Elektronisch bord, veel lichtere pijlenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
Noob-vraag: Waarom is softtip darts compleet anders? Het is toch ook gewoon mikken op het goede vakje?
Die Bull is rood hè. Max Verstappen vindt dit leukquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk gooien ze
1 bull bull bull bull bull bull bull bull bull bull
Elektronisch bord is in principe niet rullevant. Lichtere pijlen maakt inderdaad wel een verschil.quote:
Afstand tot bord is ook andersquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Elektronisch bord is in principe niet rullevant. Lichtere pijlen maakt inderdaad wel een verschil.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger had ik een elektronisch bord
Die vielen er bij mij altijd uitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vroeger had ik een elektronisch bord
Heb er al zin inquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gurney denkt dat hij op PDC WK staat
Vergeet je nu zomaar de CL of Darts (door BBC uitgezonden) en de WGP?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
En ondertussen nog invitatietoernooiaids in Perth, Shanghai oid
Na het EK meteen doorquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst de World Matchplay. Nog drie events te gaan en dan is de lijst compleet
Nee hoor, waren te veel om op te noemen. Maar voor volledigheidquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vergeet je nu zomaar de CL of Darts (door BBC uitgezonden) en de WGP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh. Maar de helft van die toernooien zijn uitmelking of niet zo belangrijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerst nog World Matchplay, Unibet EK, Unibet World Series Finals, SINGHA Beer Grand Slam
Ben ook benieuwd naar de progressie van Big "vieslelijkeworp" Benquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Cullen het gaat doen. Die heeft op de vloer zich inmiddels wel bewezen.
Op TV ook al prima prestaties dit jaar. UK openquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Cullen het gaat doen. Die heeft op de vloer zich inmiddels wel bewezen.
MvG is het niet met je eensquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh. Maar de helft van die toernooien zijn uitmelking of niet zo belangrijk.
Stijn en ik kunnen het nog niet geloven. Bij de BDO 78 gemiddeldquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar de progressie van Big "vieslelijkeworp" Ben
quote:
twitter:dartsfan7 twitterde op dinsdag 29-12-2015 om 17:10:09Als jullie alleen nederlanders interessant vinden en darten op zich niet, wat doen jullie dan bij rtl7darts @FrankVerhoeven @KoertWesterman reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Virtuele brekket voor de WMP
1. Van Gerwen v 16. Van der Voort
8. Thornton v 9. Chisnall
4. Lewis v 13. Huybrechts
5. Wright v 12. White
2. Anderson v 15. Jenkins
7. Smiss v 10. Klaasen
3. Taylor v 14. Bunting
6. Wade v 11. Van Barneveld
Grotere triplesquote:Op vrijdag 3 juni 2016 22:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stijn en ik kunnen het nog niet geloven. Bij de BDO 78 gemiddeld
| Forum Opties | |