Ja dat welquote:
het is sws helemaal hip om een fuckboy te zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daarom, vind ik wel leuk. Af en toe met ze chillen.
Ik ben er toch wel achter gekomen vandaag dat ik eigenlijk niet toe ben aan een relatie.
Over een maandje wat doen?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen wij eens daten om die dummies hier een lesje te leren
op de trein richting heerenveen ben je al verdwaaltquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar mensen op internet wel niet over liegen.quote:
het gevoel dat iemand telkens iets van je verlangt zou ik niet trekkenquote:
Misschien was het meisje wel desperate.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar mensen op internet wel niet over liegen.
Hoe hij overkomt lijkt me niet dat hij spanning bij een vrouw kan creerenzowel verbaal of non-verbaal waardoor diegene met hem naar bed wilt, maarja, kan aan mij liggen
Zou kunnen dat hij nog naar de Wallen is gegaan in een depressieve bui ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe hij overkomt lijkt me niet dat hij spanning bij een vrouw kan creerenzowel verbaal of non-verbaal waardoor diegene met hem naar bed wilt, maarja, kan aan mij liggen
Ja maar fuckboys zijn gewoon kutquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is sws helemaal hip om een fuckboy te zijn
Waalkade, drankjes van 2,50 en tijdens het lopen voor elkaar schamen, perfecte date. Are you in?quote:
R u drunk waarover praat jijquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Nouri het volgende:
[..]
op de trein richting heerenveen lijk je al verdwaalt
Wanhopige meisjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien was het meisje wel desperate.
Tja ook wel begrijpelijk natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het gevoel dat iemand telkens iets van je verlangt zou ik niet trekken
blijf graag onafhankelijk met dat soort zaken. Intimiteit zou ik opzich ook wel willen, maar zou zeker niet met iedereen seks gaan hebbente paranoia voor
Goed puntquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij post van alles waar hij zich rot voor zou moeten schamen
kan toch gewoon ergens in een dronken bui gebeurd zijn met een internetdatequote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het is jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja zou kunnen. Ik zou me als vrouw toch wel beetje ongemakkelijk voelen bij hem in de buurt denk ikquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bedoelt daar bij de oude V&D? Deal. Trek bij voorkeur een metalshirt aan, zodat ik me kan schamen als je naast me looptquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waalkade, drankjes van 2,50 en tijdens het lopen voor elkaar schamen, perfecte date. Are you in?
op de trein richting heerenveen lijk je al verdwaaltquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ik vind scharrelen echt helemaal niksquote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het gevoel dat iemand telkens iets van je verlangt zou ik niet trekken
blijf graag onafhankelijk met dat soort zaken. Intimiteit zou ik opzich ook wel willen, maar zou zeker niet met iedereen seks gaan hebbente paranoia voor
Oke en daarna gaan wij over alles en niets kwebbelen terwijl jij stresst of je je bus wel kan pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bedoelt daar bij de oude V&D? Deal. Trek bij voorkeur een metalshirt aan, zodat ik me kan schamen als je naast me loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |