henk op R&Pquote:Op maandag 6 juni 2016 09:14 schreef Eleiko het volgende:
Welke gym-poster is het meest geschikt om mod te worden.
Ik zeg Henk.
quote:
ga je op holiday henkie"?quote:Op maandag 6 juni 2016 10:19 schreef fathank het volgende:
Laten we maar niet doen.
Bovendien geen tijd voor. Tot over een paar weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ws. een of ander bouwproject in Saudi-Arabië.quote:
Werktrip naar door quest genoemde locatie.quote:
joh.quote:Op maandag 6 juni 2016 12:53 schreef no1uknow het volgende:
deze reeks is echt een beetje verkankerd tegenwoordig
Arme paal.quote:
Plus die foto ziet er nog gesoept uit.quote:
quote:
sorry sander zal beter mijn best doenquote:Op maandag 6 juni 2016 12:53 schreef no1uknow het volgende:
deze reeks is echt een beetje verkankerd tegenwoordig
Wat zijn nog meer games in de stijl van deus ex?quote:Op maandag 6 juni 2016 14:17 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
sorry sander zal beter mijn best doen
Waarom staat er een hart op haar shirt? Dat is waarschijnlijk het gene waar zij aan dood gaat.quote:
bioshock trilogy is wel wat voor jequote:Op maandag 6 juni 2016 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat zijn nog meer games in de stijl van deus ex?
assassins creedquote:Op maandag 6 juni 2016 16:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ken je nog games ala shadow of mordor?
ben nu begonnen aan assassins creed 3 maar vind het allemaal zo traag, snap de lol nog niet echt.quote:
qua setting of qua gameplayquote:Op maandag 6 juni 2016 14:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat zijn nog meer games in de stijl van deus ex?
Qua gameplay vnl, vond Deus Ex erg cool.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:20 schreef seto het volgende:
[..]
qua setting of qua gameplay
assassin's creed is indd fucking saai
begin dan met 1 lolquote:Op maandag 6 juni 2016 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ben nu begonnen aan assassins creed 3 maar vind het allemaal zo traag, snap de lol nog niet echt.
3 is ook kut, zeker in het begin. 4 is toffer, als je van dat zeilgedoe houdt. 1 is vet saai, voortdurend hetzelfde. 2 is veruit de beste.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ben nu begonnen aan assassins creed 3 maar vind het allemaal zo traag, snap de lol nog niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |