Viesdik kan daar een voorbeeld aan nemenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kortom ik ben neutraal beste hafc
Oh toch wel Pieterquote:
quote:
Tennisquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh toch wel Pieter
Zat jij laatst ook in het tennistopic waar chanant gecorrigeerd weer naar genant?
Viesdik jinxt al 3 uur voordat Engeland - Spanje begonnen isquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Viesdik kan daar een voorbeeld aan nemen
quote:
Heel FOK! zat daar te gloryhunter voor Kikiquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh toch wel Pieter
Zat jij laatst ook in het tennistopic waar chanant gecorrigeerd weer naar genant?
Is best leuk als je verder niks te doen hebt. Niet dat ik het het hele jaar ga zitten volgen, dat nietquote:
Spanwie?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Viesdik jinxt al 3 uur voordat Engeland - Spanje begonnen is
Om vervolgens te zeggen dat het aan de winnaarsmentaliteit ontbreekt natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Heel FOK! zat daar te gloryhunter voor Kiki
Precies hoe ik er ook over denk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is best leuk als je verder niks te doen hebt. Niet dat ik het het hele jaar ga zitten volgen, dat niet
Je bedoelt te zeikenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Heel FOK! zat daar te gloryhunter voor Kiki
De systeembeheerder van een degelijk administratief kantoortje in een uithoek van Finlandquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Viljanen straalt zo weinig uit dat ik er van moet janken.
Daar gaat je geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is best leuk als je verder niks te doen hebt. Niet dat ik het het hele jaar ga zitten volgen, dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |