Misschien liket hij wel alleen bozige meisjes hequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij altijd gematcht wordt met van die bozige meisjes die jouw grappen nooit begrijpen
Dat zijn de enige meisjes die mijn uiterlijk blijkbaar aantrekkelijk genoeg vindenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat jij altijd gematcht wordt met van die bozige meisjes die jouw grappen nooit begrijpen
als ze geen interesse gaat ze niet met je mee. Of je moet zo oninteressant zijn daarna. Dan zegt ze dat ze wil weer dansen met haar vriendinnenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd vooral fascinerend om te zien hoe dat meisje probeert zo snel mogelijk het gesprek af te ronden en terug naar haar vriendinnen te huppelen.
als ik smalltalk kom ik wel oninteressant overquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als ze geen interesse gaat ze niet met je mee. Of je moet zo oninteressant zijn daarna. Dan zegt ze dat ze wil weer dansen met haar vriendinnen
En dan op zijn George Noble's klaarkomenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wil jij je dartpijl in haar prikken?
vraag welke tosti ze lekker vindtquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
als ik smalltalk kom ik wel oninteressant over
wie?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan op zijn George Noble's klaarkomen
zie genoeg knappe meisjesquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar tinder is dan ook niet serieus te nemen, zit gwn vol met lelijke vetzeugen op zoek naar een rijke knappe man.
ik had het op mijn date vandaag nog over macaroni met smac van mijn vaderquote:
100 per uurquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx als je later nog geen werk kan vinden kan je je altijd laten inhuren als wingman
Die willen gewoon weten hoe ze in de markt liggenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zie genoeg knappe meisjes
[..]
ik had het op mijn date vandaag nog over macaroni met smac van mijn vader
Dan moeten ze iedereen toch liken om dat te zienquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die willen gewoon weten hoe ze in de markt liggen
Heb je een meisje?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zie genoeg knappe meisjes
[..]
ik had het op mijn date vandaag nog over macaroni met smac van mijn vader
Is toch heerlijk man. Vanavond was het ook weer genot uiteraardquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat darts is ook een raar spelletje hè
quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Vanavond was het ook weer genot uiteraard
ik kijk echt alleen het WK eigenlijk, voor de rest boeit het me niet zoveelquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Vanavond was het ook weer genot uiteraard
Ja opso, jij bent ook een genot om te zienquote:
Nee want dan word je profiel op een hoop gegooid met fakersquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze iedereen toch liken om dat te zien
Kan ik me ook wel voorstellen, het is toch wel een beetje van hetzelfde en er zit veel uitmelkaids tussenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik kijk echt alleen het WK eigenlijk, voor de rest boeit het me niet zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |