Diezelfde regio waar alle meisjes verkering hebben behalve met jou?quote:Op maandag 6 juni 2016 01:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar in mijn regio wel helaas.
Weet je zeker dat ze je uitlachen? Een tactiek is om alles niet direct aan jezelf te linken. Als je mensen ziet lachen kan het ook om een grap zijn die ze tegen elkaar vertellen, of een grappig filmpje op je telefoon ofzo. Als je denkt dat iets over jou gaat, bedenk dan dat er meerdere oorzaken kunnen zijn als mensen je lijken uit te lachen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er gewoon ook niet op moet letten. Ik zie mensen mij weleens uitlachen (geen idee waarom, uiterlijk wellicht?) maar ik probeer dat eigenlijk zoveel mogelijk te negeren. Ik merk dat ik er wel aggressief van word eigenlijk en dat is een fout teken. Ik denk dat ik het gewoon wat meer moet gaan negeren en niet over na moet denken. Mensen zijn m.i. op voorhand niet altijd aardig voor elkaar.
Omdat ze dan naar mij kijken of ze zeggen iets over mij van die jongen daar of ze roepen natuurlijk. Nja, meeste mensen die uitlachen zijn vaak ook onzekerquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:30 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze je uitlachen? Een tactiek is om alles niet direct aan jezelf te linken. Als je mensen ziet lachen kan het ook om een grap zijn die ze tegen elkaar vertellen, of een grappig filmpje op je telefoon ofzo. Als je denkt dat iets over jou gaat, bedenk dan dat er meerdere oorzaken kunnen zijn als mensen je lijken uit te lachen.
Oke, dan is het wel duidelijk idd. Dat laatste is waar. Van onbekenden zou ik me sowieso niks aantrekken, lekker boeiend wat die ergens van vinden. Als het klasgenoten zijn ofzo is het wel vervelend, maar waarschijnlijk hebben ze niks beters te doen en proberen ze hun eigen gebreken te verbergen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:32 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Omdat ze dan naar mij kijken of ze zeggen iets over mij van die jongen daar of ze roepen natuurlijk. Nja, meeste mensen die uitlachen zijn vaak ook onzeker
Is ook wel op school, maar ook klanten in de super waar ik werk. Ik kan er ook moeilijk wat van zeggen, want ja das geen reclame voor de zaak. Ook klasgenoten doen het waarvan ik toch wel weet waarom ze het doenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oke, dan is het wel duidelijk idd. Dat laatste is waar. Van onbekenden zou ik me sowieso niks aantrekken, lekker boeiend wat die ergens van vinden. Als het klasgenoten zijn ofzo is het wel vervelend, maar waarschijnlijk hebben ze niks beters te doen en proberen ze hun eigen gebreken te verbergen.
Als ik dit zo lees is het dus helemaal niet zo boeiend als je kijkt naar de mensen die het doen. Het zijn ofwel 'sneue types' ofwel random mensen die je toch niet kent in de supermarkt (er vanuit gaande dat het niet om vaste klanten gaat). Dan is het eigenlijk gewoon het ene oor in en het andere oor weer uit. Maar ik besef dat dat lastig is.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Is ook wel op school, maar ook klanten in de super waar ik werk. Ik kan er ook moeilijk wat van zeggen, want ja das geen reclame voor de zaak. Ook klasgenoten doen het waarvan ik toch wel weet waarom ze het doenToch de sneue types met issue's
Nou ja, zijn eigenlijk wel klanten die ik wekelijks zie. Mja, ik heb dan misschien wel een kenmerkend en uitgesproken gezicht, maar het blijft wel irritant als mensen erover irriteren. Maar ik zal het eens proberen volledig te negeren. Want het is ook hard nodig dat ik weer zelfvertrouwen krijg.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees is het dus helemaal niet zo boeiend als je kijkt naar de mensen die het doen. Het zijn ofwel 'sneue types' ofwel random mensen die je toch niet kent in de supermarkt (er vanuit gaande dat het niet om vaste klanten gaat). Dan is het eigenlijk gewoon het ene oor in en het andere oor weer uit. Maar ik besef dat dat lastig is.
Als de discussie een beetje normaal verloopt, prima. Het onderwerp is niet per se op 1 persoon van toepassingquote:
Als dat negeren niet werkt, vraag "lach je nu om mij?". Kaats je ongemakkelijke moment terug en kijk hoe ze reageren. Als t vriendelijker wordt kun je er een draai van maken dat er met jou ook te lachen valt.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 19:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nou ja, zijn eigenlijk wel klanten die ik wekelijks zie. Mja, ik heb dan misschien wel een kenmerkend en uitgesproken gezicht, maar het blijft wel irritant als mensen erover irriteren. Maar ik zal het eens proberen volledig te negeren. Want het is ook hard nodig dat ik weer zelfvertrouwen krijg.
Haha, misschien deze tactiek ook eens proberen. Zou nog weleens leuke gesprekken op kunnen leverenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:04 schreef Koral het volgende:
[..]
Als dat negeren niet werkt, vraag "lach je nu om mij?". Kaats je ongemakkelijke moment terug en kijk hoe ze reageren. Als t vriendelijker wordt kun je er een draai van maken dat er met jou ook te lachen valt.
Of als je een beetje zelfspot hebt, maak er een flirt van. Heb zelf vitiligo (delen van mn huid die pigmentloos zijn en dus wit lijken). Het scheelt dat ik er zelf niet naar hoef te kijkenmaar wordt er wel eens op aangesproken. Soms domme (maar goed bedoelde?) reacties, vaker reacties waar een leuk kort gesprek uit voort komt.
En, vroeger toen ik nog vrijgezel was, als t een leuke dame was gaf ik aan dat ik dacht dat ze naar mn mooie blauwe ogen aan het kijken was![]()
Heb je gelijk een heel ander gesprek dan dat 'loser gevoel' als je niets zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |