Met drugs op gingen de remmen helemaal los jaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij werd toch heel handtastelijk na een of ander goedje
je hebt toch wel eens een iets andere mening over voetbal dan Stinho?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Juist vrienden met een afwijkende mening van die van mij vind ik ook wel tof, zolang je maar een beetje dezelfde interesse hebt
En ook qua praten? Of alleen qua handenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met drugs op gingen de remmen helemaal los ja
zelfbeheersing is dan erg lastigquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Waarom worden sommigen zo handtastelijk na een paar glaasjes alcohol, like wtf. Ga mensen dronken voeren en je leert hun verborgen kant kennen ;s
Oh jawel hoor, bedoelde het meer algemeenquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je hebt toch wel eens een iets andere mening over voetbal dan Stinho?
dat is echt foutquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
maar zo vaak ga ik niet uit, dus ik neem het er dan altijd van
ik welquote:
Ik zei helemaal niks hahaquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ook qua praten? Of alleen qua handen
Ik heb gelukkig vaak genoeg wel een meningsverschilquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, bedoelde het meer algemeen
lolquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks haha
want dan had ik het wel kunnen fixen, maar ik wilde ook dansen op die muziek dus helemaal geen zin om te smalltalken als ik de helft toch niet versta
Precies, niks mis meequote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig vaak genoeg wel een meningsverschil
Discussie voeren genot
dan neem je haar even mee naar buiten. Weet je meteen of ze into you isquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei helemaal niks haha
want dan had ik het wel kunnen fixen, maar ik wilde ook dansen op die muziek dus helemaal geen zin om te smalltalken als ik de helft toch niet versta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |