Jij bent echt een nationalist van de puurste vormquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk alleen als een Nederlander leuk meedoet. Afgelopen 10 jaar dus weinig tennis gekeken.
Dan kijk ik wel naar een bandje van het afgelopen seizoen van Ajaxquote:
Ik kijk om het getalletje te zien veranderen, echt bevredigend.quote:
Ik dacht een filmpje te hebben gezien waarbij de tegenstander zo hard kreunde dat hij het geforceerd na ging doen.quote:
Foto's van je whisky!quote:
Stiekem moest ik daar wel om lachen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht een filmpje te hebben gezien waarbij de tegenstander zo hard kreunde dat hij het geforceerd na ging doen.
Het is wel heerlijke achtergrond TV ja...ideaal om ondertussen de afwas te doen of de was op te hangen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik alleen als ik niets te doen heb, zoals afgelopen week.
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
kut. Nog een ronde tegen Dolan aan kijken.
Met een point penalty tot gevolg #genotquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht een filmpje te hebben gezien waarbij de tegenstander zo hard kreunde dat hij het geforceerd na ging doen.
Ben niet vies van chauvinisme jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent echt een nationalist van de puurste vorm
Dit zijn hevige minpuntenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Ben niet vies van chauvinisme ja
Ok.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |