Z`n laatste film nog in de bioscoop mogen bekijken laatstquote:
Hij wil het sky laboratorium niet al zn cijfertjes 3 weken voor de tour met een strik erom cadeau gevenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Na volgende week nog drie weken tot de Tour. Heeft ook zn vaste brigade mee.
Alice in de Looking Glass had ook wel een paar grappige momentenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Z`n laatste film nog in de bioscoop mogen bekijken laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alice in de Looking Glass had ook wel een paar grappige momentenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent voor jou doen al vaak geweest dan afgelopen tijd“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen vind het leuker om 6 uur op een fiets te zitten ja
dat zeg ik toch ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want iedereen vind het leuker om 6 uur op een fiets te zitten ja
twee keer in twee dagen jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent voor jou doen al vaak geweest dan afgelopen tijd
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
twee keer in twee dagen ja
maarja mijn date vroeg mij erheen, dus ging er maar in mee hè. Maar als er cliché momenten in films komen raak ik extreem zenuwachtig en heb ik meteen zin om Game of Thrones te kijken waar goodguys dan gewoon DOOD gaan
ach genoeg te bespreken na afloop hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Volgende keer naar een goeie PAC-film gaan met dr zodat je wat te bespreken hebt na afloop
denk niet dat mijn lichaam zoveel doping aankan hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker hoor
Jij had de Tour kunnen winnen
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ach genoeg te bespreken na afloop hoor
al haar exen
Gewoon motortje in je fiets tochquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk niet dat mijn lichaam zoveel doping aankan hoor
En af en toe sexquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou het bij vriendschappelijk
en dan gaan we nog wel vaker meeten ja
beetje racist man faka ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar eens opnieuw een IQ test doen.
Alleen langs achter zodat je d'r gezicht niet zietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee dan ben ik in no time verliefd
Heb je filmpje gezien?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar eens opnieuw een IQ test doen.
Achter langs is anaal toch? #JRcommentsquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen langs achter zodat je d'r gezicht niet ziet
en dan allemaal strontsporen zien zekerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alleen langs achter zodat je d'r gezicht niet ziet
ja ik kan wel goed fietsen niffoquote:
Hoe hij Varys en Jorah nadoet is echt bizar gewoonquote:
Die Varys hoe hij elke zin begint hahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe hij Varys en Jorah nadoet is echt bizar gewoon
;')quote:Op zaterdag 4 juni 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en dan allemaal strontsporen zien zeker
dank je vriendelijk
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 03:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
gay SC dit joh allemaal negeren.
Is dit eerlijk?
Is dit democratie?
neejoh...
dit is gewoon...
JODEN!
nee bedankt Hansquote:Op zaterdag 4 juni 2016 03:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja toch broertje
moet pissen
wil u foto
hoe gaat het daarmee knutquote:
omggg kan toch nietquote:
ik moest stiekem wel lachen omdat het zo absurd isquote:
ik snap het principe nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen van ons vernieuwde subforum WEB.
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Wat is dan eigenlijk het verschil met ONZ?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Hier kan je alles kwijt wat er maar op het wereldwijde web te vinden is. (Mits FOK! Policy het toelaat!) Dus van Browser spelletjes tot handige/leuke websites. En van de raarste gifjes tot de mooiste wallpapers. Noem het maar op!
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Dit kwam ook meteen in me op.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is dan eigenlijk het verschil met ONZ?
Ja dit is niet echt boeiendquote:Op zaterdag 4 juni 2016 12:46 schreef Fopje het volgende:
Mogguh,
Komt dat zien mensen!
World Wide Web
Tot daar!
Hou me tegen jongen hou me tegenquote:
Wat moet weg volgens jou?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:18 schreef Sked het volgende:
Zie liever dat er forums gesloten worden en gemerged worden
VBLquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat moet weg volgens jou?
Ik ga stage lopen bij donquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Sinds kort ben ik ook beste vrienden geworden met DonRaja.![]()
VBL
Nee maar m'n ader op m'n penis welquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Klopt je ader op je voorhoofd al?
Zieke diss ditquote:
RLS en UTO kan je prima samenvoegen, BET en B&H samen om maar eens wat te noemenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat moet weg volgens jou?
Hij gaat toch al stage lopenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je werk zoekt, zeg het dan even, dan fix ik wel wat met Don.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |