Goed apparaatje verkocht ze eerst nog op eBay. Doet wat het beloofd, absoluut geen verkeerde aankoop.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:00 schreef Typisch het volgende:
Is zo een Trezor het waard?
Ik heb nog niet zo veel geld in BTC zitten en heb ze nu bij Circle staan.
Nope....stophunting van de longsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk georganiseerde leverage shorts
Thanks voor deze toffe info altijd. Heb je ideeën bij de komende 2 maanden, puur op het gebied van ETH/BTC?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nope....stophunting van de longs
Veel leverage traders hebben hun margin ingesteld op de default 5%.
Koers wordt vaak vaak gemanipuleerd vanaf een punt waar veel longs zijn ingestapt naar dat punt minus 5%
Je ziet ook vaak dat die laatste daling tot onder de 5% een spike is, margin calls komen erin en daarna gaat t weer vrolijk omhoog
Niet voor de korte termijn, maar ik ben sinds dec 2015 al bearish tov btc en ik verwacht dat ETH de komende jaren de rol van btc grotendeels gaat overnemen. Grote kans op een halving pump, maar daarna zou btc wel eens weg kunnen glijden (en misschien wel in elkaar donderen)quote:Op zaterdag 4 juni 2016 20:52 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Thanks voor deze toffe info altijd. Heb je ideeën bij de komende 2 maanden, puur op het gebied van ETH/BTC?
Staat veel te hoog om nog interessant te zijn.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Nog steeds niemand die Solar iets boeit
Ik snap het niet hoor, Volume dat gister hoger was dan Lisk op Bittrex. Komende maand naar PoloniEx, blijvende uptrend... vernieuwende dev...
Maar ja, oude coin, geen nieuwe hype he...
Naja, meer voor mij denk ik dan maar.
Speltip 621: nooit emotioneel betrokken raken bij een belegging.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Ik snap het niet hoor, Volume dat gister hoger was dan Lisk op Bittrex. Komende maand naar PoloniEx, blijvende uptrend... vernieuwende dev...
Komende maand naar poloniex. Okay ik ben weer geïnteresseerd, hoe weet je dat?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:18 schreef roislecxe het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=785257.3780quote:Op zondag 5 juni 2016 00:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Komende maand naar poloniex. Okay ik ben weer geïnteresseerd, hoe weet je dat?
Oh dat niet hoor, maar ik ben blij dat 'mijn' Solar het veel beter doet dan iedereen hier had gedacht.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Speltip 621: nooit emotioneel betrokken raken bij een belegging.
Nog een keer x5 vanaf nu zou wel leuk zijnquote:Op zondag 5 juni 2016 00:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Staat veel te hoog om nog interessant te zijn.
Okido, alsnog bedanktquote:Op zaterdag 4 juni 2016 23:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Niet voor de korte termijn, maar ik ben sinds dec 2015 al bearish tov btc en ik verwacht dat ETH de komende jaren de rol van btc grotendeels gaat overnemen. Grote kans op een halving pump, maar daarna zou btc wel eens weg kunnen glijden (en misschien wel in elkaar donderen)
Ik vind t leuk om de markten nog een beetje te volgen, maar zit er niet genoeg bovenop om iets zinnigs te kunnen zeggen over korte tot middellange termijn.
Ik ben te vroeg uitgestapt op .0072quote:
Mensen die uit Lisk stappenquote:Op zondag 5 juni 2016 15:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik ben te vroeg uitgestapt op .0072
Ben al zeker 5x uitgestapt en lager ingestaptquote:
Jij hebt van die 43 btc ruim 120 gemaakt of niet? En geen drang om te cashen?quote:
Ik wacht op 48 Dollarquote:Op zondag 5 juni 2016 16:05 schreef Sosa het volgende:
[..]
Jij hebt van die 43 btc ruim 120 gemaakt of niet? En geen drang om te cashen?
Van de week een enorme piek in solar gehad, al mijn verkoop orders zijn aangetikt. straks op low weer terug kopen.quote:Op zondag 5 juni 2016 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Vraag me af of ie nog echt ver terug gaat zakken.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Van de week een enorme piek in solar gehad, al mijn verkoop orders zijn aangetikt. straks op low weer terug kopen.
Op welke exchange?quote:Op zondag 5 juni 2016 18:50 schreef Apekoek het volgende:
Ik ken een aantal mensen bij de zoekmachine gigant en die investeren nu allemaal massaal in de Lisk, heb zelf ook gekocht bij 0,40 dollar cent. Nu duimen dat het over het termijn daadwerkelijk stevig gaat groeien.
Is die wall er niet vanwege de koppeling met eth? Als mensen echt massaal van hun DAO af zouden willen zou ik niet zo een wall verwachten maar een instortende koers. Met andere woorden: wie echt graag van zijn DAO af wil blijft niet op de verticale lijn zitten maar biedt zijn DAO goedkoper aan.quote:Op maandag 6 juni 2016 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
DAO
Waarom willen mensen zo snel van DAO af? Is het zo teleurstellend?
In een vorig topic reageerde ik ook op een post van je mbt sell/buywalls.quote:Op maandag 6 juni 2016 02:11 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
DAO
Waarom willen mensen zo snel van DAO af? Is het zo teleurstellend?
Wat is in dit specifieke geval jouw verklaring?quote:Op maandag 6 juni 2016 08:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
In een vorig topic reageerde ik ook op een post van je mbt sell/buywalls.
Het lijkt erop dat je dat gemist hebt
Ik denk juist dat de hype voor de halvering zorgt voor een hoge BTC koers (iedereen wil even snel kopen voordat het gebeurt) en zodra de halvering door is dat relatief veel mensen paniek sellen omdat er niet direct iets verandert, dus dat dan de koers even weer flink daalt.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:10 schreef TimKuik het volgende:
Zit er aan te denken voor de block halvering wat BTC in te kopen. Zal er nog een dip zijn voor die tijd denken jullie?
Ik o.a.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:19 schreef MxM het volgende:
Wie van jullie zit nog in Lisk? Ik ben van plan ook maar eens een ritje te maken.
Ik heb het wel gelezen, maar dit is geen normale sellwall meer, dit is gewoon een ondoordringbaar Sell Army, maar ja misschien is het inderdaad omdat ze laag bij willen kopen.quote:Op maandag 6 juni 2016 08:08 schreef edraket31 het volgende:
[..]
In een vorig topic reageerde ik ook op een post van je mbt sell/buywalls.
Het lijkt erop dat je dat gemist hebt
Niks specifieks, sell/buywalls zijn altijd manipulatie waarbij jezelf moet meedenken met de plaatser van zon wall.quote:Op maandag 6 juni 2016 09:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is in dit specifieke geval jouw verklaring?
Ik. Heb mijn Lisk van de ICO nog en laatste aankoop was rond 60k. Daarna even niet meer naar kunnen kijken, maar koers heeft zich alweer leuk ontwikkeldquote:Op maandag 6 juni 2016 09:19 schreef MxM het volgende:
Wie van jullie zit nog in Lisk? Ik ben van plan ook maar eens een ritje te maken.
Hmm, klinkt wel als een reële optie. Iemand anders nog een andere theorie?quote:Op maandag 6 juni 2016 09:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de hype voor de halvering zorgt voor een hoge BTC koers (iedereen wil even snel kopen voordat het gebeurt) en zodra de halvering door is dat relatief veel mensen paniek sellen omdat er niet direct iets verandert, dus dat dan de koers even weer flink daalt.
Vorige halvering (28-11-2012) gebeurde er niet zoveel, een lichte stijging maar niet echt spectaculair. Zie de grafiek van november en december 2012:quote:Op maandag 6 juni 2016 10:34 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hmm, klinkt wel als een reële optie. Iemand anders nog een andere theorie?
De introductie van ETH heb ik een beetje gemist. Wat is het grote verschil (voordeel) van ETH t.o.v. BTC qua controle?quote:Op maandag 6 juni 2016 11:27 schreef edraket31 het volgende:
Btc sterft een langzame dood na de halvering. Wellicht nog een pumpje omdat alles en iedereen dat verwacht en daarna komt er grote verkoopdruk omdat die pump geen nieuwe ath gaat opleveren waarna het besef komt dat andere cryptos de rol van btc gaan overnemen.
Belangrijkste reden daarvoor is voor mij de support die ETH gaat krijgen uit de financiële sector. Ik schrijf t al maanden, banken stappen niet in btc omdat ze daar te weinig controle over hebben.
In het kort:quote:Op maandag 6 juni 2016 11:36 schreef MxM het volgende:
[..]
De introductie van ETH heb ik een beetje gemist. Wat is het grote verschil (voordeel) van ETH t.o.v. BTC qua controle?
$6 miljoen market cap verloren.quote:
quote:Quote from: LiskKing on Today at 05:44:40
Hello everyone, I am a long time reader of this forum..invested into ETH back around Sept of last year. I am wondering is it worth selling some of my ETH or all and buy LISK?
I have some questions regarding this project first thank you, :
1. What advantages does LISK hold over other crypto coins in terms of value - coin supply etc ?
2. What advantages does LISK hold over other coins in terms of tech? - how innovative is this coin? - as innovative as ETH?
- sorry for stupid questions. This is my first Post here on BTC talk and looking forward to building a strong community. I really like the idea and name of this coin. Just have some questions that need answering first.
Thanks so much guys.
Hello LiskKing,
1.
In comparison to other crypto coins on the market we have the huge advantage of a strong leadership and $8M in fundings. Only a handful of projects have this, I think right now there is only Waves, Ethereum, and all Ethereum sub-currencies like DigixDAO. That means we are in the same comfortable situation as other top projects. We can properly develop and promote our platform for many years.
An advantage in the coin supply is not relevant. We have 100,000,000 LSK right now and it's rising slowly after community delegates are in the top 101. I don't see any advantage in a coin with 10M or 1BN coins.
If we speak about market cap and volume we have a lot of advantages. We are in the top 10 that means we get a lot of attention and publicity. Everyone into altcoins knows Lisk and developers see Lisk as a big enough platform to build on. With a daily volume of a few millions consistently since launch we are also a good project for traders. I think these numbers will only grow the more users and apps we get, but that is of course only speculation. Smiley
2.
In my opinion Lisk is extremely innovative on a meta layer. So innovative that it attracts a lot of hate and FUD. We are utilising sidechains as the first cryptocurrency ever, we are the first platform ever for blockchain applications written in JavaScript. It's important to know that Lisk is using the best parts of other projects (DPoS, sidechains, JavaScript) in order to build an innovative mix. In itself these parts are not extremely innovative, but sophisticated technologies. The real innovation will come with the blockchain apps build on top of Lisk. The Lisk platform is an enabler for innovation by using technologies which were built by the brightest minds on earth in the past years.
Additionally, we put a lot of our focus into the mainstream and consumer market. This might not manifest itself at this moment, but in 1-2 years people will see how all the different puzzles come together.
JavaScript: Opens up blockchain technology and decentralization to the masses.
Sidechains: Makes an app independent of the system and lets the whole system scale massively in an easy way. If it's not enough the complicated stuff can always be integrated later on.
Web user interface: Changes can be introduced very quickly, new features can be added easily by nearly every web developer.
Application directory: Establishes Lisk as an alternative to Apple's App Store or Google's Play Store, giving the users a direct overview of all apps running on the Lisk network.
DPoS: Makes the whole platform and ecosystem self-sufficient. In a more centralized (but therefore faster) way than a DAO, projects can be funded, causes can be supported, and the community as a whole with the 101 delegates in front of them can decide on where to spend the money. In the coming years the decision process can always be switched out for a completely decentralized solution.
It's important to know that Lisk is just at its beginning. We launched two weeks ago and a lot of work until now just went into managing things and getting the necessary processes in play. Once everything is established the development will be faster and more efficient. Additionally, there might be a lot of uncertainties at this stage. But that's always the case for new and innovative projects. E.g. if someone says that an app can only be done with smart contracts, we can integrate them into our sidechains. If someone says that there is no synergy between Lisk apps, there can always be bridges built creating synergy. A lot is moving, the current technical state about Lisk says nothing about the future Lisk. Smiley
iemand die niet tegen zn verlies kanquote:Op maandag 6 juni 2016 15:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De exchanges worden op dit moment ge-DDOS-ed. Yobit en Poloniex sowieso.
zeg dat welquote:Op maandag 6 juni 2016 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik. Heb mijn Lisk van de ICO nog en laatste aankoop was rond 60k. Daarna even niet meer naar kunnen kijken, maar koers heeft zich alweer leuk ontwikkeld.
Denk het.quote:Op maandag 6 juni 2016 15:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
iemand die niet tegen zn verlies kan
Of hoe laag.quote:Op zondag 5 juni 2016 13:57 schreef brombeer_ het volgende:
Volgende week gaat zo leuk worden![]()
Echt benieuwd hoe hoog bitcoin zal gaan
Lokquote, je hebt de jackpot gewonnen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:18 schreef roislecxe het volgende:
Tegen beter weten in toch maar weer in Lisk gestapt om de nacht in ieder geval met minimaal hetzelfde aantal coins door te komen.
Maar het lijkt nog wel even een stukje verder te zakken...
4% is geen jackpot :/quote:Op woensdag 8 juni 2016 09:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lokquote, je hebt de jackpot gewonnen.
Hahaha, nice.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik krijg opeens 0.135 BTC als uitbetalingen van ethereum pyramid. Helemaal vergeten
Volgens mij bedoel je splitten. Heb ik ook nog niet gedaan, weet niet eens of het nu al kan. Als het zou kunnen zou je denken dat DAO meer waard zou zijn dan ETH.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:48 schreef Sosa het volgende:
Ik heb drie kwart van mijn ETH in DAO zitten en vraag mij af hoe ik dit terug kan converteren? Heb eens iets gelezen over 'burnen'. Wie heeft dit al gedaan?
ja, DAO zou minimaal hetzelfde als ETH moeten zijn qua prijs (/100 uiteraard). Gek genoeg is ETH verhoudingsgewijs meer waard.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je splitten. Heb ik ook nog niet gedaan, weet niet eens of het nu al kan. Als het zou kunnen zou je denken dat DAO meer waard zou zijn dan ETH.
Op dit moment nog maximaal. De DAO maakt nog geen rendement en om je ETH weer uit DAO te halen kost tijd en moeite. Op het moment dat de DAO rendement gaat maken op proposals zouden de token meer waard kunnen worden dan ETH. Dit alles afgezien van speculatie en P&D.quote:Op woensdag 8 juni 2016 12:52 schreef Sosa het volgende:
[..]
ja, DAO zou minimaal hetzelfde als ETH moeten zijn qua prijs (/100 uiteraard). Gek genoeg is ETH verhoudingsgewijs meer waard.
twitter:Poloniex twitterde op woensdag 08-06-2016 om 05:15:05#Ethereum base market added with new trading pairs: ETH/DAO and ETH/LSK https://t.co/CjZBGbNtjf reageer retweet
Het valt niet tegen neequote:Op woensdag 8 juni 2016 09:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lokquote, je hebt de jackpot gewonnen.
Er zijn wel heel veel Doa tokens hoor. Om naar 1 dollar te groeien moet er veel gebeuren. laat staan 14 dollarquote:Op woensdag 8 juni 2016 13:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Op dit moment nog maximaal. De DAO maakt nog geen rendement en om je ETH weer uit DAO te halen kost tijd en moeite. Op het moment dat de DAO rendement gaat maken op proposals zouden de token meer waard kunnen worden dan ETH. Dit alles afgezien van speculatie en P&D.
Als ik zeg dat de koers van DAO achterblijft bij ETH bedoel ik daarmee niet dat ze evenveel waard horen te zijn. Dat zou ook vreemd zijn omdat je nu kan burnen tegen een ratio van 1:100. Ik bedoel er dan ook mee dat de waarde van een DAO token theoretisch mee zou moeten bewegen met de waarde van ETH in een verhouding van 1:100.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel Doa tokens hoor. Om naar 1 dollar te groeien moet er veel gebeuren. laat staan 14 dollar
Men bedoelt natuurlijk meer dan 1/100 van ETH, nu is het minder dan 1/100e, terwijl de meesten 1 ETH per 100 DAO hebben betaald (waaronder ik), sommige zelfs oplopend tot 1.5 ETH per 100 DAO. En nu is 100 DAO maar 0.93 ETH? Dat viel tegen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Er zijn wel heel veel Doa tokens hoor. Om naar 1 dollar te groeien moet er veel gebeuren. laat staan 14 dollar
Shit ik ben vergeten te kopenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:04 schreef roislecxe het volgende:
25k sat alweer. Maar ik twijfel niet om te verkopen deze keer.
Het orderboek aan de sellkant raakt gewoon leeg
Ik denk dat ie nog wel een stukje stijgt, binnenkort naar Polo, volume zal wel flink toenemen.quote:
Heldere uitlegquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als ik zeg dat de koers van DAO achterblijft bij ETH bedoel ik daarmee niet dat ze evenveel waard horen te zijn. Dat zou ook vreemd zijn omdat je nu kan burnen tegen een ratio van 1:100. Ik bedoel er dan ook mee dat de waarde van een DAO token theoretisch mee zou moeten bewegen met de waarde van ETH in een verhouding van 1:100.
Het punt is dat je altijd je DAO kan burnen/splitten om je ETH terug te krijgen, ad 100 DAO per ETH. Daardoor zijn de waardes van ETH en DAO min of meer aan elkaar gekoppeld. Omdat dat omslachtig is en het een tijd duurt voor je je ETH op die manier terug krijgt zijn mensen bereid om op een exchange te verkopen tegen een iets lagere prijs. Dat is het eerste effect en daardoor blijft de koers van DAO wat achter bij ETH, op minder dan 1 honderste ETH. Het tweede effect ontstaat op het moment dat de DAO (organisatie) gaat renderen. Dan worden de tokens meer waard (dan een honderdste ETH) omdat je er rendement mee behaalt. Het tweede effect is er nog niet en daarom blijft de koers van DAO iets achter bij (een honderdste) ETH.
NXT, BC, DARK, MINT, AUR, Razor, nog een gigantische lading andere...quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:25 schreef MxM het volgende:
Zijn er voorbeelden van crypto's die na een wervelende start (zoals Lisk +$0,40 in twee weken) ineens implodeerde en verdwenen?
Doge?quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:25 schreef MxM het volgende:
Zijn er voorbeelden van crypto's die na een wervelende start (zoals Lisk +$0,40 in twee weken) ineens implodeerde en verdwenen?
Allright, dan blijf ik voorzichtig met investeren.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NXT, BC, DARK, MINT, AUR, Razor, nog een gigantische lading andere...
Daar zit geen 45 miljoen in... LISK is een bubbel.quote:Op donderdag 9 juni 2016 15:48 schreef MxM het volgende:
[..]
Allright, dan blijf ik voorzichtig met investeren.Wat zijn voor jullie de tekenen dat een coin een duurzame toekomst heeft? Je zou zeggen dat een coin als Lisk met een market cap van $45 miljoen niet zomaar verdwijnt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |