Ach, zoveel Tully aanhanger zijn er niet meer over, who caresquote:Op maandag 6 juni 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eer. Komaan zeg, dat soort dingen hadden al zo vaak kunnen gebeuren.Ze zijn wel Knights. Als je een oath breekt krijg je dat eeuwig te horen.
hij heeft dat kasteel al een paar maanden. genoeg tijd om effe wat mensen te trainen. domme gast dat het is.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je daar uitstekende boogschutters voor nodig hebt, terwijl elke Jan Henk een kruisboog kan vuren.
Ze doen het niet om iemand te pleasen, maar omdat het hoort. Zelfde reden dat Jaime opdraagt om Edmure te laten verzorgen terwijl hij iedereen in dat kasteel gaat vermoorden (als het aan hem ligt).quote:Op maandag 6 juni 2016 20:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach, zoveel Tully aanhanger zijn er niet meer over, who cares
Arya mag bij de dodenlijst.quote:
Als Arya gekilled wordt door de Waif kijk ik niet meer.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Isoleren.
Misschien komt ze Brienne wel tegen, en wil ze nu wel met haar mee. Zou wel passen bij wat de schrijvers tot nu toe doen.
Ach, met een beetje mazzel gaat haar wond infecteren en hoeven we haar niet meer te zien.
Veel succes 3 steken in je darmen overlevenquote:
Wat zeiden we (nou ja ik niet..) ook alweer over the Hound?quote:Op maandag 6 juni 2016 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel succes 3 steken in je darmen overleven
Is dat niet een beetje als Star Wars kijken en dan tijdens de scenes dat Luke bij Yoda zit zeggen dat het nergens heen gaat? Lijkt me duidelijk dat Arya's tijd in Braavos bedoelt was om haar te trainen, zodat ze straks kont kan schoppen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Bij Arya en Dany zone ik altijd een beetje uit.
Haar verhaallijn heeft echt geen enkel nut gehad. Behalve isoleren.
Kan me haar eigenlijk alleen in de Riverlands voor de me zien, waar ze de Hound weer ontmoet. Of Nymeria. Of Walder Frey. Of Brienne.
Dat is goed te doen hoor, probeer maar eensquote:Op maandag 6 juni 2016 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
T leek nogal ondiep te zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ZIe hier het gevecht met the hound. Geen steken door de darmen heen.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:01 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat zeiden we (nou ja ik niet..) ook alweer over the Hound?
Maar ze heeft niks geleerd.quote:Op maandag 6 juni 2016 21:02 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje als Star Wars kijken en dan tijdens de scenes dat Luke bij Yoda zit zeggen dat het nergens heen gaat? Lijkt me duidelijk dat Arya's tijd in Braavos bedoelt was om haar te trainen, zodat ze straks kont kan schoppen.
Omdat ze zo heet?quote:
Cer zeg je toch niet als Sirquote:
Omdat ze geen Freys zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:49 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom de Tully's Jaime niet doorzeefden met pijlen toen hij op de brug stond te wachten.
Ze gaan zich toch niet overgeven, dus waarom levens sparen?:?
Hoe komt ze dan aan al dat geld wat ze bij die kapitein dropte?quote:
Volgens de pronunciation guide is het SER-see. Ser en Sir zijn als je rekening houdt met accenten bijna uitwisselbare klanken.quote:
Winter is coming?quote:Op maandag 6 juni 2016 21:10 schreef Aristoteless het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat the North een ander motto moet kiezen? The North Remembers. Ja ze wisten noch dat ze hun mannen aan Rob Stark hadden uitgeleend en dat die niet meer terug gekomen waren. Maar blijkbaar vergeten dat ze niet terug kwamen door het verraad van de Boltons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |