Lekker positief ben jij zeg. Zal nog een iets laten zien.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 18:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Lekker praktisch aan een atx voeding...

Nope.quote:Op zondag 5 juni 2016 10:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een Blitzwolf BW-S6 (quickcharger 3.0) besteld maar heb ik voor quickcharger nou ook een bepaalde soort usbkabel nodig?

Niet iedereen is negatief hoor. Geinig om zulke dingen te zien, schrok alleen een beetje van de prijs. 😁quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker positief ben jij zeg. Zal nog een iets laten zien.

Maar serieus, dat is toch vrij onhandig en log?quote:Op zondag 5 juni 2016 00:04 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Lekker positief ben jij zeg. Zal nog een iets laten zien.

Benieuwd of de accu nog net zo lang mee gaat en of het bandje zelf wat groter is (meer voor Europese polsen geschikt)maar dat kwam helaas niet aan bod in die video.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:26 schreef shiznuts het volgende:
Dang. Zoveel USB-gadgets of wah?
ibuygou heeft altijd wel early hands-on vids... zo ook de nieuwe mi-band.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Die BG foto's zijn overigens ook in Amsterdam volgens mij
Edit2:
Gewoon een besteld
[ Bericht 11% gewijzigd door davedavy op 05-06-2016 21:43:02 ]

Al zijn een heel aantal van die copycats ook niet heel degelijk. Maar goed dat is bij snapz ook nog afwachtenquote:Op maandag 6 juni 2016 12:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, dan hebben ze maar een half jaar achterstand op hun copycats.

Aye, daarom had ik die direct al besteldquote:Op maandag 6 juni 2016 12:46 schreef shiznuts het volgende:
Inmiddels heeft iedereen die microUSB Znaps besteld heeft, USB-C nodig.

Veuls te groot/lomp/lelijkquote:Op maandag 6 juni 2016 13:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Aye, daarom had ik die direct al besteld
De bluedio i4(s) geen redelijk alternatief voor de i6?

Ja, helaas niet zo mooi, wellicht wel een grotere batterij.quote:

Misschien hebben ze ondertussen wat dingen aangepast, maar ik heb een aantal weken geleden naar wat reviews gezocht. Meerdere users gaven aan dat de stappenteller op de eerste versie echt opvallend nauwkeurig was (bij tests en kwam bijv. overeen met stappenteller op telefoon), maar dat dit bij de tweede versie (met pulse meter) toch erg tegen viel.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:46 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Benieuwd of de accu nog net zo lang mee gaat en of het bandje zelf wat groter is (meer voor Europese polsen geschikt)maar dat kwam helaas niet aan bod in die video.
Staat nu wel hoog op mijn lijstje voor zodra de prijs onder de 22 euro zakt
Hier nog een populaire gadget waarvan de BG helaas gewoon de foto's vam het originele product op de site heeft gekwakt...'Lamzac'ken daar bij BG!
http://www.banggood.com/F(...)Chair-p-1058584.html

Sterker nog zag ze al bij de Action liggenquote:Op maandag 6 juni 2016 12:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou, dan hebben ze maar een half jaar achterstand op hun copycats.

Wat voor connector zit er aan die dingen? Want die grotere connectors van de eerdere versies zijn mij net te groot.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sterker nog zag ze al bij de Action liggen

De band van de eerste versie is van heel slechte kwaliteit. Ik snap niet waarom ze van die gekleurde leds zijn afgestapt want dat was een mooie toevoeging. De 1e versie met de band van de 2e versie is dus eigenlijk de mooiste optie.quote:Op maandag 6 juni 2016 14:13 schreef shiznuts het volgende:
Eerste versie is echt baas.LED-kleurtjes ook.
Tenzij je zonodig een heartratemonitor wil... die waarschijnlijk net zo kudt is als een telefoon app die met de LED flash en de camera een meting doet... kon je beter bij de oude blijven.
Een nieuwe versie... met display geeft hoop!
Al had ik liever een display gezien zoals de oldschool Philips Key015.
[ afbeelding ]
->
[ afbeelding ]

Nog niet binnen?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 11:11 schreef RobertNL het volgende:
Heb laatst die TV box gereviewd, maar zoek voor de vakantie nog iets compacters. Denk dat ik zoiets ga halen:
PIPO X1S
Intel Cherry Trail Z8300
2GB RAM / 32 GB ROM
WIFI BGN (geen AC) en BT.
Fan voor koeling
Komt met coupon nu op $85 (OUAVNXYU)
Wel iets duurder dan die TV box, maar de compactheid is ook wat waard. Hoop wel dat de fan niet te veel geluid maakt (maar voorkomt wel throttling).
Edit: Gek dat die niet goedkoper zijn.

Nog niet verzondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |