scandinavie, duitsland, engeland.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:47 schreef aloa het volgende:
[..]
nog een tip voor welk land het snelst is.
Dat dacht ik zelf idd ookquote:Op maandag 6 juni 2016 20:50 schreef Mijk het volgende:
[..]
scandinavie, duitsland, engeland.
Vermijd oostblok en azie.
Niet echt handig voor je privacy om je tot enkel europa te beperken.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:50 schreef Mijk het volgende:
[..]
scandinavie, duitsland, engeland.
Vermijd oostblok en azie.
Daar vroeg hij dan ook niet om.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Niet echt handig voor je privacy om je tot enkel europa te beperken.
vertel...quote:Op maandag 6 juni 2016 22:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Lijkt me gezien dit onderwerp wel handig om dat soort nuances wel toe te lichten.
Klopt maar europa is groot genoeg als je even "rondkijkt" op ToR. Ook als je drugs koopt. Als je ekte bad stuff wil doen moet je je, zoals gezegd; vele malen verder verdiepen heirin.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:20 schreef vaduz het volgende:
[..]
Lijkt me gezien dit onderwerp wel handig om dat soort nuances wel toe te lichten.
Interessante shit.quote:Op maandag 6 juni 2016 22:22 schreef Mijk het volgende:
[..]
Klopt maar europa is groot genoeg als je even "rondkijkt" op ToR. Ook als je drugs koopt. Als je ekte bad stuff wil doen moet je je, zoals gezegd; vele malen verder verdiepen heirin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leef de leven
typ maar niet in op google, staat op het normale web maar je wilt het niet zien. Als je wilt weten wat die andere betekende, dat zijn: 1 man 1 horse en BME pain olympicsquote:
Dat is toch softe shit johquote:Op dinsdag 7 juni 2016 21:58 schreef RRuben het volgende:
[..]
typ maar niet in op google, staat op het normale web maar je wilt het niet zien. Als je wilt weten wat die andere betekende, dat zijn: 1 man 1 horse en BME pain olympics
Best goed plaatjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef YuckFou het volgende:
Ohw ja, TOR en the deep web hehe, uiteraard hier op FOK! allang een keer besproken:DIG / The Deep Web - wie gebruikt het regelmatig ?
en dit plaatje zal me altijd bij blijven:
[ afbeelding ]
Waarbij tot "level 4" het nog een iets op waarheid berust en daarna volkomen flauwekul is...
TOR heb ik allang niet meer, internet, je pc, firewalls, voor de meeste justitiële diensten is het allemaal een open gat waar ze zo uit kunnen tappen als ze je al niet via je online sporen weten te profileren, daarnaast wordt het deep web vast ook wel gecrawled door deze en gene en weten ze heel goed wie/wat/waar staat en surft, al lijkt het volledig anoniem
Hidden wiki is hier te vinden: http://uhwikiwww4e4a2fc.onion/wiki/index.php/Main_Pagequote:Op maandag 6 juni 2016 19:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
iemand een tip voor een interessante blog/weet een plek waar ik links kan vinden? hiddenwiki ofzo begreep ik?
Die marianas web? Hoe zit dat? Bestaat dat of een mythe want ik lees dat je daar in theorie alleen in zou kunnen komen met een quantumcomputer? Iets wat nog niet eens bestaat anno 2016.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 23:29 schreef YuckFou het volgende:
Ohw ja, TOR en the deep web hehe, uiteraard hier op FOK! allang een keer besproken:DIG / The Deep Web - wie gebruikt het regelmatig ?
en dit plaatje zal me altijd bij blijven:
[ afbeelding ]
Waarbij tot "level 4" het nog een iets op waarheid berust en daarna volkomen flauwekul is...
TOR heb ik allang niet meer, internet, je pc, firewalls, voor de meeste justitiële diensten is het allemaal een open gat waar ze zo uit kunnen tappen als ze je al niet via je online sporen weten te profileren, daarnaast wordt het deep web vast ook wel gecrawled door deze en gene en weten ze heel goed wie/wat/waar staat en surft, al lijkt het volledig anoniem
Het echte leven is ook een Darkweb. Niet alles wordt gedocumenteerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2016 01:54 schreef George_Zina het volgende:
Heel nuttig maar helaas ook een schaduwzijde in de vorm van Dark Web waar veel illegaal spul te vinden is op die marktpaatsen en ook veel ransapen (pedoseksuelen/huurmoordernaars/drugsdealers). Heel donker die Dark Web. Een wereld op zich. Wapens en drugs is makkelijk te vinden. Het meest extreme op Dark Web zijn de pedoseksuelen die zich verzamelen op fora.
Ja met zo'n tor netwerk wordt je adres toch via een aantal landen gestuurd ofzo? Dus 10 random plekken over de hele wereld waardoor ze je echte plek (bijna) niet kunnen achterhalenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 16:29 schreef aloa het volgende:
Ik heb ooit ergens gelezen dat Rusland er een flink bedrag voor over heeft voor degene die het tornetwerk kan kraken.
Gaat een keer gebeuren, maar blijkbaar nogal moeilijk!
Ja, wat begrijp je nou niet precies dan?quote:Op zaterdag 11 juni 2016 19:25 schreef Tamabralski het volgende:
Wat ik niet begrijp is, als ik en jullie toegang tot Deepweb hebben. Hebben overheden en inlichtingen dit ook. TOR is volgens wiki gestart als project/onderzoek voor de overheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |