Vandaag wederom schoonouders over de vloer om te helpen met uitpakken dus van in welke doos ligt het wordt het in welke kast ligt het
Verder kwamen de oude buren nog even helpen. De buurman zei laatst goh een van de lampen kapot in je lamp dus toen ik zei nee er is iets mis we weten niet wat zei hij gelijk oooh die maak ik wel (is jaren conciërge geweest op een school)
Dus hij kwam de lamp terug brengen en gelijk heeft hij hem voor mij op gehangen, kapstokken heeft hij samen met mijn schoonvader opgehangen etc.
Schoonzusje kwam aanwaaien met haar dochtertje dus gelijk ooh ik help wel ff ikea krukje voor in de keuken in elkaar zetten, is ook even boven aan de slag gegaan. Oude buuf en ik beneden.
Resultaat op zolder nog een bende moet nog een paar kasten daar hebben dus is even opslag, werkkamer van Spock heeft hij zelf volgende week meer tijd voor. De eerste verdieping nog een paar dozen en wat was en kijken of alles op de juiste kinderkamer is gekomen.
Beneden is 99% klaar. Nog even de vouwgordijnen weer goed doen, na het wassen even zo vastgedrukt voor het drogen en wat kleine opruim dingetjes oa opossing vinden voor het speelgoed van de jongens.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.