Oh meid. Nou, daar heb je me te pakken!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeiend. Jij vind het toch een afvoerputje hier. Jouw mening is al niet meer relevant
Wel oke. Ben eindelijk met school bezig en het voelt wel goedquote:
Kom Arnhemquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef JanCees het volgende:
Wat zou ik vanmiddag eens doen...
JULLIE bepalen mijn agenda...
Dit is wel heel erg lief dagboekquote:
? wat bedoel je hiermeequote:
Beetje high-school achtigquote:
Waarom neem je me zo serieus dan. Als iemand dat zo zegt dan weet je toch dat het niet op basisschool manier wordt bedoelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje high-school achtig
Waarom zijn jongens stom?
Ik neem je ook niet serieusquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom neem je me zo serieus dan. Als iemand dat zo zegt dan weet je toch dat het niet op basisschool manier wordt bedoelt.
Hee Jeeceetjequote:
Hier hetzelfde, hihi tot hoe laat ga jij aan school?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel oke. Ben eindelijk met school bezig en het voelt wel goedVerder: jongens zijn stom.
Met jou?
kom ik aardig over crackquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee Jeeceetje
[..]
Hier hetzelfde, hihi tot hoe laat ga jij aan school?![]()
Oh, en why
quote:
Uhm, denk tot ongeveer negen uur ofzo. Jij?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hee Jeeceetje
[..]
Hier hetzelfde, hihi tot hoe laat ga jij aan school?![]()
Oh, en why
Jij kan nog switchenquote:
Waarom denk je dat je niet aardig overkomt?quote:
Ja hoorquote:
Ohhh, nee ik heb al vaker dagboek bijgehouden voor aantal jaarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer geprobeerd, maar na een paar dagen was ik er wel klaar mee eigenlijk
Ja dacht hier ook zoiets. Denk acht/negen en dan eten enzo enzoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Uhm, denk tot ongeveer negen uur ofzo. Jij?
Omdat ze negeren en niet hun best doen en dan vind ik ze juist nog interessanter maar dat is zo dom eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |