Oh, dat overkomt verder hier geen enkele andere DJ hoorquote:
Nog nooit gehad.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat overkomt verder hier geen enkele andere DJ hoor![]()
ill mind 4 en 6 oid vond ik ok, voor de rest volg ik hem niet echtquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
PaRo? Wat vind jij eigenlijk van Hopsin?
OKquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ill mind 4 en 6 oid vond ik ok, voor de rest volg ik hem niet echt
Ik heb weinig tijd gehad om mn verzameling vanaf 2010 up to date te houden, dus er zal vast pel wat nieuwere hiphop te horen vallen, maar dat zullen er niet veel zijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK
Ik luister aandachtig hoor, even kijken of ik er leuke nieuwe(re) hip hop bands uit kan pikken
koffieautomaatquote:Op donderdag 2 juni 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar hangt die nu weer uit dan?
Vage kennis van Harrie van just me...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Goede timing van onze handige Harrie die komt verven en behangen, hij gaat zaterdag 2 weken op vakantie en in die tijd moet er dus wel behangen zijn, verven hebben we gelukkig nog een paar dagen voor, maar ook dat wordt krap
Ik luister even mee, eens kijken of dit iets voor mij is...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
Eindelijk een echte hip hop DJ bij radio49
Dat is al een goed teken...quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb weinig tijd gehad om mn verzameling vanaf 2010 up to date te houden, dus er zal vast pel wat nieuwere hiphop te horen vallen, maar dat zullen er niet veel zijn.
Geen ideequote:Op donderdag 2 juni 2016 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar hangt die nu weer uit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |