abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162927998
Ze er wel toegang toe maar als de gebruikers anoniem zijn kunnen ze er nog weinig tot niets mee, he.
pi_162928506
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 19:25 schreef Tamabralski het volgende:
Wat ik niet begrijp is, als ik en jullie toegang tot Deepweb hebben. Hebben overheden en inlichtingen dit ook. TOR is volgens wiki gestart als project/onderzoek voor de overheid.
Ja, maar TOR is, als je het goed gebruikt, volledig anoniem. Je bent vrijwel niet te traceren als je weet wat je doet. FBI en dergelijke houden al die illegale sites strak in de gaten, maar als je er niet achter kunt komen waar de sites gehost worden of wie de bezoekers zijn dan kom je niet ver.
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 12 juni 2016 @ 17:03:49 #123
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_162947658
Inlichtingen kunnen alsnog je data verkeer ergens aftappen. Bijvoorbeeld tissen jouw computer thuis en via de lijn naar je access provider toch?

Plus Microsoft heeft allerlei backdoors in Windows. Daar geloof ik wel in. Je zou gek zijn als inlichtingendienst als je niet zorgt voor zulke voorzieningen. Hallo het is 2016 natuurlijk hebben zij dat. Zelfs fok! Kan via flash screenshots maken van je desktop etcetera.

En cookies worden vast niet alleen getracked door advertentie bedrijven. Overheid kan net zo goed deze cookies tappen en inzien. Plus je hebt je rechten al weggewuifd met het accepteren van deze logbestanden. Waaarom anders de cookiewall-wet dan. Voor jouw en mijn bescherming? Ha!
pi_162951042
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Tamabralski het volgende:
Inlichtingen kunnen alsnog je data verkeer ergens aftappen. Bijvoorbeeld tissen jouw computer thuis en via de lijn naar je access provider toch?

Plus Microsoft heeft allerlei backdoors in Windows. Daar geloof ik wel in. Je zou gek zijn als inlichtingendienst als je niet zorgt voor zulke voorzieningen. Hallo het is 2016 natuurlijk hebben zij dat. Zelfs fok! Kan via flash screenshots maken van je desktop etcetera.

En cookies worden vast niet alleen getracked door advertentie bedrijven. Overheid kan net zo goed deze cookies tappen en inzien. Plus je hebt je rechten al weggewuifd met het accepteren van deze logbestanden. Waaarom anders de cookiewall-wet dan. Voor jouw en mijn bescherming? Ha!
Die cookies spelen geen rol bij Tor. Als je het goed insteld dan.
  PR en moderator zondag 12 juni 2016 @ 20:55:53 #125
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_162956372
Even wat troep verwijderd.
Hou het ontopic. Als je het niet met iemand eens bent of vindt dat iemand onzin praat, kun je dat ook fatsoenlijk onderbouwen om de discussie in stand te houden, of gewoon niks posten.
Fuck the EBU.
pi_162981196
Ik ben er nog nooit geweest en dat ga ik zo houden ook. Alleen al omdat de kans dat je iets ziet wat je wettelijk niet mag zien gewoon veel te groot is.

Verder heb je er eigenlijk ook helemaal niks te zoeken.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163009356
quote:
Drugs steeds vaker gekocht via digitale zwarte markt

Het kopen van drugs via digitale zwarte markten op het zogenoemde 'dark web' wordt steeds normaler onder drugsgebruikers.
Dat blijkt uit een internationaal onderzoek naar drugsgebruik, de Global Drug Survey (GDS). Van de 101.313 respondenten zeggen ruim 8.000 mensen (8 procent) wel eens drugs te hebben gekocht via het 'dark web'.

Dat is een onderdeel van het internet dat alleen bereikbaar is met speciale anonimiseringssoftware. Aankopen op digitale zwarte markten worden over het algemeen betaald met bitcoin, de digitale valuta die ook anonieme transacties mogelijk maakt.

Het aantal drugsgebruikers dat het dark web raadpleegt is in de afgelopen jaren behoorlijk gestegen. In 2015 lag dat aantal nog rond de 5.000, in 2014 rond de 2.000.

De trend begon zo'n drie jaar geleden in de noord-Europese landen, vertelt onderzoeker Monica Barratt tegenover Motherboard. Inmiddels is dezelfde stijging in bijna elk land waar te nemen, op Australië en Nieuw-Zeeland na.

Experimenteren
Drugsgebruikers die hun drugs via het dark web bestellen, doen dat niet altijd zelf; 41 procent van hen zegt zelf nog nooit een digitale zwarte markt te hebben bezocht. Mensen bestellen drugs vaak in een groep en laten het daadwerkelijke bestellen over aan iemand die verstand heeft van het dark web.

MDMA en cannabis zijn volgens het onderzoek de meest gekochte drugs op het dark web. Verder blijkt ook dat de digitale zwarte markt vaak wordt gebruikt om nieuwe dingen uit te proberen. 79 procent van de respondenten zegt een nieuwe drug uitgeprobeerd te hebben via het dark web.
http://www.nu.nl/internet(...)le-zwarte-markt.html
(she/her)
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:09:51 #128
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_163009367
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 22:36 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja doe maar alsof je er van walgt, stiekem smul je er van.
En hoop je hier de bevestiging te krijgen dat het daar inderdaad vol van staat.
Doe normaal :r
  dinsdag 14 juni 2016 @ 17:10:46 #129
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_163009383
Ik blijf er maar gewoon van weg, dat lijkt me het beste voor mijn vrijheid. :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_163009441
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 17:03 schreef Tamabralski het volgende:
Ja dat kunnen ze wel, maar als je verbinding van begin tot eind volledig encrypted is dan heb je daar als inlichtingendienst nog steeds niks aan. Ze kunnen hooguit zien dat je verbinding maakt met TOR, maar verder kunnen ze helemaal niks zien.
No amount of money ever bought a second of time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')