ik ben niet gayquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Jij kan ook niks goed doen he mortgayaxx
ohjaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want dan word je profiel op een hoop gegooid met fakers
ja en het WK is wel het belangrijkste verderquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen, het is toch wel een beetje van hetzelfde en er zit veel uitmelkaids tussen
dartsen is geen sportquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Darts is wel zo`n saaie sport om te kijken.
Ik kijk denk ik nog liever RTL 5 pulp en dat zegt wel heel veel
Kan best spannend zijn hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Saai is het meestal niet hoor. Sommige potjes wel uiteraardquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
WK is wel het belangrijkste ja, maar het is ook weer niet zo dat de rest nergens om gaat hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ohja
[..]
ja en het WK is wel het belangrijkste verder
al die kleinere toernooien gaat eigenlijk nergens om
Nee maar de sport zelf bedoel ik. Zo`n wedstrijd zal best spannend zijn jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Saai is het meestal niet hoor. Sommige potjes wel uiteraard
Dat moet je me even uitleggenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar de sport zelf bedoel ik. Zo`n wedstrijd zal best spannend zijn ja
paxcon is een sletjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Komt goed paxcon is een geduldige jongen
nee oké snap ik wel. Maar meer dat het mij minder boeit, en geen zin om dat ook nog te volgen. Ik volg voetbal en series en vind dat wel genoeg zo.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
WK is wel het belangrijkste ja, maar het is ook weer niet zo dat de rest nergens om gaat hoor
Ook prima natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee oké snap ik wel. Maar meer dat het mij minder boeit, en geen zin om dat ook nog te volgen. Ik volg voetbal en series en vind dat wel genoeg zo.
Ja, het is toch niets meer dan pijltjes naar een bord gooien. Nee sorry daar kan ik niet warm van worden. Maar zo`n finale zal best spannend zijn als je het spelletje leuk vindquote:
Ah ja oke dat kanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is toch niets meer dan pijltjes naar een bord gooien. Nee sorry daar kan ik niet warm van worden. Maar zo`n finale zal best spannend zijn als je het spelletje leuk vind
Maar iedereen is ook lyrisch op fok met f1 en dat vind ik ook nooit zo heel erg boeiend dus misschien ligt het aan mijquote:
F1 vind ik dan ook weer geen reet aanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar iedereen is ook lyrisch op fok met f1 en dat vind ik ook nooit zo heel erg boeiend dus misschien ligt het aan mij
Formule 1 is echt kk saaiquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar iedereen is ook lyrisch op fok met f1 en dat vind ik ook nooit zo heel erg boeiend dus misschien ligt het aan mij
Wielrennen is wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als wielrennen. Iets saaiers bedenk je niet
Kijken naar een hoop homoseksuele mannen die een rondje aan het fietsen zijnquote:
Vlakke etappes zijn vaak wat minder om de hele middag te kijken ja, bergen is vaak wel veel meer genot. Al generaliseer ik een beetjequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net als wielrennen. Iets saaiers bedenk je niet
kanovinnie is een fanatiek wielrennerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken naar een hoop homoseksuele mannen die een rondje aan het fietsen zijn
Nee daar kan ik het leuke niet van ontdekken
Boksenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Voetbal, boksen en turnen. Verder is alles saai srry.
Ik kijk ook alleen bergetappes jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vlakke etappes zijn vaak wat minder om de hele middag te kijken ja, bergen is vaak wel veel meer genot. Al generaliseer ik een beetje
Zou toch maar beetje gaan oefenen als je handtastelijk blijftquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boksen
nee dat is ook niks. Maar ik heb niks met geweld
Bergje op, bergje af en voor je het weet maakt je moeder je wakker om te gaan eten.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vlakke etappes zijn vaak wat minder om de hele middag te kijken ja, bergen is vaak wel veel meer genot. Al generaliseer ik een beetje
Dat heb ik ook jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boksen
Leuk om te zien toch, mekaar KO proberen te slaan voor btje roemquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boksen
Knut ookquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kanovinnie is een fanatiek wielrenner
Met mijn babyface kunnen vrouwen nooit boos op mij wordenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch maar beetje gaan oefenen als je handtastelijk blijft
Dat beleef ik andersquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bergje op, bergje af en voor je het weet maakt je moeder je wakker om te gaan eten.
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou toch maar beetje gaan oefenen als je handtastelijk blijft
Wil wel in je wangen knijpen jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn babyface kunnen vrouwen nooit boos op mij worden
Is dat toch nog ergens goed voorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja daar kan ik echt niet warm van worden, van dat soort machogedoequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja
Beetje kijken naar volwassen mannen die met elkaar vechten
Nee het slaat nergens opquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Leuk om te zien toch, mekaar KO proberen te slaan voor btje roem
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot je een keer in de billen knijpt van een chick die bezet isquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was knepen meiden juist in mijn kont ipv andersomquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Van die sneaky enge billenknijpers en dan met zo'n ranzig lachje ieuwg.
Gvd heeft kwai al aan je wangen gezeten ja, wat een sletquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag maar aan kwai hoe leuk dat is
[..]
Verdere voordelen kan ik niet bedenken nee
Mannen kunnen dat al helemaal niet als ze mij zienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Tot je een keer in de billen knijpt van een chick die bezet is
Dat soort verhalen van slachtoffers van JR en co zijn altijd wel genietenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Van geknepen worden in de billen naar geen enkel meisje dat meer willenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was knepen meiden juist in mijn kont ipv andersom
Vergane glorie
Lijkt me heel raar als ze dat bij mij doenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik nog jong was knepen meiden juist in mijn kont ipv andersom
Vergane glorie
stiekem vind je dit wel fijnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Bij mij had het grootste deel van de meisjes het niet eens doorquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat soort verhalen van slachtoffers van JR en co zijn altijd wel genieten
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me heel raar als ze dat bij mij doen
Ik zou ze dan echt heel verbaasd aankijken
Kan je het haar kwalijk nemen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft kwai al aan je wangen gezeten ja, wat een slet
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij had het grootste deel van de meisjes het niet eens door
Ik kan subtiel zijn
Wat is ditquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik wilde dat doen. Hierbij claim ik Richolio
Wowquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van geknepen worden in de billen naar geen enkel meisje dat meer willen
gelijk screenshot geapptquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gvd heeft kwai al aan je wangen gezeten ja, wat een slet
Gvd dat ga ik echt doenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik schiet sowieso twee meter weg als iemand ineens aan mij zit
het is niet alsof ik nu een white walker mark heb op mijn wangquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja want ik wilde dat doen. Hierbij claim ik Richolio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |