abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162741626
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mijn familieleden zijn juist redelijke vroegvliegers. Op 27 al getrouwd en kinderen enzo (ook week makkelijk scheiden en vreemdgaan, maar goed veel meer levenservaring dus).
Je moet niet naar anderen kijken en zeker niet naar familie. Ik ben op mijn 18e al op kamers gegaan, terwijl mijn broer met zijn 24e nog steeds thuiswoont en geen poot uitsteekt.

Echter wij studeren allebei, hij heeft een vriendin en ik een stel goede vrienden. En weet je hoe we dat komt? Wij gaan naar buiten, praten met mensen, leren mensen, al dan niet via-via kennen en maken er wat van, in plaats van zielig op mijn kamer te huilen tot er een beschikbare vagina mijn raam komt binnenvliegen. Ga met een psycholoog praten, zoek sociale contacten en pak je probleemgebieden aan.
AIVD kerstpuzzel opgelost: 1ab, 2, 3abc, 4abcd, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9?, 10, 11, 13ab, 14a, 15, 16, 17abc, 18ab, 19, 20ab, 22, 24abc, 27;
dobbels pagina: 1, 2, 3, 5, 8, 11, 13, 14, 17
pi_162742094
Ik zal toch maar een serieuze reactie geven:

het is nooit te laat. Je kunt altijd iets anders met je leven gaan doen. Jij bent 25, so what? Dat is jong genoeg om nog alle mogelijkheden te hebben. Aan het verleden kun je niks veranderen.

Ik ken iemand die zijn twintiger jaren besteed heeft door depressief de hele dag World of Warcraft te spelen (hij werd onderhouden door zijn ouders). Hij heeft toch een studie weten af te ronden toen hij 30 was, toen heeft hij een half jaar door Azië gereisd en nu heeft hij een aardige baan en veel sociale contacten.

Zo kan het dus ook.
pi_162742188
quote:

[..]

Mijn familieleden zijn juist redelijke vroegvliegers. Op 27 al getrouwd en kinderen enzo (ook week makkelijk scheiden en vreemdgaan, maar goed veel meer levenservaring dus). Als jij nog steeds alleen komt op feestjes en bijeenkomsten ben je altijd de vreemde eend en iedereen is met zijn eigen kleine gezinnetje bezig dus het is ook niet dat ze interesse tonen of proberen te maken.
Typisch jij, maar één post eruit pikken en daar ook maar half op reageren.
Want stel je voor dat je dingen buiten je comfort zone moet gaan doen om datgene te krijgen dat (zegt dat) je wil.....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 4 juni 2016 @ 16:39:05 #29
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_162742316
quote:

[..]

Mijn familieleden zijn juist redelijke vroegvliegers. Op 27 al getrouwd en kinderen enzo (ook week makkelijk scheiden en vreemdgaan, maar goed veel meer levenservaring dus). Als jij nog steeds alleen komt op feestjes en bijeenkomsten ben je altijd de vreemde eend en iedereen is met zijn eigen kleine gezinnetje bezig dus het is ook niet dat ze interesse tonen of proberen te maken.
Ja, en? Scheiden en vreemdgaan... Die levenservaring ben ik liever kwijt dan rijk. Ik weet niet hoor, in mijn familie zijn er genoeg gezinnetjes, maar het is altijd gezellig. Die interesse en het contact moet wel van twee kanten komen. Toon jij zelf enige interesse?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_162742429
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Deezertje het volgende:
Een kwart eeuw oud, bijna afgestudeerd. Niets ondernomen tijdens de studententijd qua feestjes, relaties of mensen ontmoeten, nog niet op mezelf, geen auto etc. Is het te verwachten dat deze zaken zich vanzelf oplossen of is het van toen niet, straks ook niet?
Wees gerust, lost zich helemaal vanzelf op. Blijf lekker thuis relaxen, geniet van je vakantie nu je scriptie klaar is. Er is geen enkele reden om je zorgen te maken en extra stress zorgt doorgaans ook niet voor een verbetering in je situatie dus stress vermijden lijkt me een goed plan. Gewoon je PU(A) pas gebruiken om wat films te kijken. Je wordt vanzelf uitgenodigd voor feestjes, relaties volgen dan vanzelf, evenals dat de woningbouwvereniging over een tijdje contact opneemt om je nieuwe huurwoning (of appartement) te regelen. Een auto ligt iets ingewikkelder, aangezien je die moet laten overschrijven, dus dat komt niet aanwaaien, daar moet je wat voor doen. Maar aangezien heel veel Nederlanders een auto hebben, kan dat overschrijven nooit héél ingewikkeld zijn. Veel plezier alvast! :)
  zaterdag 4 juni 2016 @ 17:01:26 #31
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162742813
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 16:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op.
Btw, ik las hierboven van verschillende users de vraag: toon jij wel interesse in anderen Deezertje? Daar is nog geen antwoord op gegeven, en daar ben ik wel benieuwd naar want het is in het leven nu eenmaal geen eenrichtingsverkeer.
Deezertje toont totaal geen interesse in andere mensen, dat is keer op keer gebleken. Hij wil mensen alleen gebruiken om aandacht te krijgen. Maar ik heb hem in al zijn 60 topics nooit eens oprechte interesse in iemand anders zien tonen, zelfs niet als er users waren die hun hele levensverhaal typte om te zien hoe zij uit een dip zijn gekomen.
Oh.
  Moderator zaterdag 4 juni 2016 @ 17:04:49 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_162742898
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Deezertje toont totaal geen interesse in andere mensen, dat is keer op keer gebleken. Hij wil mensen alleen gebruiken om aandacht te krijgen. Maar ik heb hem in al zijn 60 topics nooit eens oprechte interesse in iemand anders zien tonen, zelfs niet als er users waren die hun hele levensverhaal typte om te zien hoe zij uit een dip zijn gekomen.
Dan houdt de aandacht een keer op. Empathie is blijkbaar niet een ieder gegeven.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 17:06:34 #33
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162742935
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan houdt de aandacht een keer op. Empathie is blijkbaar niet een ieder gegeven.
Aandacht houdt niet op, maar mensen zien hem vooral nu meer als leedvermaak dan dat ze hem echt willen helpen.

Maar dat heeft Deezertje allemaal niet door. Die vindt negatieve aandacht ook prima, omdat het hem een illusie geeft van "sociaal" doen.
Oh.
pi_162743850
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb hem zelfs een keer uitgenodigd om iets samen te doen. Hij negeerde het gewoon :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 17:47:06 #35
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162743880
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:45 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik heb hem zelfs een keer uitgenodigd om iets samen te doen. Hij negeerde het gewoon :')
Ik ook, net als nog meer users. Maar Deezertje wil zelf vooral geen moeite doen, ja dan houdt het op.
Oh.
  Moderator zaterdag 4 juni 2016 @ 17:47:41 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_162743891
quote:

[..]

Dat is dan een gemiste kans. Heel jammer.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 17:54:58 #37
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162744022
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:52 schreef Zaebos het volgende:

[..]

En dat was fout gelopen?
Ze was zijn type niet en kreeg heel veel gezeik over zich heen dat ze niet bij elkaar paste.

Het lag allemaal aan haar en niet aan Deezertje zelf.
Oh.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 17:55:19 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162744027
Aantal berichten verwijderd. Graag ontopic blijven en geen gespeculeer over het al dan niet echt zijn van.

Heb je niks bij te dragen, in de rechter bovenhoek staat een rood kruisje :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162744262
Stoppen met die fixatie op leeftijd en wat daar normaal mee geacht is.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 18:10:11 #40
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162744339
Deezertje wil meer dan hij verdient. En dat bedoel ik in de zin dat hij geen werk verzetten wil om iets aan zijn situatie te veranderen.

Daar komt bij dat hij onmogelijke doelen stelt, zoals in de journalistiek willen werken zonder sociale vaardigheden of begrijpend kunnen lezen. Plus als Urkel zijnde een Emma Stone verwachten die hem een goede Tindermatch vindt.
1 + 1 = blauw
pi_162744466
quote:

[..]

Daarom moet je dus een master gaan doen en lekker stage doen in het buitenland. Kan je je neef waar je zo tegenop kijkt, omdat die al sinds zijn 17de een relatie heeft, even helemaal jaloers maken. Of dacht jij werkelijk dat ie er serieus voor gekozen heeft om sinds zijn 18e al met zijn vriendin besprekingen te hebben over de uitzet en de kinderkamer? Zijn ook vaak van die types die hun vriend "mijn ventje" of "mijn mannetje" noemen terwijl die vriend er wat ongemakkelijk bijzit.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 14:41 schreef HierSpreektJeVader het volgende:

[..]

Inderdaad, de vorige. Daarom doen mensen een master studie er achteraan. Zo ontstaat de volgende 'studentenpretfase', met meer variëteit aan verschillende studentes uit alle mogelijk windstreken. Voor elk wat wils dus! Een echte upgrade ten opzichte van je bachelor. Ik zeg doen!
pi_162744522
Omdat je ook achterloopt. Je bent godverdomme 25 en denkt nog als een pubertje. Alleen maar aan futiele en verwaarloosbare zaken.

Mocht je ooit volwassen worden, dan leer je wel te relativeren.

Challas.
pi_162744713
Nee gaat niet vanzelf. kijk maar naar het topic van ongeschiktx.

Op zich kan er heel snel vorderingen gemaakt wordeb, maar of dat realistisch is? Nah.

[ Bericht 22% gewijzigd door wiskundenoob op 04-06-2016 20:01:20 ]
pi_162744752
quote:
Een kwart eeuw oud, bijna afgestudeerd. Niets ondernomen tijdens de studententijd qua feestjes, relaties of mensen ontmoeten, nog niet op mezelf, geen auto etc. Is het te verwachten dat deze zaken zich vanzelf oplossen of is het van toen niet, straks ook niet? Soms ben ik wel jaloers op leeftijdsgenoten van 22 die al klaar zijn met studie, werken, auto en eigen huisje hebben oftewel de volgende fase ingaan. Kom jij dan met je goede gedrag aan :') Ik heb het gevoel de vorige 'studentenpretfase' helemaal niet goed benut te hebben. Elke dag voelt meer en meer alsof je iets probeert in te halen wat je niet (meer) gaat redden.
Wat is het doel van deze reflectie Deezertje?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162744786
quote:
Elke dag voelt meer en meer alsof je iets probeert in te halen wat je niet (meer) gaat redden.
Dat is ook te zien aan je kapsel, met aan de zijkanten opgeschoren en bovenop zo'n kuif. Dat is meer geschikt voor een 17 jarige die lekker op de brommer naar de discotheek wil gaan. Lijkt me minder geschikt voor iemand die 25 jaar oud is en alleen met hoogopgeleide vrouwen wil daten.

Ik houd het verder discreet. Geen dm of pm met de vraag hoe ik weet hoe hij eruit ziet.
pi_162745369
Ik heb de geschiedenis topics van Deezer even na gelezen. Toch even 2/3 uur vermaak. Ben nieuw op deze forum, maar ben er nu achter gekomen waarom mensen zulke dingen zeggen in deze topic :+
pi_162746181
Dit is bijna een exacte kopie van zijn eerdere topics. Mensen, geef het nou gewoon op en stop met reageren als hij er toch niks mee doet. Ik lees nota bene dat hij niet wil afspreken met users die hem proberen te helpen. Tja.
pi_162746349
quote:

[..]

wanneer wij chillings zetten xD
pi_162746408
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 19:29 schreef viceversa het volgende:
Dit is bijna een exacte kopie van zijn eerdere topics. Mensen, geef het nou gewoon op en stop met reageren als hij er toch niks mee doet. Ik lees nota bene dat hij niet wil afspreken met users die hem proberen te helpen. Tja.
En de zoveelste oproep om niet te reageren zal ook niet helpen.
pi_162746409
Ik ken je andere topics niet, maar ik zie het probleem niet zo?

Je bent bijna afgestudeerd, dan ga je een baan zoeken, dan kun je iets gaan huren en heus ook wel een klein autootje rijden, prima toch?

En voor wat het waard is : Ik heb tijdens mijn studententijd wel ''gefeest'' en in corpshuizen en dergelijke gewoond. Ben nu 26, en bijna iedereen zit gewoon in het weekend met zijn vriendin hoor. Ookal had je dus wel een actief studentenleven gehad, dat garandeert nog niet dat je tussen de 25-30 ook een uitgebreide sociale kring hebt.

Wen er maar aan : het grootste gedeelte van de gasten die een chick krijgt, verdwijnt grotendeels van de aardbodem.

En verder : wat is achterlopen? Een van mijn beste vrienden probeert mij ook constant jaloers te maken met zijn huis en appartement en vriendin. Ik kan er nog niet echt warm of koud van worden eerlijk gezegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')