Wis eens de cache van je browser, en probeer het daarna opnieuw.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 07:25 schreef amp25 het volgende:
Iemand enige idee wat dit kan zijn krijg al een tijdje deze foutmelding als ik de tab loonstrook op sam wil open
[ link | afbeelding ]
Herkenbaar. Ik heb het maar geaccepteerd dat het onder de noemer 'winkeltje spelen' valt. Onder sommige dingen kom je helaas niet uit. Dan maar nemen zoals het is.quote:Op woensdag 31 mei 2017 22:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik erger me kapot aan de plastic zakjes die er hangen voor klanten om broodjes in te kunnen doen. Ik vind ze overal. Op de grond, verfrummeld in broodjesbakken, verfrummeld in de zakjeshouders,...
De broodafdeling ziet er zo slordig uit ook al heb je alles prima gepresenteerd. Om maar over die broodjestangen te zwijgen. Blijkbaar is dat voor veel mensen hoger wiskunde om ze terug in het gat te stoppen ipv in de bak met broodjes te laten leggen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hierdoor niet echt gemotiveerd ben om een mooie afdeling neer te willen zetten, het ziet er toch niet uit.
Ik denk niet dat hier een oplossing voor is, maar ik heb tenminste mijn frustratie geuit. Zo.
Het is ook gewoon zo dubbel. AH investeert in een luxe uitstraling bij brood dmv luxe producten te verkopen, die houten dingen boven de afdeling,... maar het valt allemaal in het niets door die bende die telkens achtergelaten wordt. De afdeling is met de zelfbediening jammer genoeg een zooi geworden.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:13 schreef einschtein het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb het maar geaccepteerd dat het onder de noemer 'winkeltje spelen' valt. Onder sommige dingen kom je helaas niet uit. Dan maar nemen zoals het is.
Wat moet er volgens jou verbeterd moeten worden om het aan te laten sluiten naar de rest van de warme uitstraling?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon zo dubbel. AH investeert in een luxe uitstraling bij brood dmv luxe producten te verkopen, die houten dingen boven de afdeling,... maar het valt allemaal in het niets door die bende die telkens achtergelaten wordt. De afdeling is met de zelfbediening jammer genoeg een zooi geworden.
Gewoon heel die zelfinpak weg. Op drukke dagen werkt het ook voor geen meter. Moet je broodjes bijvullen, sta jij gigantisch in de weg of de klant... Nee, van mij hoeft het dus niet.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat moet er volgens jou verbeterd worden om het aan te laten sluiten naar de rest van de warme uitstraling?
Hoe zie je dat dan voor je? Alles inpakken als verkoopafdeling?quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gewoon heel die zelfinpak weg. Op drukke dagen werkt het ook voor geen meter. Moet je broodjes bijvullen, sta jij gigantisch in de weg of de klant... Nee, van mij hoeft het dus niet.
Jup, net zoals voor de zelfinpak. Werkte prima.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:40 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe zie je dat dan voor je? Alles inpakken als verkoopafdeling?
Dat is wel erg rigoreus voor alleen het probleem met de zakjes? Albert Heijn is tegenwoordig vaak een self-service winkel. Het zelf inpakken van broodjes is erg fijn voor de klant: zelf inpakken, zelf kiezen welke broodjes en zelf kiezen welke hoeveelheid.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 23:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jup, net zoals voor de zelfinpak. Werkte prima.
werkt nietquote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wis eens de cache van je browser, en probeer het daarna opnieuw.
Geen idee. Enige wat ik kan bedenken is nog dat je TL of (A)SM even belt met de Hard- en Softwarelijn in Polen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 13:56 schreef amp25 het volgende:
[..]
werkt niet
heb op 3 verschilde browser geprobeert op de pc
internet explore
mozilla firefox
google chrom
maar kreeg zelfde probleem ok op mijn mobiel krijg ik hetzelfde
Leuk om te lezen dat er in de afgelopen 2/3 jaar weinig veranderd is dus..quote:Op zondag 25 juni 2017 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Wat is dit voor ongein, waarom is die ICT zo absurd slecht. Het is gewoon normaal dat het rooster er een compleet weekend uit ligt en loonstrookjes zijn nu ook al dagen niet beschikbaar .
Ja, Sam is inderdaad echt een grote vooruitgang op plazaquote:Op zondag 25 juni 2017 22:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Leuk om te lezen dat er in de afgelopen 2/3 jaar weinig veranderd is dus..
Goeie reacties wel op Dumpert. Even een spanbandje en er was niks aan de hand.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:15 schreef amp25 het volgende:
https://www.facebook.com/335820399907444/videos/833608266795319/
gooi maar neer
loonstroken werden trouwers weer
quote:ADV en de beëindiging van het dienstverband
Bij beëindiging van je dienstverband wordt het openstaande saldo opgebouwde ADV-uren uitbetaald. Mocht je onverhoopt meer ADV-uren hebben opgenomen dan je daadwerkelijk hebt opgebouwd, dan worden deze verrekend met de eindafrekening bij je laatste salarisuitbetaling.
Daar is geen eenvoudig antwoord voor te geven, en zal voor elke winkel verschillen. Je zou kunnen kijken of de basis klopt. Kloppen de worpen, de planken het inventaris (verdelers waar nodig) en de facings. Zijn alle schapstickers aanwezig en waar nodig voorzien van Bonuspromotie. Hebben alle medewerkers de ELM afgerond. Maken medw op de juiste manier gebruik van een vuldolly, plastic zak en rek? Vullen ze met 2 handen?quote:Op donderdag 27 juli 2017 20:19 schreef appeltjeitje het volgende:
Hallo allemaal.
Sinds iets meer dan een jaar ben ik teamleider VKK bij een kleine Albert Heijn in het noorden van het land. Ik ben benieuwd of jullie tips hebben hoe ik mijn vulploeg sneller kan laten werken. Regelmatig (vaak zelfs) wordt de vultijd niet gehaald. Terwijl wanneer ik het zelf zou doen ik het makkelijk haal. Ik ben vooral benieuwd naar jullie ervaringen naar methodes die goed werken of aandachtspuntjes.
Alvast bedankt.
Het winkelbeeld klopt helemaal. Welke tips heb je nog meer voor efficienter werken?quote:Op vrijdag 28 juli 2017 09:30 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Daar is geen eenvoudig antwoord voor te geven, en zal voor elke winkel verschillen. Je zou kunnen kijken of de basis klopt. Kloppen de worpen, de planken het inventaris (verdelers waar nodig) en de facings. Zijn alle schapstickers aanwezig en waar nodig voorzien van Bonuspromotie. Hebben alle medewerkers de ELM afgerond. Maken medw op de juiste manier gebruik van een vuldolly, plastic zak en rek? Vullen ze met 2 handen?
Is jullie vulmoment wel op de juiste tijd (niet op het allerdrukste moment vullen). Weten de medw ook dat het tempo niet hoog genoeg ligt? En verder ligt het vaak niet aan harder werken maar aan efficiënter werken. (colli pakken die bij elkaar staan etc)
Mijn ervaring is dat juist het 'meubilair', wat al 30 jaar bij Albert Heijn werkt, extreem traag is.quote:Op vrijdag 28 juli 2017 15:28 schreef appeltjeitje het volgende:
[..]
Het winkelbeeld klopt helemaal. Welke tips heb je nog meer voor efficienter werken?
Verder zit er weinig snelheid in. Alsof ik allemaal 50+ers voor me heb werken...Daar stoor ik mij nog het meest aan. Hoor graag van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |