abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162962348
We zijn over vandaag. Wat kleine dingetjes in het oude huis maar veel dozen en alle grote dingen zijn over.
Het is nu nogal een zootje met overal dozen naar de is over een aantal dagen vast beter
Vanavond de kamers redelijk slaapklaar gemaakt, vouwgordijen hangen provisorisch om te drogen, de buurvrouw had als verassing de overgordijnen beneden al opgehangen ze had een kleine reparatie gedaan en gewassen dus die hingen vanmorgen bij binnenkomst
Nu moe het bed in en morgen melden op mijn werk :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162963971
quote:
1s.gif Op zondag 12 juni 2016 22:07 schreef Goitske het volgende:

[..]

Thanks! En nog heel erg bedankt voor je hulp! O+
Het was leuke bezigheidstherapie ;)
pi_162967268
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2016 23:27 schreef Light het volgende:

[..]

Het was leuke bezigheidstherapie ;)
*O*
pi_163071910
Vandaag de overdracht gehad van onze oude woning dus daar zijn we nu echt van af *O*

Verder vandaag veel verhuisdozen weggewerkt, bijna alle kleding zit weer in de kasten en langzaam aan begint het leefbaar te worden
Spocks ouders zijn terug van vakantie en gelijk hier aan de slag gegaan om mij/ons te helpen.

Morgen komen ze weer hoop wel de kleding allemaal in de kasten te hebben en ook de was bij te hebben want dat heeft ook even op een laag pitje gestaan.

Sinds zondag ben ik tv loos als ik wat kijk is het even op de laptop maar ik moet zeggen het is best lekker zo zonder tv en gewoon radio luisteren :)
pi_163099058
Vandaag wederom schoonouders over de vloer om te helpen met uitpakken dus van in welke doos ligt het wordt het in welke kast ligt het :s)
Verder kwamen de oude buren nog even helpen. De buurman zei laatst goh een van de lampen kapot in je lamp dus toen ik zei nee er is iets mis we weten niet wat zei hij gelijk oooh die maak ik wel (is jaren conciërge geweest op een school)
Dus hij kwam de lamp terug brengen en gelijk heeft hij hem voor mij op gehangen, kapstokken heeft hij samen met mijn schoonvader opgehangen etc.
Schoonzusje kwam aanwaaien met haar dochtertje dus gelijk ooh ik help wel ff ikea krukje voor in de keuken in elkaar zetten, is ook even boven aan de slag gegaan. Oude buuf en ik beneden.
Resultaat op zolder nog een bende moet nog een paar kasten daar hebben dus is even opslag, werkkamer van Spock heeft hij zelf volgende week meer tijd voor. De eerste verdieping nog een paar dozen en wat was en kijken of alles op de juiste kinderkamer is gekomen.
Beneden is 99% klaar. Nog even de vouwgordijnen weer goed doen, na het wassen even zo vastgedrukt voor het drogen en wat kleine opruim dingetjes oa opossing vinden voor het speelgoed van de jongens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')