Ik doe gewoon altijd zonnebril op en ga stiekem kijken. En daarna thuis fapje doen op de herinneringen.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je weer super veel oogcontact gehad of ben je nu eindk man enough om ze ook daadwerkelijk te benaderen?
Hey Dimaquote:Op zondag 5 juni 2016 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe gewoon altijd zonnebril op en ga stiekem kijken. En daarna thuis fapje doen op de herinneringen.
Wow dat zal je leven maar zijnquote:Op zondag 5 juni 2016 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik doe gewoon altijd zonnebril op en ga stiekem kijken. En daarna thuis fapje doen op de herinneringen.
Zon lekkere Tsjechische of een Slowaakse pffff 9/10quote:Op zondag 5 juni 2016 17:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dan zou ik nog liever gewoon 1x per week naar de hoeren gaan tbh.
gewoon latina nemenquote:Op zondag 5 juni 2016 17:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zon lekkere Tsjechische of een Slowaakse pffff 9/10
wijze woorden Henkquote:Op zondag 5 juni 2016 18:36 schreef fathank het volgende:
Waarom maar eentje?
Zoveel mogelijk nationaliteiten afstrepen
moet ik hier echt een uur aan opofferen?quote:
hij bedoelt wegstrepen. Gewoon blank neuken. Blijft het beste.quote:
misschien kunnen we een neger een samenvatting laten maken voor onsquote:
waar is mcnulty als je eens geen nijlpaarden nodig hebtquote:Op zondag 5 juni 2016 22:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
misschien kunnen we een neger een samenvatting laten maken voor ons
we kunnen zo'n hoofddoek aan het werk zetten. Doe ik hier thuis ook.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:25 schreef Beach het volgende:
[..]
waar is mcnulty als je eens geen nijlpaarden nodig hebt
Kun je helemaal niet weten zonder gedegen veldonderzoek.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
hij bedoelt wegstrepen. Gewoon blank neuken. Blijft het beste.
Midget struggles.quote:Op zondag 5 juni 2016 01:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Gwn xs shirtje en paar x goed wassen voor die krimpfactor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |