SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FormatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: prijzenpotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koppeltoernooi. Ondanks dat Jelle Klaasen boven Barney staat, zijn het toch MvG en RvB die de Nederlandse eer hoog zullen moeten houden. Game On.
[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 02-06-2016 23:20:14 ]U MAD?![]()
Benieuwd of we die Harris ook op het WK terug gaan zien. Die kan best een houtje darten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Arjan, vraag even waar Jelle Klaasen is.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die kan samen met Whitlock het circus in.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het zonde dat Oreshkingod vanavond alweer het strijdtoneel moet verlaten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
of anders nog een keer een slegterik in een bondfilm spelen voor 100M Pietersjonniesquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kan samen met Whitlock het circus in.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Wat een hatelijke opmerking. Ik zie Oreshkin in gedachten aan een Russische bar zitten. Bierpullen wegzuipend met de hand waaraan de meeste ringen zitten.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kan samen met Whitlock het circus in.![]()
Nergens in desbetreffende post staat het woord "nee".quote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
IK ZEI NEEquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nergens in desbetreffende post staat het woord "nee".![]()
Nog geen weekend héquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:24 schreef Sked het volgende:
Die tribunes zijn trouwens wel erg leeg.
Haha die in Gelredome zijn ook niet heel vol nee![]()
Straks nog de genotsafsluiting met Australië - Duitsland. Die Duitse fans zijn niet vies van een potje rellen met een paar bier in de mikquote:.
![]()
Coolquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks nog de genotsafsluiting met Australië - Duitsland. Die Duitse fans zijn niet vies van een potje rellen met een paar bier in de mik.
ik blijf kijken
![]()
Ieder jaar wel heibel in de eerste ronde van Duitsland, meestal zonder effect. Duitsers massaal joelen en debiel doen. Genotquote:![]()
Dat was op het WK ook al een probleempje toch? Het Engels van OreshkinMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Caldwell was beter tijdens Lakeside.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Benieuwd of we die Harris ook op het WK terug gaan zien. Die kan best een houtje darten![]()
Dat was genotquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
King had bijna verloren van die Oreshkin op het WK terwijl Mervyn 100+ stond te gooien.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Niveautje hoor.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
deze gasten moeten gewoon zo snel mogelijk geëlimineerd worden.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Darten trekt ook wel echt de crčme de la crčme van de mensheid aan he.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jazeker, zie dit topicquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Darten trekt ook wel echt de crčme de la crčme van de mensheid aan he.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Post van het jaar, dit.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:38 schreef Mani89 het volgende:
Darten trekt ook wel echt de crčme de la crčme van de mensheid aan he.![]()
Dat publiek.![]()
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dat handje als ie de pijl los laat.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Die Rus pakt zo zijn AK van achter de coulissen en maait dat hele publiek neer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
4-2. Die Koltsov is nog best een sympathieke gast denk ik. Oreshkinecht wegwezen
Hahaquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Die Rus pakt zo zijn AK van achter de coulissen en maait dat hele publiek neer.![]()
![]()
BDO-niveautje dit.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Holy shit.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
![]()
Hup Russen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
heywoodu
![]()
Is toch gaaf man, die Rus met z'n baard en brilquote:
Het is toch geen al te belangrijk toernooi
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Welke?quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:46 schreef Tagliano het volgende:
Nu nog een genotspotje om de avond af te sluitenIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Dan ga ik heerlijk slapenquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:47 schreef Sked het volgende:
Ik hoop ooit een wedstrijd tussen Oreshkin en Pipe te mogen aanschouwen![]()
Australië-Duitslandquote:
Schema is overigens in de OP te vinden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
zie liever Whitlock en Nicholson.quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is toch gaaf man, die Rus met z'n baard en bril
Het is toch geen al te belangrijk toernooiSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Die presenteerde net die update. Eerste keer dat ik die vent zie, maar je zal zo'n naam hebbenquote:
Wel al die ambachtelijke kroketten .quote:Op donderdag 2 juni 2016 23:47 schreef Anoonumos het volgende:
MVG en Raybar vertegenwoordigen ons land niet met TROTS en PASSIERED ONS HENNIEGOD![]()
heywoodu
![]()
Die spelen samen?quote:en
samen, lastig om te bedenken wat ik daarvan moet vinden
Whitlock en Kyle Andersonquote:Op donderdag 2 juni 2016 23:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die spelen samen?en
samen, lastig om te bedenken wat ik daarvan moet vinden
![]()
heywoodu
![]()
Die met die deuk in zijn hoofd? Beter dan Nicholsonquote:
ja. Maar wel jammer dat Nicholson er niet meer bij is.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Koltsov die baalt gewoon dat hij bij die kuthippie in het team moet zittenSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Boejje, zet al die broedlampen uit dan.quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Teleurstellend dat Corey Cadby hier niet is opgesteld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Himmler en Mengele experimenteerden ook wat af, dan krijg je datquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopp is ook alleen maar aan het experimenteren en experimenteren met zijn pijlen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
En Artoet is nog steeds even zaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopp is ook alleen maar aan het experimenteren en experimenteren met zijn pijlen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die bumper op het achterhoofd van Anderson lijkt ook steeds groter te wordenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Gestorven aan AIDS.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe zou het met onze held uit vervlogen tijden Sascha Stein gaan?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je hebt moffen niet verslagen voor ze verslagen zijnquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Je hebt ze pas verslagen als ze de stad uit zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt moffen niet verslagen voor ze verslagen zijn![]()
En dan moet je altijd nog uitkijken voor een kleine blitzkriegquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt ze pas verslagen als ze de stad uit zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Presteert op de vloer met vlagen best goedquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopp kan linea recta naar een psychiatrisch kliniek, die zit er helemaal doorheenSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Ik zat even Noorwegen terug te kijken en volgens mij heeft Wagner ergens last gekregen van dartitis, hij valt nu bijna voorover. Niet om aan te gluren.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zit niet veel soeps bij nee. NIR - JAP kan nog weleens leuk worden. Maar om nou de hele avond wakker te blijven om naar Mensur Suljovic te gaan kijken... Ik dacht het nietquote:
Connie Finnan en ? tegen Tingji Royden Lam en wie?quote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Willie O'Connor & Mick McGowan v Royden Lam en Scott Mackenziequote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Connie Finnan en ? tegen Tingji Royden Lam en wie?![]()
En wie spelen er voor Zuid Afrika?Devon Petersen?
De deelnemende landen op een rij
Geplaatste landen
1 - Engeland (Phil Taylor & Adrian Lewis)
2 - Schotland (Gary Anderson & Robert Thornton)
3 - Nederland (Michael van Gerwen & Raymond van Barneveld)
4 – Noord-Ierland (Brendan Dolan & Daryl Gurney)
5 - Wales (Mark Webster & Gerwyn Price)
6 - Australië (Simon Whitlock & Kyle Anderson)
7 - België (Kim Huybrechts & Ronny Huybrechts)
8 – Oostenrijk (Mensur Suljovic & Rowby-John Rodriguez)
Ongeplaatste landen
Duitsland (Jyhan Artut & Max Hopp)
Rep. Ierland (Mick McGowan & William O'Connor)
Canada (John Part & Ken MacNeil)
Spanje (Antonio Alcinas & Cristo Reyes)
Gibraltar (Manuel Vilerio & Dyson Parody)
Zuid-Afrika (Devon Petersen & Graham Filby)
Zweden (Magnus Caris & Daniel Larsson)
Japan (Keita Ono & Haruki Muramatsu)
China (Yuanjun Liu & Wenge Xie)
Denemarken (Per Laursen & Daniel Jensen)
Filipijnen (Lourence Ilagan & Gilbert Ulang)
Finland (Kim Viljanen & Marko Kantele)
Hongarije (Patrik Kovacs& Nandor Bezzeg)
Hong Kong (Ting Chi Royden Lam & Scott Mackenzie)
Griekenland (John Michael & Ioannis Selachoglou)
Italië (Michel Furlanis & Daniele Petri)
Nieuw-Zeeland (Cody Harris & Warren Parry)
Noorwegen (Robert Wagner & Cor Dekker)
Polen (Krzysztof Ratajski & Mariusz Paul)
Rusland (Boris Koltsov & Aleksandr Oreshkin)
Singapore (Paul Lim & Harith Lim)
Thailand (Thanawat Gaweenuntawong & Attapol Eupakaree)
Tsjechië (Michal Kocik & Pavel Drtil)
USA (Darin Young & Larry Butler)
Even bij RTL gespiekt
Oh, stond ook in de OP. Tamme tekkel die ik ben" />
Eerst een half uurtje voorbeschouwenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:03 schreef Bolasie het volgende:
Eerste pot is pas 20:30 (volgens Unibet), gaap![]()
![]()
Eerste pot (Tsjechië - China) is er al tussenuit gehaald.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:03 schreef Bolasie het volgende:
Eerste pot is pas 20:30 (volgens Unibet), gaap![]()
Oh, klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste pot (Tsjechië - China) is er al tussenuit gehaald.![]()
eoa regie-homo liep ff te kutten, zaten we ineens tegen de voorbereidingen van Holland's Got Talent aan te glurenquote:
HE BABE!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Was dat die Sun ofzo?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Is onze Chinese held van het WK er niet bij?![]()
Whahaha|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Werner Sierd?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het kwalificatietoernooi in China, daar had ik bij willen zijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bullseye genot.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Linksom teruglopen
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die Chinezen gaan het flikken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja daar deden 27 miljoen man aan mee, duurde 8 maandenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Het kwalificatietoernooi in China, daar had ik bij willen zijn
Goede reden om erbij te willen zijn dusquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar deden 27 miljoen man aan mee, duurde 8 maanden
Gooien ze T20 en dan de volgende ergens richting de 16 terwijl ze op de 20 mikken
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gooit ie maar 16
Oh wacht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
HGT?quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat drinken jullie?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Is een geniale zanger man. Dat laat ik niet schieten voor C dartsquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Open sollicitatie om geroyeerd te worden dit![]()
Nick NicolaiGod.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is een geniale zanger man. Dat laat ik niet schieten voor C darts![]()
Ik geniet intens andersquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Is een geniale zanger man. Dat laat ik niet schieten voor C dartsMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:
Interesse, ik zit aan een Skuumkoppe.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Oooeehhhh|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alleen via Joetoep. Goeie stem, moet ik eerlijk bekennen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij kijkt mee zie ik . Wat een held is dat![]()
JAAAAA 3-0!!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tripel Babi Pangang, dubbel tjap tjoy, dubbel bami goreng
140
Die gaat een geniale toekomst tegemoetquote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen via Joetoep. Goeie stem, moet ik eerlijk bekennen.![]()
Lekkerrr|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |