Je moet niet naar anderen kijken en zeker niet naar familie. Ik ben op mijn 18e al op kamers gegaan, terwijl mijn broer met zijn 24e nog steeds thuiswoont en geen poot uitsteekt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn familieleden zijn juist redelijke vroegvliegers. Op 27 al getrouwd en kinderen enzo (ook week makkelijk scheiden en vreemdgaan, maar goed veel meer levenservaring dus).
Typisch jij, maar één post eruit pikken en daar ook maar half op reageren.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn familieleden zijn juist redelijke vroegvliegers. Op 27 al getrouwd en kinderen enzo (ook week makkelijk scheiden en vreemdgaan, maar goed veel meer levenservaring dus). Als jij nog steeds alleen komt op feestjes en bijeenkomsten ben je altijd de vreemde eend en iedereen is met zijn eigen kleine gezinnetje bezig dus het is ook niet dat ze interesse tonen of proberen te maken.
Ja, en? Scheiden en vreemdgaan... Die levenservaring ben ik liever kwijt dan rijk. Ik weet niet hoor, in mijn familie zijn er genoeg gezinnetjes, maar het is altijd gezellig. Die interesse en het contact moet wel van twee kanten komen. Toon jij zelf enige interesse?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mijn familieleden zijn juist redelijke vroegvliegers. Op 27 al getrouwd en kinderen enzo (ook week makkelijk scheiden en vreemdgaan, maar goed veel meer levenservaring dus). Als jij nog steeds alleen komt op feestjes en bijeenkomsten ben je altijd de vreemde eend en iedereen is met zijn eigen kleine gezinnetje bezig dus het is ook niet dat ze interesse tonen of proberen te maken.
Wees gerust, lost zich helemaal vanzelf op. Blijf lekker thuis relaxen, geniet van je vakantie nu je scriptie klaar is. Er is geen enkele reden om je zorgen te maken en extra stress zorgt doorgaans ook niet voor een verbetering in je situatie dus stress vermijden lijkt me een goed plan. Gewoon je PU(A) pas gebruiken om wat films te kijken. Je wordt vanzelf uitgenodigd voor feestjes, relaties volgen dan vanzelf, evenals dat de woningbouwvereniging over een tijdje contact opneemt om je nieuwe huurwoning (of appartement) te regelen. Een auto ligt iets ingewikkelder, aangezien je die moet laten overschrijven, dus dat komt niet aanwaaien, daar moet je wat voor doen. Maar aangezien heel veel Nederlanders een auto hebben, kan dat overschrijven nooit héél ingewikkeld zijn. Veel plezier alvast!quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Deezertje het volgende:
Een kwart eeuw oud, bijna afgestudeerd. Niets ondernomen tijdens de studententijd qua feestjes, relaties of mensen ontmoeten, nog niet op mezelf, geen auto etc. Is het te verwachten dat deze zaken zich vanzelf oplossen of is het van toen niet, straks ook niet?
Deezertje toont totaal geen interesse in andere mensen, dat is keer op keer gebleken. Hij wil mensen alleen gebruiken om aandacht te krijgen. Maar ik heb hem in al zijn 60 topics nooit eens oprechte interesse in iemand anders zien tonen, zelfs niet als er users waren die hun hele levensverhaal typte om te zien hoe zij uit een dip zijn gekomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Btw, ik las hierboven van verschillende users de vraag: toon jij wel interesse in anderen Deezertje? Daar is nog geen antwoord op gegeven, en daar ben ik wel benieuwd naar want het is in het leven nu eenmaal geen eenrichtingsverkeer.
Dan houdt de aandacht een keer op. Empathie is blijkbaar niet een ieder gegeven.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje toont totaal geen interesse in andere mensen, dat is keer op keer gebleken. Hij wil mensen alleen gebruiken om aandacht te krijgen. Maar ik heb hem in al zijn 60 topics nooit eens oprechte interesse in iemand anders zien tonen, zelfs niet als er users waren die hun hele levensverhaal typte om te zien hoe zij uit een dip zijn gekomen.
Aandacht houdt niet op, maar mensen zien hem vooral nu meer als leedvermaak dan dat ze hem echt willen helpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan houdt de aandacht een keer op. Empathie is blijkbaar niet een ieder gegeven.
Ik heb hem zelfs een keer uitgenodigd om iets samen te doen. Hij negeerde het gewoonquote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deezertje toont totaal geen interesse in andere mensen, dat is keer op keer gebleken. Hij wil mensen alleen gebruiken om aandacht te krijgen. Maar ik heb hem in al zijn 60 topics nooit eens oprechte interesse in iemand anders zien tonen, zelfs niet als er users waren die hun hele levensverhaal typte om te zien hoe zij uit een dip zijn gekomen.
Ik ook, net als nog meer users. Maar Deezertje wil zelf vooral geen moeite doen, ja dan houdt het op.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs een keer uitgenodigd om iets samen te doen. Hij negeerde het gewoon
Dat is dan een gemiste kans. Heel jammer.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs een keer uitgenodigd om iets samen te doen. Hij negeerde het gewoon
Ze was zijn type niet en kreeg heel veel gezeik over zich heen dat ze niet bij elkaar paste.quote:
Daarom moet je dus een master gaan doen en lekker stage doen in het buitenland. Kan je je neef waar je zo tegenop kijkt, omdat die al sinds zijn 17de een relatie heeft, even helemaal jaloers maken. Of dacht jij werkelijk dat ie er serieus voor gekozen heeft om sinds zijn 18e al met zijn vriendin besprekingen te hebben over de uitzet en de kinderkamer? Zijn ook vaak van die types die hun vriend "mijn ventje" of "mijn mannetje" noemen terwijl die vriend er wat ongemakkelijk bijzit.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:41 schreef HierSpreektJeVader het volgende:
[..]
Inderdaad, de vorige. Daarom doen mensen een master studie er achteraan. Zo ontstaat de volgende 'studentenpretfase', met meer variëteit aan verschillende studentes uit alle mogelijk windstreken. Voor elk wat wils dus! Een echte upgrade ten opzichte van je bachelor. Ik zeg doen!
Wat is het doel van deze reflectie Deezertje?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Deezertje het volgende:
Een kwart eeuw oud, bijna afgestudeerd. Niets ondernomen tijdens de studententijd qua feestjes, relaties of mensen ontmoeten, nog niet op mezelf, geen auto etc. Is het te verwachten dat deze zaken zich vanzelf oplossen of is het van toen niet, straks ook niet? Soms ben ik wel jaloers op leeftijdsgenoten van 22 die al klaar zijn met studie, werken, auto en eigen huisje hebben oftewel de volgende fase ingaan. Kom jij dan met je goede gedrag aanIk heb het gevoel de vorige 'studentenpretfase' helemaal niet goed benut te hebben. Elke dag voelt meer en meer alsof je iets probeert in te halen wat je niet (meer) gaat redden.
Dat is ook te zien aan je kapsel, met aan de zijkanten opgeschoren en bovenop zo'n kuif. Dat is meer geschikt voor een 17 jarige die lekker op de brommer naar de discotheek wil gaan. Lijkt me minder geschikt voor iemand die 25 jaar oud is en alleen met hoogopgeleide vrouwen wil daten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef Deezertje het volgende:
Elke dag voelt meer en meer alsof je iets probeert in te halen wat je niet (meer) gaat redden.
wanneer wij chillings zetten xDquote:Op zaterdag 4 juni 2016 17:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
En de zoveelste oproep om niet te reageren zal ook niet helpen.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:29 schreef viceversa het volgende:
Dit is bijna een exacte kopie van zijn eerdere topics. Mensen, geef het nou gewoon op en stop met reageren als hij er toch niks mee doet. Ik lees nota bene dat hij niet wil afspreken met users die hem proberen te helpen. Tja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |