. Wil hij een vaste relatie, aansluiting bij leeftijdsgenoten, vrienden hebben, scharrelen of een vaste relatie?quote:
Vaste relatie met een premium girl die tussen de 18 en 23 is, universitair is opgeleid en een 'girl nextdoor' look heeftquote:Op zondag 5 juni 2016 18:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat onduidelijk is wat hij nou precies echt wil. Wil hij een vaste relatie, aansluiting bij leeftijdsgenoten, vrienden hebben, scharrelen of een vaste relatie?
Vooruitgang? Welke vooruitgang heeft hij over de afgelopen 12 maanden geboekt?
Die term heb ik nooit gebruikt, dat was syndroom.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh god, 'premium girls'. Was het bijna vergeten
En hoe wil je dat gaan bereiken?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die term heb ik nooit gebruikt, dat was syndroom.
Ik wil uiteindelijk een relatie maar voor nu een paar dates en zomerscharrels.
Nee jij dan.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:22 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat onduidelijk is wat hij nou precies echt wil. Wil hij een vaste relatie, aansluiting bij leeftijdsgenoten, vrienden hebben, scharrelen of een vaste relatie?
Vooruitgang? Welke vooruitgang heeft hij over de afgelopen 12 maanden geboekt?
Ga je dan mensen aanspreken,quote:Op zondag 5 juni 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer onder de mensen. Op mezelf gaan en hopelijk leuke buren in mijn complex ofzo.
Heb je nog vriendschappelijk contact met die meisjes waarmee je ging appen en daten?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer onder de mensen. Op mezelf gaan en hopelijk leuke buren in mijn complex ofzo.
Dame 1 neequote:Op zondag 5 juni 2016 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog vriendschappelijk contact met die meisjes waarmee je ging appen en daten?
Een 'paar' dates en zomerscharrels.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die term heb ik nooit gebruikt, dat was syndroom.
Ik wil uiteindelijk een relatie maar voor nu een paar dates en zomerscharrels.
Goed zo. Hoe ga je het sociale aspect aanpakken?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En de drie meisjes die je in je FOK!-vrije week hebt leren kennen, heb je daar nog contact mee?quote:
Dame 1 was niet mijn type. Ze gaf zelf ook aan dat we niet matchen, wel enigszins qua interesses maar verder niet, dus niks meer in de planning.quote:
Ik hoop dat dat een beetje komt als ik eenmaal op mezelf woon en een baan heb. Nieuwe collega's/buren/dates etc. Ik ben nog het meeste bang voor dat ik na de zomer geen woning kan krijgen (reageer nu al maanden zonder succes). Als ik baan heb, heb ik meer inkomen en kan duurder gaan wonen/huren ipv sociaal. Hoop niet dat ik straks na de zomer nog steeds thuis rondlummel (al kom ik dan de tijd wel door met een bijbaan als een échte baan niet lukt).quote:Op zondag 5 juni 2016 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. Hoe ga je het sociale aspect aanpakken?
Hoe heb jij die woning gekregen?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ach wat maakt het uit, het is jouw leven en jij doet alles op jouw tempo he.
Maar... ik snap je wel.. het gevoel van dat jij ook op een soort level zou moeten zitten wat betreft bepaalde vaardigheden, economische status en ervaringen.
Ik nu dus net pas een maand of 4 pas op mezelf, in een studiotje, nog geen rijbewijs, en in de laatste fases van mijn keuring bij een baan die ik echt wil hebben... terwijl mensen om mij heen ergens al manager zijn, dikke auto hebben, sommige hebben al een kind of krijgen een 2e kind erbij.
Het ding is.. jij hebt dat allemaal zelf in de hand he!. Jij kan alles veranderen, maar je zal wel dingen anders moeten doen.
Ik noem eens wat voorbeelden, als jij bijvoorbeeld veel gaat gamen in je vrije tijd zul je nooit echt mensen leren kennen (behalve online dan maar goed..), je zal de moeite moeten nemen om uit je comfort zone te stappen en de wereld te verkennen, dingen leren om bijvoorbeeld socialer te worden, hard werken om dat ene baantje te krijgen waar je lekker verdient.
Is het niet verstandig eerst een baan te vinden voordat je naar een eigen huis gaat kijken? Wat je zelf zegt, als je meer verdient heb je ook meer opties.quote:Op zondag 5 juni 2016 19:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dame 1 was niet mijn type. Ze gaf zelf ook aan dat we niet matchen, wel enigszins qua interesses maar verder niet, dus niks meer in de planning.
[..]
Ik hoop dat dat een beetje komt als ik eenmaal op mezelf woon en een baan heb. Nieuwe collega's/buren/dates etc. Ik ben nog het meeste bang voor dat ik na de zomer geen woning kan krijgen (reageer nu al maanden zonder succes). Als ik baan heb, heb ik meer inkomen en kan duurder gaan wonen/huren ipv sociaal. Hoop niet dat ik straks na de zomer nog steeds thuis rondlummel (al kom ik dan de tijd wel door met een bijbaan als een échte baan niet lukt).
Ik wil even een compliment geven dat je nog steeds in gesprek bent met dame 2.quote:
Ook niet vriendschappelijk een klik?quote:Op zondag 5 juni 2016 19:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dame 1 was niet mijn type. Ze gaf zelf ook aan dat we niet matchen, wel enigszins qua interesses maar verder niet, dus niks meer in de planning.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |